Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Gjest niomi

Samboer skal se på det når vi kommer hjem, så skal han få den fantastisk morsomme jobben å ringe til verksteder for å hente inn priser, samt til huggere og høre om de har slike speil pent brukt. Minste han kan gjøre, siden det blir meg som må levere og hente skrapkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

:ler:

Unnskyld at jeg ler litt niomi... Sjønner at du blir :frustrert: over at folk ikke sier ifra dersom de herper bilen din... Men jeg så bare for meg ansiktet på sambo din når du forklarer han hvorfor det minste han kan gjøre er å sette seg ned og ringe verksteder og huggerier...

:hoho:

Men du, nå er det lenge siden du har vært her igjen..............

*Arctica legger ut kaffespor :kaffe: *

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niomi

Arbeidsdeling, kalles det... :sjenert:

Jeg er ikke har så mye for tiden. Eller - jeg gidder ikke å lete opp dagboka mi når jeg er her. Lat, gitt. ;)

I dag går jeg fra jobb kl. 2. For samboer og jeg skal på danskebåten!!! Da får vi 8 timer til kais i Køben, så blir rusling der i morra. Krysser fingrene for godt vær! :)

Ellers er speilet i boks, vaktmesteren på skolen hvor samboeren min er lærer tar det svart på fritida. Speilet er bestilt og ankommet vaktmester, nå skal det bare lakkes noen omganger, så setter han det på over helga. Blir godt å slippe å vri av meg nakken hver gang jeg skal skifte fil! :ler:

Ellers var kaffen aldeles utmerket, Arctica! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niomi

Det gynget ikke på vei til Danmark - båten steilet på bølgene! Helt sykt så mye sjø var det. Heldigvis er verken samboer eller jeg sjøsyke, men samboer slet litt med å holde seg oppreist, og han gynget i hele går når vi var i Køben. :ler:

På fredag spiste vi en fantastisk 4-retters middag på gourmetrestauranten om bord. Og så nydelig vin som kjæresten min plukket ut! :hjerte: Men jeg ble så mett at jeg fikk vondt i magen (lakriscreme brulee med vaniljeis og marengs til dessert var for øvrig vanvittig godt!) Vi gikk og la oss tidlig på fredag, for som sagt så begynte det å gynge veldig. Våknet av at båten slo i bølgene (den "datt" ned fra bølgene - skikkelig ekkelt).

I Køben blåste det så mye at vi nesten ikke klarte å holde oss oppreist. :ler: Men vi kom oss da inn på en pub og fikk spist omelett med bacon til frokost. Så ruslet vi i masse butikker. Handlet ingenting, faktisk. Men du verden så mye fint jeg fant! Elsker Baby Phat-klær, og en av sportsbutikkene i Strøget hadde egen Baby Phat-avdeling!

I går fikk jeg bursdagsgave fra samboer samt svigers - 1300 kroner å shoppe for. Så fikk kjøpt meg Gaultier-parfyme, Elisabeth Ardens Eight Hour Cream og Biotherm body lotion. Resten av pengene skal jeg bruke på HM. I natt var det ingen sjø i det hele tatt, så da måtte vi drikke litt ekstra slik at vi fikk sjanglet litt. Litt bakfull i dag. Spiste spaghetti med ost og ketchup til "frokost" og sov meg gjennom hopprennet.

Vi har altså hatt en fantastisk tur, og kost oss masse som kjærester. :hjerter:

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg bursdagsgave fra XXX samt svigers -

Burde bytte ut navnet eller? ;)

Så godt man har av sånne kjæresteturer!

Tror jeg skal ønske meg det av Sambo i bursdagsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der hørtes jo utrolig herlig ut! (Sett bort i fra bølgene på fredagen, er ikke så sjøsterk jeg....). *litt misunnelig*

Ha ei fin uke!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ;) Synes flyturbulens også kan være gøy (ikke for kraftig da), men jeg er visst litt sær... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøgang kommer helt ann på formen om jeg syns det er gøy eller ikke. Flyturbulens har jeg faktisk aldri opplevd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Følger rådet ditt jeg, og kvitter meg med dagboken fra isødet!

Men der blir nok en oppfølger...får vi håpe!

Nådde akkurat 20 sider nå og jentene er inne hos meg og drikker :vin: , selv om klokka bare er 15.00 på en torsdag :ler: !

Stikk innom da vel...

Jeg skal iallefall forlate med hevet hodet og stil :bukke: !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest niomi

Da lukker jeg denne dagboka. Er her så sjelden, og har ikke behov for dagbok for tida.

Kanskje kommer det en ny om en stund, kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...