Gå til innhold

Føflekker :(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg sitter her fortvila og ser på mine mange føflekker. De er ikke store vorteaktige, men de ligger helt jevnt med huden...det irriterer meg no så vilt, at jeg blir helt deppa av det. JEg har fjærnet to på magen, skjært dem bort hos legen...det ble stygge arr. Har noen noen gode tips?? Har du kanskje samme problem, ja for det er virkelig et problem for meg. Jeg har store komplekser for disse små stygge flekkene.

Håper noen kan hjelpe meg...*sukk*

-tullemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er akkurat likedan! (bortsett fra at jeg nok har noen som bør fjernes pga fargeendringer...)

Ser litt sånn "tegn-fra-prikk-til-prikk"-aktig ut... se hva som dukker frem liksom..

eller kart!

Har fått litt kommentarer på det, men bryr meg nok ikke så veldig!

Det som virkelig bryr meg, er at jeg fjernet en på ryggen for endel år siden, det er den værste jobben jeg har sett i mitt liv!!! Burde egentlig saksøke legen som gjorde det!

Han også skar vekk føflekken, og det er ett arr som ser fem ganger værre ut en det føflekken gjorde i utgangspunktet! ser ut som en stor hvit bille!! det er akkurat som om stingene og kuttet har "seget ut" på en måte... virkelig ikke lekkert!

Jeg har ett par til som burde fjernes, men kvier meg skrekkelig, da jeg ikke ønsker flere slike arr. Dessuten så virket ikke bedøvelsen jeg fikk skikkelig, så det gjorde jo skikkelig vondt også!

Men det gjøres visst med laser nå, har jeg hørt rykter om? Det er sikkert bedre!

Tror jeg skal sjekke neste gang jeg er hos legen!

Lykke til med føflekkene, vi må nok bare leve med endel av dem ihvertfall! icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet et par føflekker for et par år siden fordi de hadde forandret seg. Og jeg ble godt fornøyd med resultatet - den ene etterlot seg et ørlite hvitt arr, mens den andre er "usynlig".

Legen min - en helt vanlig kommunelege - ga meg først bedøvelse, så "skrapet" han av føflekken, med i stedet for å sy, brukte han en slags brenner for å lukke såret. (Det luktet faktisk litt brent...)

Som sagt - kjempefornøyd, og kvier meg ikke for å gjøre det samme igjen hvis det skulle bli nødvendig. Men viktigst av alt: Pigmentforandringene var ikke ondartede, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene icon_smile.gif Blir alltid stående å tenkte på dalmantinerer når jeg har sett meg i speilet!

Har fjernet et par i ansiktet. Det er ingen som har sett det... men for meg gjorde det underverker *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...