Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordføreren hjemme hadde knallgrønn Lada. Den var veldig kul. :ler:

Det hadde mormor og morfar også! Jeg kan ikke huske å ha vært så flau som når jeg satt på med dem! :flau: Og jeg var vel rundt 12 når de skaffet seg den. GRUSOM BIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eneste gang jeg var flau over bilen, var de gangen den måtte dyttes igang på en bensinstasjon og det kom en gjeng mc-folk og hjalp til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror eneste gang jeg var flau over bilen, var de gangen den måtte dyttes igang på en bensinstasjon og det kom en gjeng mc-folk og hjalp til...  :ler:

:legrine:

Husker vagt at vi hadde gul Datsun da jeg var liten. Så avanserte vi til en knallgrønn mazda 323. Var superskuffet over fargen jeg, da - ville ha rød bil!!! :ler:

Min første bil var for øvrig et flak av en Mazda 929 '81-modell. Arvet den etter min onkel. Den satt som et skudd på veien, men for en svingradius! Snudde ikke akkurat på en 10-øring... Og så tung på rattet! Den var et mareritt å kjøre med når det var mer enn 15 kalde, noe det ofte er der jeg kommer fra. Måtte ta spenntak for å komme meg rundt rundkjøringer. Skikkelig muskelservo, ja. :ler: Også ble jeg aldri noe flink med manuell chock. Dødkjørte den litt, ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent bortsett fra at jeg fortsatt er tett i nesa, så er jeg frisk!!! :hoppe:

Samboer har fått det nå, da. Syk mann... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs nok litt pjusking, ja... Han har bare hodepine, da, og håper det ikke blir verre. Jeg er en elendig sykepleier, nemlig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, formen var visst ikke helt på topp etter to døgn på sofaen... Var og tok helgehandelen, og er helt utslitt, faktisk. Svett som etter ei treningsøkt... :ler: Sov et par timer på sofaen i sted, og det gjorde sikkert ikke underverker på formen det, heller... :sjenert:

Fikk endelig kjøpt meg ny pinsett. Pinsetten min tok kvelden rett før jul, og det sal bli veldig godt å få nappet øyebryn og "veiviser" i dag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler:

Jeg har 2 hår på magen som må nappes jeg og...

Godt det ikke bare er meg ;)

*Føler meg hjemme der det er prating om hår på merkelige steder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For øvrig har jeg bestemt meg for å kjøpe framrutetrekk til bilen. Samboer syns det er teit og unødvendig, men det er jeg som må måke snø av og skrape den hersens bilen morgen og ettermiddag, så der bestemmer jeg. Nemlig. Så få han la være å bruke det når det er han som har bilen. (Men han kommer nok kjapt til å se fordelen... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Sånn trekk til bilen har jeg også tenkt på niomi. Men jeg har tenkt på sånn heldekkende bestefarsgreie jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...