Gjest Dallandra Skrevet 31. desember 2006 #541 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja, det er dyrt å være vertskap. Vi skal bort i morgen, og har heldigvis fått lov til å bidra med desserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. desember 2006 #542 Del Skrevet 31. desember 2006 Menyen så nydelig ut!! Vil også bort å spise på nyttårsaften. Men sambo og jeg skal kose oss hjemme med god middag og så reise til broren hans og svigerinne og være der på kvelden. Blir nok bra det også. Godt nytt år Niomi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. desember 2006 #543 Del Skrevet 31. desember 2006 *kremt* Vi har vel brukt et par-tre tusen på morrakvelden, vi... Men da har vi valgt å gjøre det dyrt, med å kjøpe inn både dyr musserende vin og dessertvin til alle. men så jobber vi full tid begge to, da! Den oppussingsjobben dere har gjort er virkelig ikke noe å kimse av, altså! Og å kvitte seg med venninner er tødt og krever integritet. .klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2006 #544 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja hadde vi hatt råd hadde vi spandert! Men vi har spandert litt andre middager nå i jula og mange dyre gaver så da stopper det opp... Joa, det har vært en kjempestri med hu venninna... Jeg var veldig langt nede i sommer da det stod på som værst, men nå er jeg lykkelig over å leve et liv uten henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. desember 2006 #545 Del Skrevet 31. desember 2006 For en herlig befrielse!!! Skjønner deg godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2006 #546 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha en strålende kveld og kos dere masse! Godt nyttår til deg og dine på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #547 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #548 Del Skrevet 1. januar 2007 Den gamle avataren hadde som sagt finere pupper. Men med min gode oppdragelse sier jeg "Godt nyttår" uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 2. januar 2007 #549 Del Skrevet 2. januar 2007 At jeg aldri skal lære! Fber + alkohol er ikke lurt... Nyttårsaften startet med vond hals og øre for min del. Men kom meg da opp og fikk ryddet og vasket la Casa. Da var jeg helt utslitt, og sov i to timer, før jeg våknet av at jeg frøs. Og jada, jeg hadde feber. Lå en halvtime til, men da hadde jeg ikke samvittighet til å la samboer stresse med middagen alene lenger, så fikk dratt meg opp. Dekket bordet, og vi innså at den kjempestore linduken var bare så vidt stor nok, og at vi hadde glemt å kjøpe noe å pønte bordet med. Men vi hadde da glinsende julepakkebånd, så vi pyntet med det og levende lys. Og det ble ganske fint! Så sov jeg litt til, før jeg hoppet i dusjen. Rakk akkurat å få sminket meg før det kom folk. Vi var bare fem, men det var veldig koselig. Og maten var fantastisk - ostekaka ble litt for tung som dessert, da, etter et kraftig rypemåltid. Men god var den! Det ble sjampis og rødvin, rødvin og sjampis. Også ville resten dra til byen. Helst ville jeg bli hjemme, men jeg hang meg da på. Endte opp på et av de harry stedene på Grønland, fordet var få steder åpne. Og når vi skulle hjem et par timer senere og sto i taxi-kø, åpnet himmelen seg og det høljet ned! Jeg og samboer begynte å krangle om noe helt teit. Han truet med å sove på sofaen, men angret seg etterhvert. Da var jeg så sinna på han at jeg nektet han å komme inn på soverommet igjen. Så han sov på sofaen, han, stakkar... Kort oppsummert - nyttårsaften var vellykket helt til den mislykkede byturen. Jeg må nok bli litt flinkere til å lytte til kroppen min, og ikke blitt med ut, men lagt meg da resten ville dra. Og takket være regnværet i taxikø, er jeg ikke bare forkjølet nå, men også stemmeløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. januar 2007 #550 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår da Niomi Og god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #551 Del Skrevet 2. januar 2007 uff da hørtes ikke ut som noen morsom feiring nei Godt du har kg så du kan skravle fra deg selv om stemmen er borte God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 2. januar 2007 #552 Del Skrevet 2. januar 2007 en god stemmeløs start på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #553 Del Skrevet 2. januar 2007 Husk, Vampis - lamaer er primitive dyr og tenker bare på å videreføre genene sine. ← Men gosj, du har hatt et meget bra år!!! Keep goin'!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #554 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor kommer du ikke inn her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 2. januar 2007 #555 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor kommer du ikke inn her da ← Er her, jeg! Har bare ikke så mye å skrive i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. januar 2007 #556 Del Skrevet 2. januar 2007 Å du klarer vel fint dra av en vits eller tre! *tusler forvirret ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 2. januar 2007 #557 Del Skrevet 2. januar 2007 Sorry, Vims, men i dag er jeg bare kjedelig... Men lover å komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. januar 2007 #558 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er helt i orden du, man kan ikke sprudle hver dag heller, hvor kjedelig ville ikke det blitt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 2. januar 2007 #559 Del Skrevet 2. januar 2007 Har vært litt smådeppa i dag og i går, egentlig, for liker ikke å kragle med samboer, og jeg liker ikke at an er lei seg. Så svinset og svanset litt rundt han etter at jeg kom hjem fra jobb, og forstyrret han i matlagingen. Noe som resulterte i litt utsatt middag og en kjapp Og han kalte meg med kallenavnet mitt da jeg kom hjem fra jobb. *sukk* Det er så lite som skal til! Nå er han på kino med bestekompisen. Lurte på om jeg skulle være med, men jeg er ikke så veldig glad i krigsfilmer, jeg, så jeg takket pent nei. Og sov halvannen time på sofaen. g var så fysen da jeg våknet at jeg spiste resten av peanøttene som var i skapet. Fy på seg! Men positivt: Nå er det tomt for "fyse"-ting i skapet. :-D Nå æ're snart Grey's Anatomy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #560 Del Skrevet 2. januar 2007 Kos at alt seg så fort med sambo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg