Amalie_85 Skrevet 23. november 2006 #21 Skrevet 23. november 2006 Dere skrev inn mail adr deres altså? for det vil ikke jeg gjøre. Har fått så mye søppelpost på sånt.
Sarke Skrevet 24. november 2006 #22 Skrevet 24. november 2006 Du trenger ikke skrive inn noe som helst. Det er valgfritt
Gjest =tentacle= Skrevet 3. desember 2006 #23 Skrevet 3. desember 2006 Tough guy You scored 70% masculine, 88% athletic, 18% exotic, and 37% refined! You love men, you love testosterone and you know it. You like a bad-ass man who knows what he wants. He isn't what you might bring home to mom but I don't think it really matters - he's hot! Someone like.....Vin Diesel. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test! My test tracked 4 variables How you compared to other people your age and gender: free online dating free online dating You scored higher than 99% on masculine free online dating free online dating You scored higher than 99% on athletic free online dating free online dating You scored higher than 99% on exotic free online dating free online dating You scored higher than 99% on refined Denne testen er jo så bra at den må gjentas mange ganger Håper det siste der er feil, ellers er jeg mer krevende på alle fire områdene enn 99% av medsøstre på samme alder :icon_razz: Kanskje noe som må legges til Hvorfor jeg er singel-listen
Lykkelig eks-frue Skrevet 3. desember 2006 #24 Skrevet 3. desember 2006 Adventure man You scored 60% masculine, 47% athletic, 81% exotic, and 50% refined! You like a man who doesn't need the crazy muscles to prove he is a 100% man. He is mysterious and his pictures make you want to jump into his head to see what is going on in there...or his pants I suppose. You like a little bad-ass in him and you may like someone like.....Jude Law. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå