Gjest niomi Skrevet 22. november 2006 #21 Del Skrevet 22. november 2006 Da har jeg vært på shopping. Samboer hadde bilen på jobb i dag, og kom hjem såpass sent, at jeg måtte på Oslo City for å få kjøpt det jeg skulle ha. Dritskummelt å kjøre ned i sentrum!!! Men plottet inn parkeringshuset på Oslo S på GPSen, og da gikk det så greit! Fikk kjøpt svart kjole og partyveske på HM og svarte sko med bronsjefargede detaljer og vristrem på Økonomisko. Litt for høye og tynne hæler etter min vane, men jeg får konsentrere meg masse. For julebordet er på fredag. Kjøpte bronsjefargede smykker på Glitter på lørdag, til en annen kjole, men de passer jo perfekt til de nye skoene! Pizzaen ble forøvrig dritdigg. Jeg tok den vegetarisk, med tomatsaus og mozarella, mens min kjære tok på noen skiver parmaskinke på. Formen er for øvrig mye bedre. min kjære kommenterte også i hvor godt humør jeg er - har ikke vært så blid på et par uker. Har vært helt utslitt, og trengte nok en dag time off i dag. Selv om det medfører at jeg må jobbe i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2006 #22 Del Skrevet 22. november 2006 Veggis pizza har jeg aldri prøvd! Hmm...spørs vel om sambo blir med på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #23 Del Skrevet 23. november 2006 Ny dag - nye muligheter! Blir nok en laaaang dag. En dags fravær er ikke veldig lurt midt oppi dead line-hælvetet jeg er i. I morra skal jeg på julebord, og jeg tror nok jeg skal være ytterst forsiktig med sjenken, for det er nok ikke mye som skal til før jeg danser på bordet, er jeg redd for... Dessuten har jeg så høye og tynne hæler på skoene at jeg trenger all den konsentrasjon jeg kan få for å klare å bevege meg nogenlunde feminint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #24 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg skal på et slags julebord på fredag jeg også! Middag med jobben... Jeg tror jeg skal kjøre så jeg slipper en reprise av søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #25 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg skal på et slags julebord på fredag jeg også! Middag med jobben... Jeg tror jeg skal kjøre så jeg slipper en reprise av søndagen ← Hehehe, frister ikke noe særlig å snakke mer med doguden, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #26 Del Skrevet 23. november 2006 Er det ikke det ene, så er det det andre... Ryggen min krangler fælt for tida. Noe som medfører at jeg i dag ikke klarer å sitte stille foran PCen mer enn maks et kvarter i slengen. Har vondt i korsryggen, og det stråler ut i resten av ryggen. Det er ikke sånn "au"-vondt, mer "uff, jeg er superstiv"-vondt. Og når jeg prøver en annen sittestilling, flytter smerten seg opp til mellom skulderbladene. Urgh, altså! Kan si at det blandet med at jeg er sliten ikke akkurat fører til veldig lang lunte... Og der kom smerten opp i nakken og kjevebenet, ja. Supert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. november 2006 #27 Del Skrevet 23. november 2006 Er det ingen andre som kan overta noen av dine jobbting et par dager da, så du får slappet helt av og musklene får roet seg ned litt? Dette høres ikke bra ut Niomi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #28 Del Skrevet 23. november 2006 Nei, desverre... Det jeg jobber mest med nå, er såpass kritisk at jeg ikke tør å la noen av de som har tid ta det, for de er slike surrehuer. Men når jeg er ferdig med det prosjektet, sånn uti neste uke en gang, skal jeg lære opp en av de andre til neste prosjekt. Slik at jeg ikke trenger å jobbe mer enn 100%, og de slipper å kjede ræva av seg... Også venter jeg på ny kontorstol. Det håper jeg vil hjelpe en god del. Tusen takk for kosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #29 Del Skrevet 23. november 2006 Hehehe, frister ikke noe særlig å snakke mer med doguden, altså? ← Nei han var veldig hyggelig altså, men jeg har mange andre venner som jeg heller vil bruke tiden min på Kanskje du skal vurdere en kiropraktor eller gå og få deg en skikkelig ryggmassasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #30 