Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk SMS fra avdelingslederen min i sted (hun har ferie for tida), og det blir visst fast jobb på både meg og hun andre!

:hoppe::danse:  :perebrus:  :klappe:  :hoppe:

Å så fantastisk bra!! :hoppe::blomst::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast jobb betyr 5 ukers ferie, god pensjonsordning, gode forsikringsordninger, "gratis" mobil, mange rabatter og gode tilbud rundt i verden, BONUS.

Men ingenting er 100% sikkert enda, da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk SMS fra avdelingslederen min i sted (hun har ferie for tida), og det blir visst fast jobb på både meg og hun andre!

:hoppe::danse:  :perebrus:  :klappe:  :hoppe:

For en julegave!!! :hoppe:

Ønsker deg GOD JUL!!! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake i sivilisasjonen. Jula var grei nok, men jeg takler dårlig å gå oppå foreldrene mine i flere dager i strekk. Spesielt siden mamma har så mange uskrevne regler som jeg har glemt siden jeg flyttet ut...

I dag skulle jeg fly tilbake til Oslo. Går ett fly om dagen ned, og halvannen time før flyet skulle gå ble jeg oppringt av flyplassen. Flyet var kansellert... Da hadde jeg 15 min på å nå siste tog til Oslo, så det var bra jeg var ferdig med å pakke... Togturen gikk greit fram til togbytte på Hamar. Var bremsesvikt på korresponderende tog, så vi måtte vente på neste tog en time senere. Så fikk de problemer med signalanlegget. Så ble tilsammen over 1.5 time forsinket derfra. :frustrert:

Tilbake på jobb i morra, det blir faktisk ganske godt å komme inn igjen i vanene. Men blir bare kort dag, da. 10-15, kanskje?

Tusen takk for alle hilsnene i boka mi, forresten! :klem: til alle! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig på jobb i dag, men kjente i morges at det kom til å utgå med høye kneløft, gitt... Trengte en dag helt for meg selv, jeg nå, og siden jeg styrer arbeidsdagen min selv, kan jeg jo gjøre det slik.

Så nå sitter jeg i sofaen i pysjen. Har spist tre knekkebrød (fortsatt ikke kjøpt noe mat), og lurer på om jeg kanskje skal ta meg en liten lur igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latelatelatelatelate meg! :klappe:

Skal på butikken og kjøpe bare kjempeusunne ting. Skikkelig fråtse, skal jeg. :ler: Må vel kjøpe noe mat, også, da, for skapene var sørgelig tome, gitt! Litt mat, myyye snop! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Grunnen til at jeg spiser så mye usunt er for at jeg må tømme skapene innen nyttår så jeg får starta mitt nye sunne liv så fort som mulig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Grunnen til at jeg spiser så mye usunt er for at jeg må tømme skapene innen nyttår så jeg får starta mitt nye sunne liv så fort som mulig :sjarmor:

:Nikke:

Må bare få fyllt de opp med usunne ting først. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...