Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #921 Del Skrevet 12. januar 2007 Har din fått diagnose "gjærsopp på kroppen" i dag?! Det har nemlig denna sambo'n her ← Fåglarna vet - han var borte da jeg kom fra jobb. :klø: Tror dere må dra på dobbeldate en gang, og se om det blir trekant eller ikke ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #922 Del Skrevet 12. januar 2007 Forresten - "gjærsopp på kroppen"... Hæh? Er ikke det slikt man bruker når man brygger øl, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #923 Del Skrevet 12. januar 2007 Tror dere må dra på dobbeldate en gang, og se om det blir trekant eller ikke ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #924 Del Skrevet 12. januar 2007 Tror dere må dra på dobbeldate en gang, og se om det blir trekant eller ikke ← Forresten - "gjærsopp på kroppen"... Hæh? Er ikke det slikt man bruker når man brygger øl, da? ← Han har fått pityriasis versicolor faktisk! Gjærsopp!! Han må vaske seg med en spesialsåpe hver dag i 2 uker og etter det 1 gang i uke i 1\2 år faktisk. Er så gammal at det begynner å mugne på han.... hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #925 Del Skrevet 12. januar 2007 Han har fått pityriasis versicolor faktisk! Gjærsopp!! Han må vaske seg med en spesialsåpe hver dag i 2 uker og etter det 1 gang i uke i 1\2 år faktisk. Er så gammal at det begynner å mugne på han.... hahahaha ← Han slapp ikke unna med piller istedenfor vasken altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #926 Del Skrevet 12. januar 2007 Er så gammal at det begynner å mugne på han.... hahahaha ← Men snill som du er, antar jeg at du ikke kommenterer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #927 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Han slapp ikke unna med piller istedenfor vasken altså? ← Nope, kan visstnok få mye bivirkninger av det. Voldsomt til kjennskap du hadde til dette da. Hadde aldri hørt om det jeg. Men snill som du er, antar jeg at du ikke kommenterer det? ← *Sjokkert* Tror du virkelig at jeg ville kommentert de røde og hvite flekkene han har over magen og under armene?! Må bare få presisert at han selv sa: "Jeg ser jo ut som en giraff..." Endret 12. januar 2007 av Lamadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #928 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nope, kan visstnok få så mye bivirkninger av det. ← Okei, kjenner ikke så mye til behandlingen av slikt... *Sjokkert* Tror du virkelig at jeg ville kommentert de røde og hvite flekkene han har over magen og under armene?! Må bare få presisert at han selv sa: "Jeg ser jo ut som en giraff..." ← Stakkar, det er sikkert ikke så kjekt for han å ha det heller. Endret 12. januar 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #929 Del Skrevet 12. januar 2007 Er så gammal at det begynner å mugne på han.... hahahaha ← Stakar... Nope, kan visstnok få mye bivirkninger av det. Voldsomt til kjennskap du hadde til dette da. Hadde aldri hørt om det jeg. *Sjokkert* Tror du virkelig at jeg ville kommentert de røde og hvite flekkene han har over magen og under armene?! Må bare få presisert at han selv sa: "Jeg ser jo ut som en giraff..." ← Skal sies at jeg til tider sliter med eksem, og i fjor vinter så jeg ut som en rødprikket dalmantiner på overkroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #930 Del Skrevet 12. januar 2007 *Sjokkert* Tror du virkelig at jeg ville kommentert de røde og hvite flekkene han har over magen og under armene?! Må bare få presisert at han selv sa: "Jeg ser jo ut som en giraff..." ← Og du holdt vel kjeft da også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #931 Del Skrevet 12. januar 2007 Og du holdt vel kjeft da også? ← Såklart... *Titter bekymret rundt etter noen med løgndetektor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #932 Del Skrevet 12. januar 2007 Oooo, voksende nese!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #933 Del Skrevet 12. januar 2007 Buler og dunker fælt på halsen der kan jeg se også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #934 Del Skrevet 12. januar 2007 Sånn vil jeg se ut. Men da hadde vel ikke min kjære turd å komme inn på soverommet til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #935 Del Skrevet 12. januar 2007 Dita vonTeese har bare SÅ mye rått hun viser seg frem i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #936 Del Skrevet 12. januar 2007 Sånn vil jeg se ut. Men da hadde vel ikke min kjære turd å komme inn på soverommet til meg. ← Takker for samtaleskiftet Hu var rå hu ja... *Spank spank* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #937 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Spanking the yeest away! Tror jeg må kjøpe Burlesque-boka hennes. Mulig min kjære også vil bla litt i den... Endret 12. januar 2007 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #938 Del Skrevet 12. januar 2007 Såklart... *Titter bekymret rundt etter noen med løgndetektor* ← Noen løgner er så gjennomsiktige at løgndetektoren blir overflødig Takker for samtaleskiftet ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #939 Del Skrevet 12. januar 2007 Spanking the yeest away! Tror jeg må kjøpe Burlesque-boka hennes. Mulig min kjære også vil bla litt i den... ← Skal vel ikke se bortifra at de fleste menn kan tenke seg en titt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #940 Del Skrevet 12. januar 2007 Da logger jeg av for kvelden! Ja, faktisk!!!! Ambivalensen er vel symptom på den ene og andre lidelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg