Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hmmm...ok, da.   😉

 

Det er som regel Kornmos originale som brukes i slikt.... har jeg lest.   😊

Finnes så mange forskjellige oppskrifter, med forskjellige kjekstyper, både digitive, kornmo, marie, oreo, safari osv. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digestiven knust gir en jevnere bunn i ostekakene. Mere finmalt liksom. :rodmer: Kan lage småkaker også sånn:
mini-cheesecake.jpg


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da. Men sånne småkaker egner seg godt for en kjappis i forbifarten. Tenk det...selv!:jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Invitasjon!     :hoppendeglad:

Hold dem kraftig i skinnet nu unge mann. :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner som bare det i dag. Jeg er trøtt og det sløves i hver sin ende av sofaen. Snart tid for frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt å se på noe teite greier på netflix. Hvordan folk i tyve-tredveårene jobber på cruiseskip i amerika
og livet ombord, forholdene mellom dem, gnisninger, hard jobbing og festing. Muligens tips fra altfor rike folk som
skal ha alt gjort for seg. Huff så kjedelig det ser ut. Mange er for unge og har ikke den 100% sørvismentaliteten
innabords. De vil være litt obsternasige og ta igjen, feste, sove lenge og ta hensyn til seg selv. Trange boforhold
og lange timer i arbeid. Med den rette innsatsen tar det seg kanskje bra ut på cv`en og gir erfaring som er grei
å ta med seg, men "ungdommer" rundt 25/35 er nok opptatte av andre ting enn de burde i den jobben. 
Ehh...jeg bør slå av sølet og bruke tiden min bedre enn det gitt. Jupp. :rodme: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...