Aquila Skrevet 8. januar 2007 #761 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei på deg! Ser det går i hopprenn og idrettsutøvere her for tiden! Petter Northug er søt, men er noe rart med han... Har sett endel intervjuer med han og synes han er litt selvgod kanskje... og da forsvinner liksom litt av det søte? Ha en fin dag! Når er det snakk om Vikersund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #762 Del Skrevet 8. januar 2007 Vikersund er til helga! Førbanna dritmorra, altså! Først fikk jeg parkeringsbot. Sto ikke så feilparkert, da, bare bittelitt nærme et kryss... Så var det tidenes kø... Til vanlig bruker jeg maks 5 minutter ut på ringveien - i dag tok det 20 minutter. Det sto og det sto og det sto. Til vanlig bruker jeg et sted mellom 25 og 40 minutter på jobb. I dag tok det 1 time og 5 minutter. Og da gikk det (u)lovlig fort når jeg først kom inn på E18! Men kom da fram til slutt... Til tannlegen i dag, og glemte å ta med tannbørste. Så får kjøpe meg tyggis etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. januar 2007 #763 Del Skrevet 8. januar 2007 Æsj, det var en dårlig start på dagen.... *tilbyr et eple* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #764 Del Skrevet 8. januar 2007 Mmmm, eple er fint. Legger det her på pulten min, jeg, for har nettopp spist lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 8. januar 2007 #765 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg håper dagen din ble litt bedre etterhvert da Hvordan gikk det hos tannlegen? Null hull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #766 Del Skrevet 8. januar 2007 Var hos tannlegen for å sjekke krona jeg fikk satt på i november. Den er ikke helt bra nok i følge perfeksjonist-tannlegen, så jeg skal tilbake på torsdag og ta avstøpning på nytt. Men det koster meg ikke noe ekstra, da. :tummel: I dag har jeg faktisk trent for første gang etter jul! 1500 skritt på steppemaskina, 100 sit up og 3x30 sekunder med planken. helt skutt, jeg - vanvittig dårlig form! Men digg å trene i stedet for å sove på sofaen for en gangs skyld. Nå ser jeg Wallander. Artige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #767 Del Skrevet 8. januar 2007 Hørtes ut som skikkelig blåmandag i dag ja! Men bra det ble bedre utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #768 Del Skrevet 8. januar 2007 Natta, alle godingene mine! Ble skikkelig trøtt etter treninga, og det er snart på tide å kjøre litt seng igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #769 Del Skrevet 9. januar 2007 Ny dag, nye muligheter! I går gikk jeg på en smell på slutten av arbeidsdagen. Hadde tatt med for lite mat, og var helt skjelven så lavt blodsukker hadde jeg. Og eneste næringa man får tak i her etter kl. 16 er Coca Cola. Så drakk en halvliter av det. Men da ble jeg så mett at jeg ikke orket middag da jeg kom hjem. Så i dag har jeg med to matpakker, en pære og en banan. Tror det er pæretid nå... Ei på jobben mistet faren sin på fredag. Hun har vært borte et par dager, men er her i dag. Tøft at hun i det hele tatt kom, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. januar 2007 #770 Del Skrevet 9. januar 2007 3*30 med planken? *ser for seg niomi balansere panisk på planken med sjørøvere på den ene siden og vann og haier på den andre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #771 Del Skrevet 9. januar 2007 3*30 med planken? *ser for seg niomi balansere panisk på planken med sjørøvere på den ene siden og vann og haier på den andre* ← Planken er at man står på albuer og tær med helt strak kropp. Skal si deg at det kjennes i mage, rygg ogrumpe, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2007 #772 Del Skrevet 9. januar 2007 3*30 med planken? *ser for seg niomi balansere panisk på planken med sjørøvere på den ene siden og vann og haier på den andre* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. januar 2007 #773 Del Skrevet 9. januar 2007 Åååå, hørtes litt tungt ut gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #774 Del Skrevet 9. januar 2007 3*30 med planken? *ser for seg niomi balansere panisk på planken med sjørøvere på den ene siden og vann og haier på den andre* ← Med min fantastiske balanseevne hadde jeg blitt haimat ganske så umiddelbart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #775 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er viktig med nok mat ja! Jeg har med 4 brødskiver og 2 klementiner! Hater å gå sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #776 Del Skrevet 9. januar 2007 UVI!!! Så nå bøtter jeg nedpå vann for å prøve å få tisset den ut i startgropa. Lenge siden sist nå, men det gjør det jo ikke noe bedre... *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #777 Del Skrevet 9. januar 2007 Bøtt nedpå med juice i stedet! Det fungerer som fy! (hilsen vampisen som tilbrakte timesvis på do med en litersflaske med juice da hun nettopp hadde funnet ut hva sex var... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #778 Del Skrevet 9. januar 2007 Bøtt nedpå med juice i stedet! Det fungerer som fy! (hilsen vampisen som tilbrakte timesvis på do med en litersflaske med juice da hun nettopp hadde funnet ut hva sex var... ) ← Nei, for meg funker vann veldig bra. Gjerne sammen med kaffe, for da tisser man mye hele tiden! Så nå løper jeg på do hver halvtime, og jeg tror jeg er litt bedre. *knock on wood* Juice vil jeg ikke bøtte nedpå, for det er mange kalorier, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #779 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja det er nok noen kalorier, men det dreper bakteriene veldig effektivt. Men funker det med vann og kaffe så gjør det! Men da har du et tips i tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #780 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk, takk! :bukke: Har det ikke gitt seg innen i morgen skal jeg kjøpe tranebærkapsler. Også veldig effektivt (tidligere drakk jeg tranebærjus for forebygging, men samboeren min syns det er så godt at han bøtter hele kartongen dersom vi har det. Og tranebærjus er forholdsvis dyrt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg