Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg spist lunsj. Like spennende som alltid - en med leverpostei og en med brunost. Godt, da. Også så fikk jeg så lyst på sjokolademelk, så da ble det et glass med Litago, gitt. Mmmmmm...

I dag er jeg lei jobben min. Mulig det har noe med at jeg er støl i armene, slik at det er vodnt å bruke PCen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over de som klarer aerobicen, jeg slenger meg hit og dit og ser egentlig ut som om jeg har puttet i meg et eller annet, det er rett og slett pinlig :sjenert:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over de som klarer aerobicen, jeg slenger meg hit og dit og ser egentlig ut som om jeg har puttet i meg et eller annet, det er rett og slett pinlig :sjenert:

Hehe, sånn er jeg, også. Men de timene på jobb er lagt opp etter "gamlekara", så det er mer kondistrening etter musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg hjemme fra jobb først. Helt sjokkert, jeg, tror ikke det har skjedd på flere måneder. :overrasket: Samboer er forsatt ikke hjemme. Skjønner ikke helt hva en barneskolelærer gjør så lenge på jobb, men de planlegger vel juleavslutning eller noe.

Laget indisk kyllingsuppe (fra KB1, GR) til middag. :sikle: Så da blir kjæresten min glad når han kommer jeg. Så skal jeg stusse dotten litt og lure med sambo på soverommet ( :humpe: ) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nèa Athina
Så skal jeg stusse dotten litt og lure med sambo på soverommet ( :humpe: ) :sjarmor:

Wooohoo! Ble det noe på deg eller? :sjarmor:

Takk for hyggelige ord i dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooohoo! Ble det noe på deg eller? :sjarmor:

Takk for hyggelige ord i dagboka mi :klem:

Nope. Sovnet på sofaen og kranglet om husarbeid. :frustrert:

Skjønner at min kjære blir litt lei, da det er han som tar hovedbyrden i huset. Men så lenge jeg reiser før han om morgenen, ja, før han har stått opp faktisk, og kommer hjem etter han, blir det automatisk litt slik. Han har reisevei på 2x10 min, jeg er heldig dersom jeg slipper unna med 2x35 min. Men må nok skjerpe meg litt på det punktet... Jeg kan helt greit leve med litt rot rundt meg, og han er et petimeter. Får likesågodt komme meg inn i noen gode rutiner. Tross alt så blir det neppe mer enn 15 min husarbeid om dagen av det. ;)

På fredag skal jeg avspasere halve dagen, så da får jeg tatt igjen en god del i huset. Også må jeg på IKEA, for tørkestativet vårt tok kvelden i går. Helt dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å møtes på halvveien er en fin ting ;) Du dør ikke av å rydde fem min ekstra per dag, og han dør ikke av litt rot ;)

*been there*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det ble ikke avspasering på fredag, gitt. Er blitt spurt om jeg vil være med på et superuser-kurs i et datasystem vi skal innføre. Og noe sånt må man jo være dum for å si nei til... ;) Men kurset er mye nærmere hjemme enn hva jobben er, så blir kortere dag uansett.

Min kjære prøvde å kompromisse på ryddinga i går, da. Så lenge det er strøkent i stue og kjøkken kan han leve med rot på soverommet. *brette opp ermene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære prøvde å kompromisse på ryddinga i går, da. Så lenge det er strøkent i stue og kjøkken kan han leve med rot på soverommet. *brette opp ermene*

Bra jobba! :ler: Kjenner meg også igjen! Fint å gjøre noe annet enn vanlig jobb på fredag da.. Rekker kanskje IKEA uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompromiss ja...

Jeg har inngått et kompromiss med meg selv...

Jeg roter mest og jeg rydder mest, men det er sambo som får skylda for rotet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...