Gjest niomi Skrevet 6. desember 2006 #221 Del Skrevet 6. desember 2006 Bra jobba! Kjenner meg også igjen! Fint å gjøre noe annet enn vanlig jobb på fredag da.. Rekker kanskje IKEA uansett? ← Har IKEA rett ved der jeg skal på møte. Ellers stikker jeg kanskje innom IKEA på vei hjem i dag. Er det plass til et tørkestativ i bagasjen på en Opel Astra, tro? Eller må jeg legge ned setene (som jeg ikke vet hvordan gjøres)? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. desember 2006 #222 Del Skrevet 6. desember 2006 Her går det jammen meg unna i svinga! ER jo umulig å følge med Skulle vært en tur på IKEA selv jeg.. men... Tror ikke lommeboka mi hadde blitt så blid da Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 6. desember 2006 #223 Del Skrevet 6. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. desember 2006 #224 Del Skrevet 6. desember 2006 Setene vipper du nok bare ned med en knapp oppå rygglenet, eller på siden av rygglenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #225 Del Skrevet 6. desember 2006 Å legge ned setene er kjempelett! Det fikser du hvis du titter litt på det Men jeg synes tørkestativene på ikea ser så dårlige ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 6. desember 2006 #226 Del Skrevet 6. desember 2006 Å legge ned setene er kjempelett! Det fikser du hvis du titter litt på det Men jeg synes tørkestativene på ikea ser så dårlige ut? ← Ja, vi har allerede drept ett... Men hvor ellers får man tak i sånt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 6. desember 2006 #227 Del Skrevet 6. desember 2006 Her går det jammen meg unna i svinga! ER jo umulig å følge med Skulle vært en tur på IKEA selv jeg.. men... Tror ikke lommeboka mi hadde blitt så blid da Ønsker deg en fin dag ← Så kos at du stikker innom! Tror ikke du har gått glipp av så veldig mye, med mindre du er særs interessert i skitprat! ← Setene vipper du nok bare ned med en knapp oppå rygglenet, eller på siden av rygglenet ← Å legge ned setene er kjempelett! Det fikser du hvis du titter litt på det Men jeg synes tørkestativene på ikea ser så dårlige ut? ← OK. Får stikke ut og teste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. desember 2006 #228 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja....hvor finner man kvalitetstørkestativ? :klø: Skeidar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. desember 2006 #229 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja si det, jeg tror kanskje de bare kollapser etter en stund uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #230 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, vi har allerede drept ett... Men hvor ellers får man tak i sånt? :klø: ← Tja, kvalitet er nok vanskelig å finne men de aller fleste store matbutikker selger sånne med vinger man kan legge ut og inn hvis du skjønner.... Jeg synes de er ganske gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 6. desember 2006 #231 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja, kvalitet er nok vanskelig å finne men de aller fleste store matbutikker selger sånne med vinger man kan legge ut og inn hvis du skjønner.... Jeg synes de er ganske gode! ← Ja, sant det. Men ikke sett det på noen av butikkene rundt der vi bor. Nå har jeg trent igjen. Disse "gæmlisene" på jobb er jammen spreke! Helt gåen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanelia Skrevet 6. desember 2006 #232 Del Skrevet 6. desember 2006 Så at du hadde vært inne hos meg, så da måtte jeg nesten inn her og lese litt. Jeg kommer nok tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #233 Del Skrevet 6. desember 2006 Savna stumpen min??? *forventningsfull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2006 #234 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. desember 2006 #235 Del Skrevet 7. desember 2006 Savna stumpen min??? *forventningsfull* ← I love lama butt! Hei hei ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. desember 2006 #236 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har vært på stressmestringskurs i dag. Greit nok, det, å få betalt for å sitte og høre på lege og fysioterapeut snakke i tre timer... Vi skulle blant annet ha autogen trening. Dvs. sånn man hører på lyden av rennende vann eller noe alternativ musikk med lukkede øyne, også skal må få beinet til å bli tungt eller varmt... Superlurt å be meg lukke øynene og høre på rolig musikk... Jadda - jeg sovnet. som et barn... I går fikk jeg ferdigstilt det som har hengt som en mare over meg i flere uker. Så i dag er jeg bare munter og virrete. Har bunkevis med ting som skal være ferdig til jul, men hjernen vil ikke slå seg på jobbmodus i dag, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #237 Del Skrevet 7. desember 2006 Høres ut som du virkelig mestrer stresskurset siden du sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #238 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja det hørtes da ut som om det funka fint på deg iallefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. desember 2006 #239 Del Skrevet 7. desember 2006 Høres ut som du virkelig mestrer stresskurset siden du sovner ← Ja det hørtes da ut som om det funka fint på deg iallefall!!! ← Jada, jada! Sitter i sofaen og prøver å unngå og sovne. Så tenkte jeg skulle shoppe litt på HM.no. Men lite interessant nå, altså! Men burde så absolutt få kjøpt meg noen nye jobbklær. Så jeg leter videre! Samboer sover på sofaen. Når han våkner skal jeg rydde og vaske. Mutter og fatter kommer i morra, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #240 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva??? Jeg som la igjen 1900 kr på hm i går...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg