Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oioi!

Du bør sjekke om det er en såkalt sacral cyste.  :overrasket: 

Det har jeg hatt en gang. Den vokser fort, kan like fort forsvinne (bare for å ligge å lure og PLUTSELIG dukke opp igjen!), men kan også bare bli værende og vokse mer og mer. Jeg kunne til slutt ikke gå på do, ikke sitte, iallefall ikke sykle, ikke kle på meg sokker selv, nesten ikke sove (gjorde vondt - en slags bankende smerte) - og da det sto på som værst levde jeg på 4 paralgin forte og 4 paracet om dagen, som jeg fikk etter endelig å ha knødd meg til legen.

Unner ingen å oppleve det! I dag er det en utrolig god historie, og vi ler mye av den. Jeg var samtalemne en hel sending på Are og Odin etter at jeg sendte inn en mail om at jeg hadde fått en "tvilling" i ræva!

Mest idiotisk var det at den kjekke legen som undersøkte meg begynte å le da jeg presenterte meg! Det viste seg imidlertid at han nettopp hadde hørt om meg på radioen. Så etter et lite flaut sekund bøyde han seg ned i skrevet og undersøkte. :Hehe:

Pinlig!

Håper virkelig at det du har bare er en liten kvise eller byll - som forsvinner! Beklager skremselspropaganda her, men om det ikke er noe, får du trøste deg med at jeg har hatt det ennå hakket værre...

:humpe: var definitivt OFF!

:klem1:

PS! Min forsvant av seg selv!  ;)

:legrine:

Natta, alle sammen som ikke gidder å besøke boka mi!

:selvmedlidende-og-patetisk:-smiley

:ler:

Natta Niomi! :kose:

Natta :)

*kommer sterkere tilbake når alle bylledetaljene er ferdige...* :ler:

Bedre med byller enn tær og føtter jaffal!!

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med byller enn tær og føtter jaffal!!

Så en stor ekkel byll full av verk og plassert på unevnlige steder er bedre enn mine rene velstelte (dog med delvis avskallet knallgrønn neglelakk...) små tær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en stor ekkel byll full av verk og plassert på unevnlige steder er bedre enn mine rene velstelte (dog med delvis avskallet knallgrønn neglelakk...) små tær?

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De bare er sånn, helt naturlig...

...dessuten er blenda ganske effektivt, man trenger ikke klor... :sjarmor:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...