Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #901 Del Skrevet 12. januar 2007 *skyndte seg å få dekket til samboers muskuløse rumpe og lår i vide gevanter før Lamaen stikker innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #902 Del Skrevet 12. januar 2007 Jo mer testosteron, jo bedre? ← Når jeg ser på hva jeg har vært på av gutter så er det en lett blanding vil jeg si... Følte kanskje at jeg stod fram som ei flyfille der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #903 Del Skrevet 12. januar 2007 Man blir ikke flyfille av å sikle i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #904 Del Skrevet 12. januar 2007 Man blir ikke flyfille av å sikle i sofaen ← Visdomsord! Et annet i samme gate: Kline med mange, ligge med få! Det levde jeg etter da jeg var tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #905 Del Skrevet 12. januar 2007 Visdomsord! Et annet i samme gate: Kline med mange, ligge med få! Det levde jeg etter da jeg var tenåring. ← Har holdt meg til en i snart 2 år så er offisielt ikke flyfille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #906 Del Skrevet 12. januar 2007 *skyndte seg å få dekket til samboers muskuløse rumpe og lår i vide gevanter før Lamaen stikker innom* ← :overrasket: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #907 Del Skrevet 12. januar 2007 Mamma påsto jeg var litt som sommerfuglen da jeg var tenåring - landet både her og der (dette klarte hun å prestere å si til en gruppe gamle damer som lurte på om niomi hadde funnet seg noen enda, da ) Jeg har holdt meg til samma fyren i 3,5 år! Og jeg er fortsatt like forelsket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #908 Del Skrevet 12. januar 2007 ← Dekk, Lama, dekk!!! Samboer har sykkel- og skikjører-lår. *friste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #909 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva er greia med bein? *foretrekker en arm* Har holdt meg til en i snart 2 år så er offisielt ikke flyfille ← Kom tilbake om ti år du jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #910 Del Skrevet 12. januar 2007 Mamma påsto jeg var litt som sommerfuglen da jeg var tenåring - landet både her og der (dette klarte hun å prestere å si til en gruppe gamle damer som lurte på om niomi hadde funnet seg noen enda, da ) ← Alltid gøy med mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #911 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva er greia med bein? *foretrekker en arm* ← Det jeg vil vite, er hva som er greia med rumper... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #912 Del Skrevet 12. januar 2007 Mamma påsto jeg var litt som sommerfuglen da jeg var tenåring - landet både her og der (dette klarte hun å prestere å si til en gruppe gamle damer som lurte på om niomi hadde funnet seg noen enda, da ) ← Dekk, Lama, dekk!!! Samboer har sykkel- og skikjører-lår. *friste* ← Nå er du litt tvilsom vel... driver og frister meg med DIN samboer... Hinter du til en mènage à trois? *Holder fram en pose - bekymret for at Vomsen kommer til å kaste opp igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #913 Del Skrevet 12. januar 2007 Det jeg vil vite, er hva som er greia med rumper... :klø: ← Jeg vet ikke helt... Nå er du litt tvilsom vel... driver og frister meg med DIN samboer... Hinter du til en mènage à trois? *Holder fram en pose - bekymret for at Vomsen kommer til å kaste opp igjen* ← Næsj, bee my guest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #914 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nå er du litt tvilsom vel... driver og frister meg med DIN samboer... Hinter du til en mènage à trois? ← Ingen trekant, nei... Men vil få deg til å sikle enda større dam i sofaen. *Holder fram en pose - bekymret for at Vomsen kommer til å kaste opp igjen* ← Nå lo jeg så høyt at de i etasjen helt sikkert hørte meg (eller det var vel heller et meget høylytt fnis) Endret 12. januar 2007 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #915 Del Skrevet 12. januar 2007 *Holder fram en pose - bekymret for at Vomsen kommer til å kaste opp igjen* ← Så omtenksomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #916 Del Skrevet 12. januar 2007 Så omtenksomt ← Always :-D *Fortsatt usikker på om min sambo og niomis sambo er 2 forskjellige personer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 12. januar 2007 #917 Del Skrevet 12. januar 2007 Always :-D *Fortsatt usikker på om min sambo og niomis sambo er 2 forskjellige personer* ← Min påstår at han er på fredagspils i kveld. men han er hos deg, altså! *frese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2007 #918 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #919 Del Skrevet 12. januar 2007 Min påstår at han er på fredagspils i kveld. men han er hos deg, altså! *frese* ← Har din fått diagnose "gjærsopp på kroppen" i dag?! Det har nemlig denna sambo'n her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2007 #920 Del Skrevet 12. januar 2007 Tror dere må dra på dobbeldate en gang, og se om det blir trekant eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg