Gjest niomi Skrevet 27. november 2006 #81 Del Skrevet 27. november 2006 Intervju onsdag kl. 9. Så nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg... "Profesjonelt, men avslappet," er vel lurt. Må bare finne ut hva som er profesjonelt men avslappet i skapet mitt... Pleier å gå greit på intervju for meg, men jeg pleier alltid å grue meg som en hund på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 27. november 2006 #82 Del Skrevet 27. november 2006 Arrrrgh - akkurat som om jeg ikke var ukonsentrert nok fra før i dag, liksom - nå sitter jeg bare og surrer og tenker på intervjuet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #83 Del Skrevet 28. november 2006 Da var det nok en dag, gitt... Er så trøtt og slapp for tida, men det er igrunnen helt vanlig for meg - høsten er noe dritt! I går kveld sovnet jeg på sofaen, før jeg tuslet meg inn i senga i 9-tida. Blir ikke igjen mye tid til å kose med samboer når jeg er hjemme kl. 7, spiser litt, sovner litt, og legger meg (nesten) før barne-TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2006 #84 Del Skrevet 28. november 2006 NÅ er jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #85 Del Skrevet 28. november 2006 Hehehe, man kan grine seg til det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #86 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Fikk noen fantastiske bilder på e-post i sted. E-posten het: "Ofte er det detaljene som ødelegger bildet". Legger de til her, jeg! Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #87 Del Skrevet 28. november 2006 De bildene er så festlige, har sett dem før. Utrolig kjipern med den tampongtråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2006 #88 Del Skrevet 28. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november 2006 #89 Del Skrevet 28. november 2006 Hehehe, man kan grine seg til det meste... ← Det funka jo -nå er jeg også her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #90 Del Skrevet 28. november 2006 Sutredama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #91 Del Skrevet 28. november 2006 Sutredama ← Din... Din... Din... Heks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #92 Del Skrevet 28. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #93 Del Skrevet 28. november 2006 Fyttiggrisen, så lite effektiv jeg er for tida. Eller - jeg er supereffektiv i ca 10 minutter av gangen. Og så: "Trumtrummelum," liksom, "kan noen få denne papirhaugen til å forsvinne fra pulten min?" Men i dag skal jeg gå kl. 4. Nesten helt sikkert. Trur eg. Må innom og handle på vei hjem, også. Nærmeste matbutikk har parkeringshus, og det er litt skummelt, men får vel gå bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2006 #94 Del Skrevet 28. november 2006 Parkeringshus er en bra ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 28. november 2006 #95 Del Skrevet 28. november 2006 Fikk noen fantastiske bilder på e-post i sted. E-posten het: "Ofte er det detaljene som ødelegger bildet". Legger de til her, jeg! ← Så lite skal det til for å frem fram et smil i en sliten kropp! Haha! En halv time til så er det over for i dag. Prøv og sove godt i natt da niomi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. november 2006 #96 Del Skrevet 28. november 2006 Uffameg for noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. november 2006 #97 Del Skrevet 28. november 2006 For noen bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #98 Del Skrevet 28. november 2006 Neimen, har du ny ticker, LinKri..? Jeg ser på dokumentar om sexskandalen i Kautokeino. Gurimalla, jeg er glad for at jeg ikke har vokst opp i et slikt sært samfunn! Jeg blir faktisk ganske så kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #99 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er glad jeg ikke ser den dokumentaren jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #100 Del Skrevet 28. november 2006 Den er ferdig nå. Fantastisk hvor flinke mannfolkene er til ansvarsfraskrivelse - "håper mennene ikke blir dømt. For det er også jentene sin skyld" Halloooo! Reality check - hvem er den ansvarlige - han på 27 eller hun på 14..? Og nei, det er ingen unskyldning at det ikke finnes single damer i lovlig alder i bygda. Da får mennene kjøpe seg en sjømannsbrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg