Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #581 Del Skrevet 4. januar 2007 *finne fram den gamle kassettspilleren og opptakskassett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #582 Del Skrevet 4. januar 2007 *venter i spenning på resultatet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #583 Del Skrevet 4. januar 2007 Æsj, burde kanskje gi boka mi nytt navn - "niomis sutrehjørne" - for syns ikke jeg har gjort annet enn å sutre her inne i det siste. ← Nåh, det har nå vært endel pulesnakk også. Hva med "Niomis trøstesex"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. januar 2007 #584 Del Skrevet 4. januar 2007 *venter spent på resultatet* God bedring snuppa-det er faktisk lov å være syk innimellom, så får du bare slappe av og bli frisk som best du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #585 Del Skrevet 4. januar 2007 *fant ingen kassettspiller - neste ekspidisjon: Barskapet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #586 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva med videokamera? Så kan du legge ut resultatet her etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #587 Del Skrevet 4. januar 2007 Heldigvis har vi ikke gått til anskaffelse av videokamera, nei. En kompis av meg pleide alltid å ha med videokamera på fest. Jeg har aldri hatt så mye fylleangst som i den perioden jeg hang mye med de gutta. For å se seg selv dritings når man er bakfull dagen derpå er rene psykiske toruren, altså! Og ja - jeg blir veldig Miss Piggy i fylla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #588 Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen i min familie og nære vennekrets har vært filmmennesker -heldigvis. Bilder er koslig, men film kan jeg styre meg for. Er særlig fascinert av de som filmer fødseler -vil man virkelig se det i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #589 Del Skrevet 4. januar 2007 Ei venninne av meg var førstegangsfødende, og hadde bestemt seg for hjemmefødsel. Samboer syntes ikke noe særlig om det, og fikk lånt video av hjemmefødsel fra en han kjente. Etter at min venninne hadde sett den, var hun helt instilt på sykehusfødsel hvor hun ville ha tilgang på alt som fantes av dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #590 Del Skrevet 4. januar 2007 Da kan det jo faktisk ha en praktisk funksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #591 Del Skrevet 4. januar 2007 Det venneparet er bare herlige. De ble sammen og etter et par måneder var hun gravid. De delte en studenthybel i graviditeten, fram til det var igjen et par måneder, da flyttet de inn i egen leilighet. Hun var befriende deilig å ha med å gjøre når hun var gravid - på fest var det hun som initierte skåler og sto på bordet og danset (Solo var visst favoritten hennes i svangerskapet), og passet på at det alltid var nachspiel. Hun var ganske så stor, og samboeren hennes var liten. Så når hun var 7 måneder på vei elsket hun å vise hvor sterk hun var, med å løfte på samboeren sin. Under fødselen fikk ikke han være med på hele, for etter 12 timer var hun så sulten at hun beordret han på macDonald's for å kjøpe BigMac-måltid til henne. Fortjente hun kanskje ikke det siden hun jobbet så hardt for å få ut den ungen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #592 Del Skrevet 4. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. januar 2007 #593 Del Skrevet 4. januar 2007 *fikk lyst på bigmac* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #594 Del Skrevet 4. januar 2007 *fikk lyst på bigmac* ← Du ser jo hva som skal til for å få det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. januar 2007 #595 Del Skrevet 4. januar 2007 Du ser jo hva som skal til for å få det! ← *tar en wooper i steden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. januar 2007 #596 Del Skrevet 4. januar 2007 Du ser jo hva som skal til for å få det! ← Godt jeg ikke liker det da -i så fall måtte jeg ha ventet lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #597 Del Skrevet 4. januar 2007 Tid for lunsj. Ble svimmel da jeg reiste meg i sted, så på tide å trøkke noe inn i trynet. Og nei, det ble ikke BigMac. Ostesmørbrød ble det. Ikke så sulten, egentlig, men ostesmørbrød glir ned uansett, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. januar 2007 #598 Del Skrevet 4. januar 2007 Heldigvis har vi ikke gått til anskaffelse av videokamera, nei. En kompis av meg pleide alltid å ha med videokamera på fest. Jeg har aldri hatt så mye fylleangst som i den perioden jeg hang mye med de gutta. For å se seg selv dritings når man er bakfull dagen derpå er rene psykiske toruren, altså! Og ja - jeg blir veldig Miss Piggy i fylla... ← Det venneparet er bare herlige. Under fødselen fikk ikke han være med på hele, for etter 12 timer var hun så sulten at hun beordret han på macDonald's for å kjøpe BigMac-måltid til henne. Fortjente hun kanskje ikke det siden hun jobbet så hardt for å få ut den ungen, kanskje? ← og til deg. Venter spent på at noen skal oppdage den "nye" Janis Joplin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #599 Del Skrevet 4. januar 2007 :klø: jeg er da sikker på at jeg akkurat ønska deg god bedring et sted? :klø: Jaja, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #600 Del Skrevet 4. januar 2007 Venter spent på at noen skal oppdage den "nye" Janis Joplin! ← Bare hun ikke begynner å mase om Mercedes Benz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg