Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1161 Del Skrevet 5. februar 2007 Nei, han andre. Slik ser han ut med klær på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #1162 Del Skrevet 5. februar 2007 Hadde funnet fram link jeg også, men da gidder jeg ikke legge den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1163 Del Skrevet 5. februar 2007 Ah han ja! Var han ikke fin uten klær altså? Eh, hvorfor finnes det nakenbilder av han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1164 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) EDIT: Jeg lurte på om Annie var sur, men så var det jeg som feilleste innlegget hennes. Unnskyld! Endret 5. februar 2007 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #1165 Del Skrevet 5. februar 2007 EDIT: Jeg lurte på om Annie var sur, men så var det jeg som feilleste innlegget hennes. Unnskyld! ← Så ikke hva du hadde skrevet jeg, så du er så avgjort unnskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1166 Del Skrevet 5. februar 2007 Han har jo vanvittig bra kropp, men dette var bilder a la de du finner i gay magazines... Han sitter og drar den og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1167 Del Skrevet 5. februar 2007 Han har jo vanvittig bra kropp, men dette var bilder a la de du finner i gay magazines... Han sitter og drar den og slikt... ← Hvem i all verden har slike bilder av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1168 Del Skrevet 5. februar 2007 Har ikke samboeren din laget slike bilder til deg, altså? Slik at du har noe å kose deg med når han ikke er hjemme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1169 Del Skrevet 5. februar 2007 Nei men det har tydeligvis din Meneh, er dette bilder han selv har tatt som har lekket ut på nett da eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1170 Del Skrevet 5. februar 2007 "lekket", tror jeg vi kan si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1171 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #1172 Del Skrevet 5. februar 2007 Har ikke samboeren din laget slike bilder til deg, altså? Slik at du har noe å kose deg med når han ikke er hjemme..? ← Det har i hvertfall ikke min! Heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2007 #1173 Del Skrevet 5. februar 2007 Ikke til meg i allefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1174 Del Skrevet 5. februar 2007 Hrrrmpf... Lamaen var innom Vampis, men gadd ikke å komme innpm meg. *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1175 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror hun tar runden sin Dessuten skulle det bare mangle at jeg ble prioritert som er barndomsvenninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1176 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror hun tar runden sin Dessuten skulle det bare mangle at jeg ble prioritert som er barndomsvenninne ← *lalala* Kjeder meg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1177 Del Skrevet 5. februar 2007 Kort sagt: Fantastiske dåpsgaver og for ei helg på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. februar 2007 #1178 Del Skrevet 5. februar 2007 *wooooooosh* Og der var hun borte igjen... Lama: Sender deg MSN-adressen min på PM, så får du værsågod legge meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #1179 Del Skrevet 5. februar 2007 *wooooooosh* Og der var hun borte igjen... Lama: Sender deg MSN-adressen min på PM, så får du værsågod legge meg til! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2007 #1180 Del Skrevet 5. februar 2007 Vamp: Han var med i "Cape" og var medprogramleder på "Dansefeber" forrige sesong. Daria vet sikkert hvem han er, for han jobber vel stort sett i musikaler. ← Joda, det ringer et par bjeller (nei, ikke sånne da...),men tror ikke jeg har sett ham i noe (bortsett fra at jeg har sett Cape live, men det var en traumatisk opplevelse jeg helst ikke vil snakke om) Men nakenbilder av ham? Hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg