Gå til innhold

Tjuvskræv

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det ofte er MYE lettere sagt enn gjort..

Det er ikke riktig, men vi er bare mennesker.

Har selv vært oppe i en situasjon hvor jeg var nødt til å velge.. det er vondt og vanskelig. Følelser har man ikke alltid kontroll over, og det kan føre til at man gjør irrasjonelle ting. That's life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

De fleste mennesker er svake. Velger alltid den letteste utveien for seg selv og d holder bare ikke i slike delikate saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mennesker er svake, og det kommer de alltid til å være.

Holder og holder, det er nå en gang sånn. Synes det må gå an å ha forståelse for det. Mennesker som er utro, er ikke nødvendigvis onde.

We all make mistakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskap eller ikke ondskap, de FLESTE innleder IKKE forhold, være seg med gifte eller ikke-gifte, av ondskap.

Kan godt tenke meg at det føles som ondskap, hvis den du har valgt å dele livet med er utro. MEN stort sett ligger det nok et ønske om spenning, oppmerksomhet og nærhet bak slike handlinger.

Og hvorfor i all verdens dager er det hennes skyld?

Jeg vet ihvertfall for min egen skyld, hadde jeg vært singel og på jakt etter et eventyr - uten å være på jakt etter fast forhold, ville en gift mann vært like aktuelt som en single.

Tror ikke jeg ville hatt noen skrupler, annet enn hvis jeg hadde kjent henne. Hedde det vært mannen til en venninne hadde han vært uaktuell.

Ikke hadde jeg trengt noen unskyldninger for å ha et forhold til en gift mann, hverken for meg selv eller andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...