mysan Skrevet 12. desember 2006 #321 Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer med bok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #322 Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer med bok!! ← :bukke: Takk, takk! Og velkommen hit! Skal det være en kopp te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #323 Del Skrevet 12. desember 2006 Er så sliten! Har bare lyst til å sette meg ned å grine! Jobbkontrakten min går ut til jul, og jeg vet sannelig ikke hva som skjer etterpå. Jeg vet at jeg har jobb, men ikke hvilken lønn og på hvilken kontrakt. Venter på tilbakemelding om fast jobb. Det vil i såfall bety ihvertfall 380 K i lønn, vanvittig bra pensjons- og forsikringsordninger og en annen trygghet. Men regner med å måtte begynne det nye året på nok en kontrakt - med betydelig lavere lønn (kanskje 350 K) og ingen av de andre godene. Hater å ikke vite - syns i det minste jeg kan få et ordentlig svar og et tidsperspektiv. Avdelingsleder sier en ting, konsulenten min sier en annen ting - han som har beslutningsmyndighet sier ikke en dritt (pardon my french...) Samboer er ute med et par kompiser i kveld. Så godt og stille her i kveld. Han er bare verdens beste - han vet hvor sliten jeg er, og pusler rndt meg til en stadighet. Og der kom det et par tårer, gitt. Herregud, for ei sippe jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #324 Del Skrevet 12. desember 2006 Ååååå, reklame spilt inn på vinter-Røros! Der kom julestemninga litt, gitt... Men nå - fotbad og slikt. Men ingen fotskalpering, nei For det var vel ikke veldig lurt, Vampis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2006 #325 Del Skrevet 12. desember 2006 Godt med litt ferie snart, kanskje... Har også jobbet på tidsavgrensede kontrakter, og fikk bekreftelse på videre engasjement dagen før det gikk ut -nokså uholdbart i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #326 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for kosen, Daria, den varmet masse! Skal bare ha en ekstra fridag i jula, da, skal jobbe 3.-5. dagen (fungerende avdelingsleder - heyhey!!!). Men liker å jobbe i jula. Stille og rolig på kontoret, ikke noe stress, minimalt med telefoner og e-post, og man kan ta korte dager uten å ha dårlig samvittighet. Skal ta et par dager fri ifm vinterferien i stedet. Så kan jeg og niomi-mannen reise bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. desember 2006 #327 Del Skrevet 12. desember 2006 Passe godt på deg selv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #328 Del Skrevet 12. desember 2006 Passe godt på deg selv vet du ← Lover... Urolig hvor digg det er med slik dagbok! Får sytt ferdig her inne i stedenfor å gå og gnage på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #329 Del Skrevet 12. desember 2006 Da har jeg fotbadet i 40 minutter, så nå er de nok gjennombløte. Hadde ikke grønnsåpe, så brukte Ajax med blomsterduft i stedet. Nå skal det files og smøres. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 12. desember 2006 #330 Del Skrevet 12. desember 2006 Urolig hvor digg det er med slik dagbok! Får sytt ferdig her inne i stedenfor å gå og gnage på det. ← Ja, ikke sant. Min dagbok er vel et altfor godt eksempel på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #331 Del Skrevet 12. desember 2006 Men nå - fotbad og slikt. Men ingen fotskalpering, nei For det var vel ikke veldig lurt, Vampis? ← Nei det skal vi ikke ha noe av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #332 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har forresten funnet kur for ryggen min! Trening! (jada, jada, visste det vel egentlig fra før...) Trener mandag og onsdag, og da er ryggen min helt bra til fredag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #333 Del Skrevet 12. desember 2006 trening er bra for ryggen min også.... Innimellom så er store pupper et hærk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #334 Del Skrevet 12. desember 2006 trening er bra for ryggen min også.... Innimellom så er store pupper et hærk ← Jupp, alt over B-cup burde vært forbudt! (og alle mannfolk er sikkert helt enig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #335 Del Skrevet 12. desember 2006 Sant nok! Hadde godtatt en god C også jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #336 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Sant nok! Hadde godtatt en god C også jeg da... ← Dævven, er du schwær, eller? Er riktignok en drøy D selv, men jeg er jo en del høyere enn deg... Edit: Ikke schwær som i feit, altså, men fremtung i forhold til resten... Endret 12. desember 2006 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #337 Del Skrevet 12. desember 2006 Nja, jeg er vel en stor D, men i følge lalina er jeg en FF.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #338 Del Skrevet 12. desember 2006 FF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #339 Del Skrevet 12. desember 2006 Dårlig gjort å mobbe Men det er lalina da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #340 Del Skrevet 12. desember 2006 Dårlig gjort å mobbe Men det er lalina da.... ← Unnskyld! Har aldri vært på LaLina, da... Ville vel fått størrelsen "lite meieri" eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg