Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Klart at hun kan, men det å bo alene gjør ting "enkelt" på en annen måte. Man tar det lettvint. Jeg lager kanskje
en middag til jul, men jeg kan ikke love noe. P.s. Fjordland er en venn og forleden kjøpte jeg denne lille vennen 
her og den er bitteliten, nærmest en liten stor munnfull, men den holdt til meg der og da. Den skal varmes opp, 
men jeg spiste den kald fra kjøleskapet; det var godt det også. :jepp:  #lideringennødakkurat
8811.png

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"  vi er no'n enkle sjeler som mekker enkel mat.

men vi syns jo at det smaker godt i fra våre fat.

Det syns vi Hoppis åsså skal å kose seg med det.

for masse go'e mater er jo mekka på én, to, tre..

😀 "       -   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er riktig det. :) Nå husket jeg å legge inn bilde oppi der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Klart at hun kan, men det å bo alene gjør ting "enkelt" på en annen måte. Man tar det lettvint. Jeg lager kanskje
en middag til jul, men jeg kan ikke love noe. P.s. Fjordland er en venn og forleden kjøpte jeg denne lille vennen 
her og den er bitteliten, nærmest en liten stor munnfull, men den holdt til meg der og da. Den skal varmes opp, 
men jeg spiste den kald fra kjøleskapet; det var godt det også. :jepp:  #lideringennødakkurat

Jeg bor alene, også.  Og jada...jeg spiser Fjordland og mye annet ferdig.   ☺

Mente ikke noe galt, venn.  Men vår venn var bekymret her, ser du.    :fnise:

"  ja-ah foratte Hoppis må få mye go'mater!   :jepp:   "     -   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Joda, det er riktig det. :) Nå husket jeg å legge inn bilde oppi der også. 

Ser ikke bilde, jeg...   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ikke at jeg har noe med det...men må da bli fryktelig dyrt å kun spise Fjordland-type mat..:unsure:

For min del blir det litt dyrt siden det er lite mat i pakkene og jeg ofte må ha to pakker.

Så JEG syns det er lite mat for pengene...men har det altså innimellom.

Men ikke alle spiser kanskje så mye som meg, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  åsså foratteøvrigen kunne det vært litt gøysomt om atte venna våre komte sammen å spiste med hverandre åsså oss!

Jepp for nemlig!   😀   "     -   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

For min del blir det litt dyrt siden det er lite mat i pakkene og jeg ofte må ha to pakker.

Så JEG syns det er lite mat for pengene...men har det altså innimellom.

Men ikke alle spiser kanskje så mye som meg, da.

Innimellom er det jo greit, ser den. Mye av grunnen til at jeg ikke kjøper er prisen, tenker jeg kan lage det samme til en mye billigere penge og mer enn det som er i de pakkene, er jo bare å fryse resten ned til en annen gang 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ikke at jeg har noe med det...men må da bli fryktelig dyrt å kun spise Fjordland-type mat..

Jeg spiser det ikke ofte og det holder med en pakke, så nei, det blir ikke for dyrt for min del. :) 
Dessuten er jeg en sånn kamikaze-spiser; jeg kjøper de som straks går ut på dato og smaker like godt
uansett om de blir liggende en mnd. ekstra i kjøleskapet mitt. Jeg gjentar: min rekord er fem mnd. etter
utgått på dato og det smakte akkurat som det skulle. Laks var det og nammenammmmmm! :spise: Ikke farlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innimellom er det jo greit, ser den. Mye av grunnen til at jeg ikke kjøper er prisen, tenker jeg kan lage det samme til en mye billigere penge og mer enn det som er i de pakkene, er jo bare å fryse resten ned til en annen gang 🙂

Jeg synes Fjordland rømmegrøt er greit å kjøpe. Ellers synes jeg en del av maten derfra ikke er så god. Men rømmegrøten er fantastisk synes jeg :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg spiser det ikke ofte og det holder med en pakke, så nei, det blir ikke for dyrt for min del. :) 
Dessuten er jeg en sånn kamikaze-spiser; jeg kjøper de som straks går ut på dato og smaker like godt
uansett om de blir liggende en mnd. ekstra i kjøleskapet mitt. Jeg gjentar: min rekord er fem mnd. etter
utgått på dato og det smakte akkurat som det skulle. Laks var det og nammenammmmmm! :spise: Ikke farlig!

Sånn Good to go? Det er veldig smart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
10 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg synes Fjordland rømmegrøt er greit å kjøpe. Ellers synes jeg en del av maten derfra ikke er så god. Men rømmegrøten er fantastisk synes jeg :nigo:

Liker ikke rømmegrøt jeg :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg spiser det ikke ofte og det holder med en pakke, så nei, det blir ikke for dyrt for min del. :) 
Dessuten er jeg en sånn kamikaze-spiser; jeg kjøper de som straks går ut på dato og smaker like godt
uansett om de blir liggende en mnd. ekstra i kjøleskapet mitt. Jeg gjentar: min rekord er fem mnd. etter
utgått på dato og det smakte akkurat som det skulle. Laks var det og nammenammmmmm! :spise: Ikke farlig!

Dessuten er det jo bevist at Fjordlands mat er næringsrik og ikke søppelmat som mange tror/mener.

Og veldig mange er sabla gode på smak.   😀

Og, ja...de holder veldig lenge over dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jerry Lee said:

Dessuten er det jo bevist at Fjordlands mat er næringsrik og ikke søppelmat som mange tror/mener.

Og veldig mange er sabla gode på smak.   😀

Og, ja...de holder veldig lenge over dato.

Akkurat det er det mye mat som gjør. Jeg blir sinna av å se hvor mange som bare kaster når et produkt bikker datoen, eller når rester har stått en dag bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Kruset skrev:

Akkurat det er det mye mat som gjør. Jeg blir sinna av å se hvor mange som bare kaster når et produkt bikker datoen, eller når rester har stått en dag bare.

Nettopp.  Med noen få unntak er mat og drikke like bra langt over utløpsdato.

" iiik!  Det er midnatt til dato.  Maten er råtten, sur, dårlig og ødelagt!  *KAST*  "        

Jeg blir også sint av slik idioti!    :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Egg holder i vertfall flere måneder etter best før dato, ja mye annet også.

Sa noen egg? :spise:-ordet

Hehe, her har du egg,kos deg.

:takke:-ordet

Styrkeøkt og Salma ;) | Helse & Ernæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  foratte jeg spiste egger somatte jærri hadde glemt bort i kjeller'n kjempeveldig lenge.. 

de var like go'e som nyeste eggene.

 Å jeg leste atte hu kokkedama på TV bakte med ett år eggegamlinger å det va'kke gærn't med dem.  "    -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Egg holder i vertfall flere måneder etter best før dato, ja mye annet også.

Sa noen egg? :spise:-ordet

Hehe, her har du egg,kos deg.

:takke:-ordet

Styrkeøkt og Salma ;) | Helse & Ernæring

"  egger!!!   :nigo:     Gamle eller nye å alle slager.      :spise:  "    -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...