Gå til innhold

Dans o.l i Kr.sand?

Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å begynne og danse igjen. Danset før med noen veninner, men har ikke kontakt med noen av dem lengere, og at de jeg går med nå ikke liker å danse.

Så jeg har lyst til å finne dansesteder i kr.sand :)

Danset mest hip-hop, og da jeg trente på treningsstudio i fjor (spicheren) gikk jeg på street-jazz dans, men det har de ikke lengere for instruktøren flyttet og de har ikke fått ny.

Noen med ideer til hvo jeg kan begynne og danse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke åssen det er med studiesteder i Kristiansand... men kanskje det er noen slik form for trening i sammenheng med evt høyskole...? Forutsetter kanskje at du er student ;)

Men når du nevner ballett... vet at det kan høres kjedelig ut, men jeg startet med å trene jazz og street, og gikk over til klassisk etter hvert. Nå synes jeg det er kjempegod trening, man får pusset opp teknikken VELDIG mye, og man får en så tight ræv som ingen annen trening kan gi deg ;) Sef må man kombinere det med annen kondisjonstrening, som løping eller spinn eller whatever.

Men selvfølgelig blir det "kjedelig" om det er rist på rumpa og styrketrening i ett man vil ha. Jeg vet dessverre ikke om noen dansesteder i Kristiansand, men det er vel bare å bruke Gule Sider, evt høre seg rundt omkring? Og om ingen av dansesentrene har noe sånt, oppfordre dem til å lag en nybegynnerklasse! Garantert flere danseglade jenter i den byen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det sikkert!

Har sjekke på gule sider men det er jo elendig utvalg :(

Får bare håpe at spicheren får igjen en instruktør så de kan få igjen street-jazz dans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...