Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #281 Del Skrevet 12. desember 2006 Blei ikke noe Scrabble-spilling i går kveld, for sambo brukte lenger tid enn planlagt på å skifte bremser (guri, som han steller og stuller med de syklene sine! ), også måtte vi se slutten av "Byidioten" av Wallander. Også la vi oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2006 #282 Del Skrevet 12. desember 2006 Du får hilse leftie fra meg ← Blånne niomi skjønte ikke den... ← *vage minner om ting jeg egentlig ikke ville vite...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #283 Del Skrevet 12. desember 2006 *vage minner om ting jeg egentlig ikke ville vite...* ← Aha! Takk, Daria! Lama: Jeg hilser min, du hilser din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #284 Del Skrevet 12. desember 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #285 Del Skrevet 12. desember 2006 :klø: ← Går under Darias definisjon av Too Much Information. I dette tilfelle om våre kjæres "fyrstikker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #286 Del Skrevet 12. desember 2006 hmm hvordan var min da? Jeg husker at eksen sin var venstrevridd også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #287 Del Skrevet 12. desember 2006 hmm hvordan var min da? ← Du får sjekke i kveld og avgi rapport i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #288 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm søren at jeg ikke la merke til det i natt... Da må jeg jo teste i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #289 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm søren at jeg ikke la merke til det i natt... ← Er fyrstikken hans så lite interessant, altså? Siden du vet hvordan eksens var, men ikke samboers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #290 Del Skrevet 12. desember 2006 Vel, det har vel aldri vært et et tema med sambo, men med eksen og vennegjengen ble det stadig tatt opp i plenum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #291 Del Skrevet 12. desember 2006 Vel, det har vel aldri vært et et tema med sambo, men med eksen og vennegjengen ble det stadig tatt opp i plenum! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. desember 2006 #292 Del Skrevet 12. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #293 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi hadde et veldig åpent og ikke så anstrengt forhold til hverandre (kremt ikke noe utskeielser fra min side selv om to av parene faktisk byttet partner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #294 Del Skrevet 12. desember 2006 Jaja, det er nå tross alt bedre å få beskjed om å hilse Leftie enn å få beskjed om å hilse Microsoft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2006 #295 Del Skrevet 12. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. desember 2006 #296 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi hadde et veldig åpent og ikke så anstrengt forhold til hverandre (kremt ikke noe utskeielser fra min side selv om to av parene faktisk byttet partner ) ← TIM for supermonogame meg, gitt... Jeg så mer for meg at gutta dro fram fyrstikken på pub og målte lengder og vinkler i all offentlighet, jeg. Jaja, det er nå tross alt bedre å få beskjed om å hilse Leftie enn å få beskjed om å hilse Microsoft. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #297 Del Skrevet 12. desember 2006 TIM for supermonogame meg, gitt... Jeg så mer for meg at gutta dro fram fyrstikken på pub og målte lengder og vinkler i all offentlighet, jeg. ← Veldig glad for at fyrstikk-ordet er blitt adoptert. Men kan vi snakke om noe annet nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #298 Del Skrevet 12. desember 2006 Blånne niomi skjønte ikke den... Men hyggelig med litt dyr på besøk! *klø bak øret* ← *vage minner om ting jeg egentlig ikke ville vite...* ← Aha! Takk, Daria! Lama: Jeg hilser min, du hilser din. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2006 #299 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg så mer for meg at gutta dro fram fyrstikken på pub og målte lengder og vinkler i all offentlighet, jeg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #300 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg er supermonogam selv, og det er en grunn til at vi mista en del kontakt med de andre etter at det kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg