Engeline Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Sliter litt med farvevalg jeg :-? Kjolen har brodering i sølv og blanke glassperler, dessuten er tiaraen i sølv og det er strass i sløret... Bør jeg ha sølv da også på bordet? Eller kan jeg bruke gull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Våre farger går i grønt og offwhite/hvitt. Synes det ser rent, stilfullt og romantisk ut.... Tror jeg ville ha fortsatt med sølv jeg istedenfor gull. Blått og sølv er jo kjempe lekkert. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Afrodite Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Çei brudejenta! Hvis jeg var deg, ville jeg ikke valgt gull på bordet, ettersom du er "forsølvet" - personlig syntes jeg ikke det er fint å blande sølv og gull, selv om mange gjør det. Det "skurrer" liksom litt for meg. :-? Sølv er klassisk, rent og pent, og jeg er enig med Løven at blått er nydelig sammen med sølv. Det er også lilla synes jeg. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernesol Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg skal ha hvitt, blått og litt champagne (heller mot rosa) i min brudebukett. På bordet kommer vi til å velge hvitt, blått og sølv. Duken og tallerkener vil være hvite, bordkort og sanghefter blir blå med litt sølv på. Som bordekorasjoner vil vi ha blomsteroppsatser og stearinlys (ikke så mye lys fordi vi gifter oss midt på sommeren, og det kan lett bli veldig varmt med masse stearinlys). Blomsteroppsatsene hadde vi tenkt skulle bestå av hovedsakelig hvite og blå blomster med litt sølvpynt kanskje. Når det gjelder lys har vi ikke bestemt oss, men tror det kan bli fint med noen enkle, høye og elegante glasslysestaker med enten blå- eller sølvfargede lys og en sløyfe av silkebånd knyttet rundt lysestakene i samme farge som lysene. Vurderer også å ha en løper i enten blått eller sølv.. Jeg er forøvrig enig i det som er sagt tidligere om sølv og gull i sammen. Det er heller ikke min favoritt. Men alle er jo ikke like, heldigvis :D Lykke til med fargevalget -Stjernesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2003 Tusen takk for svarene . Har funnet ut at det ihvertfall ikke skal blandes inn noe gull på bordet. Både blått og lilla høres kjempefint ut sammen med sølv. Det blir ihvertfall hvite tallerkener og duker, så kanskje sølv, kremhvit/hvit og lilla? Lilla og rødt (varme farger) har liksom alltid vært mer "meg", hvis dere skjønner... Ååååh dette blir kjekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2003 #6 Del Skrevet 6. februar 2003 Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss fargene grønt og gull, og til det passer jo så og si alle andre farger. Buketten min bestod av gul-orange roser og orange hypericum, og borddekorasjonene gikk også i disse fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. februar 2003 #7 Del Skrevet 6. februar 2003 Vi skal ha grønt, sølv og krem/champange farver på bordet. Grønne store servietter med sølvbånd rundt med navn skrevet på er en tanke til bordkort, så det på en av linkene som har vært her og det var utrolig lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. februar 2003 #8 Del Skrevet 8. februar 2003 sølv og blått/mørk lilla blir litt nyttårsaften for meg ivertfall, men jeg er enig i at man bør prøve å matche "alt" denne dagen, brudepar og dekor forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå