Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en super helg! Bor foreldrene dine langt unna?

mine bor 2 km unna så det er ikke så vanlig med sånne helgebesøk :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :vinke:

Foreldrene mine bor litt lenger unna, ja. Sånn ca 40 mil... Så da får jeg bare holde ut mammas mas ei helg i blant. :)

Nå skal jeg snart på jobb. Frister å "skulke" på en tre-dagers, men jeg er altfor ansvarsfull til det. ;)

Skrevet
:overrasket: Uff, da. Er det min skyld? :grine: Sliter jeg han helt ut? Er det slik å ha en "gammel" mann? :tristbla:

Nå kan jeg ikke snakke for ham, men jeg kjenner flere gamle menn (på min alder og deromkring) som mener at litt vondt i ryggen er til å leve med så lenge årsaken er som her.

:sjarmor:

Skrevet
Nå kan jeg ikke snakke for ham, men jeg kjenner flere gamle menn (på min alder og deromkring) som mener at litt vondt i ryggen er til å leve med så lenge årsaken er som her.

:sjarmor:

*phuh* puste lettet ut. Tror nok han er som deg. :sjarmor:

Skrevet (endret)

Veldig så fælt jeg synes det var da!

Det kom til og med dobbelt... :sjenert:

Endret av Vampyra
Skrevet

... ikke jeg heller :sur: !

Ha en fin mandag! Bare et par timer igjen for deg - jeg kom på kontoret 12.30 idag (shame) så jeg må nesten sitte å analysere og skrive litt til iallefall 18.00 så jeg har god samvittighet når jeg kommer hjem.

*sukk - at det skal være så vanskelig å komme seg ut av senga om morgenen!*

Skrevet
:ler: Vampis og arctica - er dere litt småblonde i dag? Linken er noe kjære AK laget for moros skyld. ;)
Skrevet
:klaske:

unnskylder meg med at det fremdeles er lyst ute... :sjenert:

Tross alt er det ting som er verre å ikke få opp enn linken.

Skrevet
Tross alt er det ting som er verre å ikke få opp enn linken.

Ååå? Hva da? :sexy:

Skrevet

I dag har jeg vært niomi surrehue på jobb. Bare vaset rundt og vært særs lite effektiv. :sjenert:

Har trent i dag! :hoppe: Så nå er jeg helt utslitt... Kobler meg straks av KG, for skal spille Scramble med samboer. Han "måtte bare" skifte bremser på vintersykkelen først.

Så får vi se om ryggen hans holder en runde :humpe: etterpå. :sjarmor:

Skrevet (endret)
Alternativt kan jo HAN få ligge på ryggen....:sjarmor:

Skeptisk...

:lol:

Endret av niomi
Skrevet
Du får hilse leftie fra meg ;)

Blånne niomi skjønte ikke den... :sjenert:

Men hyggelig med litt dyr på besøk! *klø bak øret*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.