Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

I dag, i musikktimen på skolen så lærte vi en ny sang.

Uuuuuuuuuuuunder deeeeen hviiiiiiite brooooo, seeeeeeiiiiilteeee eeeeen bååååt meeed tooooo. Bååååååten deeeen veeeeltttettt oggg Onkel @Jerry Lee skreeeek tante @Catalina Culès jeeeeeeg eeeeeelskkkeeeeerrr deeeeeeeg :romeo: - Ordet giftekniv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har hørt begge deler. Både at han slo gnister med hammeren og at jernhjula på vogna slo gnister der han dundret avgårde.   Så kanskje er det begge deler. Hvem vet?   :fnise:

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sola de skrev:

I dag, i musikktimen på skolen så lærte vi en ny sang.

Uuuuuuuuuuuunder deeeeen hviiiiiiite brooooo, seeeeeeiiiiilteeee eeeeen bååååt meeed tooooo. Bååååååten deeeen veeeeltttettt oggg Onkel @Jerry Lee skreeeek tante @Catalina Culès jeeeeeeg eeeeeelskkkeeeeerrr deeeeeeeg :romeo: - Ordet giftekniv

:skratte:

( :sjenert:  :rodme::flau:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tips: 

Tanker er energier, og fysiske ting i en høyere dimensjon (med lavere density). Og vi har en fellesbevissthet som vi alle deler, hvor tankene flyter frem og tilbake i. Og enten så skaper man, eller så reagerer man. Create/React. Nesten samme ord. 🙂

Og jeg vil anbefale alle til å prøve å skape mest mulig, og reagere minst mulig. Skap kjærlighet, tilgivelse og forståelse. Kanskje lære detachment også, fra andres energier, ikke bli påvirket av rommet, men vær den som gir innflytelse til rommet heller. ❤

Dette påvirker hvilke frekvenser en selv vibrerer på også, hvis en blir påvirket av frykt og sinne f.eks, som er veldig lave energier, så synker man selv og vibrerer på lavere.

Og alle tanker man har i løpet av en dag er ikke nødvendigvis en selv som har laget, derfor kan det være greit å gi slipp på enkelte tanker noen ganger, hvis en ikke ønsker å skape noe videre på de hvert fall. 😊👍

Ha en fin dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:

( :sjenert:  :rodme::flau:)

...og den som tier samtykker...jeg bare nevner det... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
21 timer siden, Sola de skrev:

I dag, i musikktimen på skolen så lærte vi en ny sang.

Uuuuuuuuuuuunder deeeeen hviiiiiiite brooooo, seeeeeeiiiiilteeee eeeeen bååååt meeed tooooo. Bååååååten deeeen veeeeltttettt oggg Onkel @Jerry Lee skreeeek tante @Catalina Culès jeeeeeeg eeeeeelskkkeeeeerrr deeeeeeeg :romeo: - Ordet giftekniv

:hoho:

(:ninja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tips:

Har du lyst å vite om en kur for kreft?

Artemisia fungerer blant annet.

Man kan sammenligne kreft med en nedbrytningsprosess i kroppen forårsaket av sopp. Forestill en stor fungus på en størrelse av en maur, man kan drepe denne mauren på flere ulike måter, tråkke på den, forgifte den, drukne den, alle disse måtene vil eliminere pesten. Artemisia er en av disse måtene man kan angripe pesten direkte på. 🙂

Men det er vel best å sørge for at en ikke har et miljø som soppen kan vokse i, og det fikser man ved å ha en basic ph-verdi i kroppen. Det man kan gjøre er å ta en te-skje med bakepulver to ganger daglig, eller eplecider vinegar, 10ml to ganger daglig.

 

Og det jeg fant overraskende er at noen tyske forskere nylig har funnet ut at Artemisia fungerer aktivt mot Covid-19 også.

Man kan lese mer om det her og her, og det finnes helt sikkert flere som skriver om det.

Ha en fin dag! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  morn sånn omtrent midt på dagen.   :takke:

vi håper atte alle samma får en flotteste lørda'n  "

-   Ordet å jærri.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hepp, hepp! :nigo: 

"  jepp jepp åsså jepp...  "     -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal der være litt iskremdessert kanskje? Ordet holder på å lære denne teknikken og skal etterpå videreutvikle
det hos Jerri i hans kjøkken og råvaren er egg og eggerøre og all type ugagn-røre... :nigo: <<< - Ore

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det skjer på DITT kjøkken jeg, @Hoppetaujenta .  Er nemlig drita lei søl på mitt.

"  lite ikke dummen du da jærri. Helt dusting tenk!   :jolie:  "    -  Ordet.

Jaja....   :fnise:

"  idoiten!    :angry:  "     -   Ordet.

Så, så...det var da ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, jeg tenker det skjer på MITT kjøkken jeg, @Hoppetaujenta. Er nemlig glad i å grise masse på mitt eget
kjøkken når jeg lager mat...sånn egentlig, hvis jeg skal være helt ærlig med dere. - Hilsen snille Jerri Lii ;)  

" For en hærlig tanke svart på hvitt fra deg da jærri. Helt fenomenalt tenk!  :jepp:   "    -  Ordet.

  "Superonkelen min!!!"   :hoppe:   -   Ordet.

Jeg visste jo at han egentlig var slik! :fnise: Han bare forsøker å late som det motsatte for å få pluss i margen
fra Espelid Hovig og sånne... :laugh:       Jupp!            #vivisstedetnokjah!!!

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ordet erverves til kjøkkentjeneste hos meg til evig tid!    

Så fiiiint Onkel Jerri! - Ordet det henrykte :mynona:                                 :klappe: :klappe: :klappe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  ja-ah! E'kke hu litt dummen jærri? Hæ?  Men det er du åsså   :fnise:  "

-   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...