Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er sant, jeg misforsto litt og trodde hun var en venninne av deg også.

Nei, ærru gæren. Ikke min type dame i det hele tatt (jaja, det kan misforstås, jeg vet... :ler: ) Har vel truffet henne på en fest før, og konstanterte rimelig kjapt at hun der gidder jeg ikke å bruke mye tid på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde det sikkert mye hyggeligere på kjøkkenet....

Hadde det veldig hyggelig på kjøkkenet, faktisk. Sammen med verten, som var "passe på at kakene ikke svir seg"-sjef og en kompis av han. Kjenner verten bedre enn vertinna, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart, noen mennesker oppdager man umiddelbart at man ikke har kjemi med, mens andre kan man kaste bort verdifull tid på og så viser de seg bare å være full av møkk :frustrert: Når det er sagt så er fordelen med å treffe mennesker som viser seg å være fulle av møkk, at man tilegner seg litt erfaring ;)

*i det tankefulle hjørne i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er deilig når man blir voksen, man velger selv hvem man omgåes....

:Nikke:

Noe som medfører at jeg omgås altfor få jenter... Men jeg finner liksom så få jenter som jeg trives med - liker omgangsform og -tone som gutta har, men skulle gjerne kombinert det med noen som også ville se sippefilmer med meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart, noen mennesker oppdager man umiddelbart at man ikke har kjemi med, mens andre kan man kaste bort verdifull tid på og så viser de seg bare å være full av møkk :frustrert:  Når det er sagt så er fordelen med å treffe mennesker som viser seg å være fulle av møkk, at man tilegner seg litt erfaring ;)

*i det tankefulle hjørne i dag*

Det mest "fantastiske" er jo at man blir beskylt for å være overflatisk når man "avviser" noen som venneemne etter en 3-minutters samtale. Javel, så er jeg vel det, da, men du verden så mye tid jeg da har kunnet bruke på artige ting i stedentfor å ergre meg over noen "jeg må gi en sjanse til"! ;)

Tankefull er fint. Ihvertfall her i tankeboka mi. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Noe som medfører at jeg omgås altfor få jenter... Men jeg finner liksom så få jenter som jeg trives med - liker omgangsform og -tone som gutta har, men skulle gjerne kombinert det med noen som også ville se sippefilmer med meg. ;)

Jeps, som om jeg skulle sagt det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest "fantastiske" er jo at man blir beskylt for å være overflatisk når man "avviser" noen som venneemne etter en 3-minutters samtale. Javel, så er jeg vel det, da, men du verden så mye tid jeg da har kunnet bruke på artige ting i stedentfor å ergre meg over noen "jeg må gi en sjanse til"! ;)

Tankefull er fint. Ihvertfall her i tankeboka mi. :klem:

Tenker du aldri tanken om å gi en sjanse til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du aldri tanken om å gi en sjanse til?

Jojo, men enkelte mennesker har jeg bare ingen kjemi med.

Samboeren min, for eksempel, syntes jeg vel bare var en stor kranglefant første gang jeg traff han. ;) Og ja, han er en stor kverulant. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Grums* I dag var det et mareritt å komme seg hjem fra jobb! Jobber i Asker, og kommer ut på E18 ved Slependen. Dro fra jobb litt over 5, og det var ikke mange kilometrene jeg kom før det var krabbekø. Krabbet fram til avkjøringen til Ring 3, og suste i vei. Helt til inngangen til Tåsen-tunellen. Krabbekø hele veien til avkjøringen til Tveita. :frustrert: Neste gang vi kjøper bil, skal den ha automatgir! Samme faen hvordan bil, bare den har automat! :ler:

I kveld har vi sett håndball og tatt et par øller og en liten akevitt. Skulle egentlig på nattåpent, men det gadd vi ikke. Øl og akevitt fristet litt mer. :sjenert:

I morra skal jeg dra litt tidlig fra jobb, og nyte ettermiddagen sammen med min kjære. I det siste har vi fått latfor lite tid sammen, og det kan vi jo ikke ha noe av! Så da skal vi kose oss litt sammen. For man må jo pleie kjærligheten! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen snø i dag, heller! :tristbla:

I dag har jeg hatt på meg høye hæler når jeg har kjørt bil til jobb (eller - så høye var de ikke, men definitivt hæler! ;) ) Konklusjon: Jeg kommer til å fortsette å kjøre i joggis, så får jeg heller bytte sko i bilen når jeg kommer fram. Dritekkelt, jo! Følte at beina skled rundt! (jada, jeg vet at det har med vane å gjøre, men tror ikke jeg gidder å venne meg til det)

Lørdag blir hektisk. Vi er invitert i 30-årslaget til ei venninne og i bursdagskalas til en svoger. Vi har vel funnet ut at vi reiser i kalaset til svoger (for der får vi servert pinnekjøtt :sikle: ), og så tar vi taxi til Oslo igjen om natta og forhåpentligvis rekker vi 30-årsnachspielet. Søndag blir nok passe meningsløs, tenerk jeg... ;)

I dag skal jeg på møte kl 10, i avslutningskaffe til ei som slutter kl 13 og skal avspasere litt i tillegg, så stikker kl 1430. Behagelig dag, med andre ord. Og da rekker jeg også å hente HM-pakka mi! :hoppe:

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk ja!

jeg fatter ikke at dere orker nachspiel! jeg orka det da jeg var singel for da var det alltids noen kjekke single gutter tilstede :sjarmor:

Jeg og sambo har blitt altfor kjedelig så nå har vi avtalt at vi skal fylle og feste mye i jula og slå ut håret litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk ja!

jeg fatter ikke at dere orker nachspiel! jeg orka det da jeg var singel for da var det alltids noen kjekke single gutter tilstede :sjarmor:

Jeg og sambo har blitt altfor kjedelig så nå har vi avtalt at vi skal fylle og feste mye i jula og slå ut håret litt :ler:

Jeg har alltid vært nachspiel-dronninga, jeg. Helt til for noen år siden. Men skjønte det ikke selv - styret og ordnet nachspiel hos noen, og mens man samlet sammen folk kjente jeg at "oj, nå hadde det vært godt å finne senga, gitt!" og snek meg unna og inn i nærmeste taxi hjem. :ler:

Har ikke truffet 30-åringen og den gjengen på dritlenge (flere av de er heltidspolitikere og slikt), og da er nachspiel gøy. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...