Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet gir den lille pusen litt melk :catmilk:

Skrevet

Krus har kjørt i mange mil i dag og tenker også sånn forsiktig på å ta kvelden. :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

Heihei! :goodbye: 

Skrevet

En fin Cat var han. I sin tid. Ehh...flink sanger og musiker mente jeg seff`ølgelig.  :phaedra:                                (  :lur:  )

Skrevet

God morgen eller formiddag eller noe sånt. :Gjesp:

Skrevet
15 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hvorfor legger du deg tidligere en 9åringer, Hoppis?

"Dæfforatte gamle damer er slitne å må sove heleste ti'a vøtt jærri.   "     -   Ordet.

God kveld og søvn, Hoppis. 

Det er fordi jeg praktiserer veldig sunnhet for tiden. Opp lenge før hønegal og i seng før solnedgang. 
Så lenge det er sommer går det an å stå tidlig opp og få noe ut av dagen. Endrer seg til vinteren.

Det er faktisk også første sesongen i mitt liv at jeg har hatt lukkede vinduer hele sommernatta og kjører
gulvviftesurr hele tiden. Før har det alltid vært vanskelig og bråkete, men i år har jeg klart å venne meg til
"den hvite støyen" og bruke det til å roe meg ned og sovne til. Den gjør meg godt. :jepp:  Ordet mitt gjør meg supergodt. 

Skrevet (endret)

Det skal ikke jeg for jeg skal vente med det til kvelden heller. :jepp: 
Rydde litt i badeskap og skuffer litt senere. Flix først. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er fordi jeg praktiserer veldig sunnhet for tiden. Opp lenge før hønegal og i seng før solnedgang. 
Så lenge det er sommer går det an å stå tidlig opp og få noe ut av dagen. Endrer seg til vinteren.

Det er faktisk også første sesongen i mitt liv at jeg har hatt lukkede vinduer hele sommernatta og kjører
gulvviftesurr hele tiden. Før har det alltid vært vanskelig og bråkete, men i år har jeg klart å venne meg til
"den hvite støyen" og bruke det til å roe meg ned og sovne til. Den gjør meg godt. :jepp:  Ordet mitt gjør meg supergodt. 

Oki, venn.  Gjør det som passer deg best.   

God lørdag ønskes deg.    :klem:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

En fin Cat var han. I sin tid. Ehh...flink sanger og musiker mente jeg seff`ølgelig.  :phaedra:                                (  :lur:  )

Før han konverterte, ja.....da mistet jeg sansen for hele fyr'n.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg er ferdigdusjet :nigo:

Oh...how YOU doin'?     :herremann:

Skrevet

Det dufter godt her jaffal. :jepp: 

Skrevet (endret)

Føler meg meget bra, og her dufter det godt ja :ler: 

Hos dere da? :)

Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...