Del Skrevet 23. november 2006 Da sitter jeg i sofaen min. Og ser på Heia Tufte. Artige skruer! Har vært innom Cubus og kjøpt rød lebestift ig neglelakk til julebordet. Veldig dramatisk. De er dyprøde, og det er faktisk litt kult. Jeg har veldig lyst hår, og lys hud, i tillegg til isblå øyne. Skikkelig stilig med dyprød lebestift, om jeg får si det selv. Samboeren er på noen jobgreier. Savmer han masse, men ganske digg å være hjemme helt alene, også. Ryggen ble litt bedre i løpet av dagen. Men skal nok spandere på meg noen timer hos kiropraktor, ja. Rart at jeg føler meg stiv, egentlig, for jeg er veldig myk, og jeg merker jo når jeg gjør pilates at ryggen min ikke er stiv i det hele tatt. Snålt. Nå skal jeg lakke negler. Så skal jeg nok glo enda litt mer på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #31 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg elsker sånne alenekvelder der jeg kan kose meg alene og dille med jenteting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #32 Del Skrevet 23. november 2006 Veldig deilig med alene-tid. Og litt tid til å savne sambo. Natta, vennen, er vel snart sengetid. Hvis jeg bare klarer å rive meg løs fra KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #33 Del Skrevet 23. november 2006 Sov godt Niomi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #34 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg må ta på Dove bodylotion med litt farge i før jeg legger meg. For nå er jeg ganske nærme skummetmelk! Logge av - nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #35 Del Skrevet 23. november 2006 Detta har jeg jaggu meg venta på leeenge!!!!!! Jeg er også allergisk vettu og her er det både kaniner og hund Bare husk at dagens allergivaksine ikke på noen som helst kurerer allergien, den kun demper reaksjonen på det du virkelig er hyperallergisk mot så for deg er vel det mot katter. Den vil ikek hjelpe mot hundeallergien din. Men høres absolutt ut som du er kandidat siden du er hyperallergisk mot katter. I Sverige driver de nå og utvikler en vaksine som skal fjerne allergi hos pelsdyrallergikere, og det er godt nytt det!!!! Her kan du lese om den! Må nok en gang si at det er utrolig kos at du har fått deg dagbok for du virker som ei skikkelig trivlig ei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. november 2006 #36 Del Skrevet 23. november 2006 Må nok en gang si at det er utrolig kos at du har fått deg dagbok for du virker som ei skikkelig trivlig ei!!! ← Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #37 Del Skrevet 24. november 2006 I Sverige driver de nå og utvikler en vaksine som skal fjerne allergi hos pelsdyrallergikere, og det er godt nytt det!!!! ← Må nok en gang si at det er utrolig kos at du har fått deg dagbok for du virker som ei skikkelig trivlig ei!!! ← Signerer! ← Åååååååå! Velkommen skal dere være. Er desverre dårlig med servering, da jeg ikke kan ha noe stående i skapet i tilfelle gjester, for jeg spiser opp alt selv. Svake menneske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #38 Del Skrevet 24. november 2006 I dag spratt jeg opp av senga kl. 0605. Eller spratt var vel å overdrive - jeg tror ikke jeg åpnet øynene før jeg var trygt plassert på badet. Du verden så deilig med varmekabler, altså! Samboer var på noen greier med jobben i går, og kom hjem med siste bane, litt småbrisen. Mistenker at han kan få en lang dag i klasserommet i dag. I dag stikker jeg fra jobb kl 12, siden det er julebord i kveld. Man må jo bruke litt tid på å fikse seg, må vite, og julebordet starter kl. 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. november 2006 #39 Del Skrevet 24. november 2006 Deilig med kort dag for en gangs skyld, og nå er det faktisk bare en bitteliten stund til det er heeeeeeeeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. november 2006 #40 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vil også på julebord, men sambo skal jobbe den dagen de har julebordet i år, så vi går glipp av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg