Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #41 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Snakket litt med sjefen min i går, og har nå fått "sjyflet" noen av oppgavene fremover på andre. Sjefen ser jo at jeg er sliten, og at jobben vokser meg over hodet... I dag sitter jeg bare og surrer og venter på at klokka skal bli 12. Men det er sannelig ikke mange andre på jobb i dag, da, mistenkelig mange som enten har hjemmekontor eller avspaserer i dag. Samboer skal på julebord neste helg, tror jeg, så tenkte jeg skulle invitere noen venninner jeg har forsømt i det siste på litt mat og digg den kvelden. Endret 24. november 2006 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #42 Del Skrevet 24. november 2006 I dag spratt jeg opp av senga kl. 0605. Eller spratt var vel å overdrive - jeg tror ikke jeg åpnet øynene før jeg var trygt plassert på badet. Du verden så deilig med varmekabler, altså! Samboer var på noen greier med jobben i går, og kom hjem med siste bane, litt småbrisen. Mistenker at han kan få en lang dag i klasserommet i dag. I dag stikker jeg fra jobb kl 12, siden det er julebord i kveld. Man må jo bruke litt tid på å fikse seg, må vite, og julebordet starter kl. 6. ← Jeg har aldri spretti opp kl 06 for å si det sånn. Det er heller mer zombiegange ut på badet sambo din!!! Kose deg masse masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #43 Del Skrevet 24. november 2006 Kose deg masse masse i kveld! ← Jupp. Stikker om en halv time. Morradagen, derimot, kan vel bli litt tung... Har en tendens til å bli veldig fyllesjuk, selv om jeg ikke drikker noe særlig. Tror ikke kroppen min liker å være oppe lenge, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #44 Del Skrevet 24. november 2006 Drikk masse vann og spis mat før du legger deg Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 24. november 2006 #45 Del Skrevet 24. november 2006 ...jeg skulle invitere noen venninner jeg har forsømt i det siste på litt mat og digg den kvelden. ← Det høres koselig ut! Sånne ting skulle man får tid til oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #46 Del Skrevet 24. november 2006 Da stikker jeg på julebord. Bare lurer - er jeg den eneste som ikke føler meg særlig vel i penklær.? Liker å pynte meg, men når det kommer til kjoler og slikt dill, får jeg helt makk. Blæh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #47 Del Skrevet 25. november 2006 Var på julebord i går. Og det var superartig! Møtte min kjære på byen etterhvert, og vi stakk hjem og hadde nachspiel. Var vel i sengi 6-tida i morges, eller noe... I dag sto jeg opp ca 5 og spiste en deilig middag fra Mækkern som min kjære hadde vært og kjøpt. Så daffet jeg på sofaen ei stund, før jeg la meg igjen og sov noen timer til. Skikkelig lat, altså... Ja, også har vi hatt fantastisk . er digg når man er bakfull... Sakte og rolig, ikke noe stress... I morra må jeg trene. Også skal vi til niomimannens søster og familie og spise middag. Ellers bør vel kåken ryddes og vaskes litt, men det haster vel ikke, for jeg tviler på at hybelkaninene stikker av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #48 Del Skrevet 25. november 2006 Puledama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #49 Del Skrevet 25. november 2006 Puledama ← Look who's talking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 25. november 2006 #50 Del Skrevet 25. november 2006 Ok, da har jeg snoket! Så fint du hadde det gøy på julebord og dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #51 Del Skrevet 25. november 2006 Ok, da har jeg snoket! Så fint du hadde det gøy på julebord og dagen etter ← Supert at folk snoker! Ha en super kveld, Nea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #52 Del Skrevet 25. november 2006 Ligger på sofaen og tenker på at jeg har veldig lyst på skive med italiensk salat og hvitost. Med saft til. Men vet ikke helt om jeg gidder å reise meg og gå de 5 meterne ut på kjøkkenet. Samboer ser heller ikke ut som han har lyst til å leke butler akkurat nå. Men så var han på Mækkern før i dag, da, og kjøpte McFiest-meny til meg. Og på Rimi og kjøpte tortillachips, dipp og brus! Verdens beste samboer! Vi ser forresten Pirates of the Carrabian (eller hvordan det skrives) på TVN nå. Bra film, altså! Skitartig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. november 2006 #53 Del Skrevet 25. november 2006 Her ble det hamburger fra Statoil... Ikke særlig til husmoremne her i gården nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #54 Del Skrevet 25. november 2006 Vimse: Nå skal jeg snart legge meg, tror jeg. Ikke trøtt, siden jeg har sovet hele dagen, men jeg er så heldig at jeg stort sett alltid klarer å sovne når jeg bestemmer meg for det. Med mindre jeg er stresset for et eller annet, da kan jeg bare drite i å prøve en gang. Siden jeg kan sove overalt, pleier jeg å ta en lur dersom jeg kjeder meg. Jeg sover på t-banen, bussen, toget, i bilen (når jeg er passasjer ), foran TV-en, ja ,stort sett overalt. Tror det er en bra egenskap, jeg. Nei, nå snakket jeg mye om å sove, gitt, så nå ble jeg trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 25. november 2006 #55 Del Skrevet 25. november 2006 Smugleste litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. november 2006 #56 Del Skrevet 25. november 2006 Høres ut som mannen her hjemme, han kan sove overalt, jeg sovner bare foran tv og i bil, men så er jeg vanvittig god på det også Natt Natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 25. november 2006 #57 Del Skrevet 25. november 2006 Alive: jeg elsker besøk, så hit an du komme så mye du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 25. november 2006 #58 Del Skrevet 25. november 2006 natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 25. november 2006 #59 Del Skrevet 25. november 2006 Da skal du jammen få en nattaklem fra meg også Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #60 Del Skrevet 26. november 2006 Hmmm da måjeg prøve å dagen derpå snart for å se om det stemmer Vims: *kremt* du glemte ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg