Zenobia Skrevet 15. mars 2020 #195704 Skrevet 15. mars 2020 Heppsan! Ordet har nettopp sett Onkel Vanja.
Chantielle Skrevet 15. mars 2020 #195706 Skrevet 15. mars 2020 God kveld og for meg..snart godnatt 😅 1
Kruset Skrevet 15. mars 2020 #195710 Skrevet 15. mars 2020 Det er arbeidsdag igjen i morgen, så det er vel tid for å si god natt, ja. 1
Kruset Skrevet 16. mars 2020 #195713 Skrevet 16. mars 2020 På tide at noen får slabbedasken opp av senga og i gang med dagen. Her er litt frokost/lunsj/brunsj ettersom hvordan man vil ha det: 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2020 #195716 Skrevet 17. mars 2020 Nå har vi sittet oppe ved pc`n så lenge at vi har begynt å fryse. Vi har på oss nattkjoler i flanell, men kaldt er det uansett for lille vennen min og meg.
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars 2020 #195717 Skrevet 17. mars 2020 Vi har stått opp og holder nå på å lage maten vår. Favoritt-Hoppen min gjør det. Ekstra mye til meg. - Ordet 1
Kruset Skrevet 17. mars 2020 #195718 Skrevet 17. mars 2020 Satser på at lille venn er immun, og snapper ordet et øyeblikk. Vurderer hvilken mat som skal serveres denne gangen. 1
Jerry Lee Skrevet 17. mars 2020 #195719 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, Kruset skrev: Satser på at lille venn er immun, og snapper ordet et øyeblikk. Vurderer hvilken mat som skal serveres denne gangen. Ordet er det. Men litt redd likevel. " ja-ah foratte du jærri? Det er gumle tider å jeg er redd for alle som ikke er som meg. " - Ordet Ja. Tror alle i dag er litt redde. Litt for seg selv og mye for familie og kjente som er gamle og syke fra før. " ja detta her er så drita dummen. Kan'ke hu derre Korona gå vekk'a? Hæ? " - Ordet. Lettere sagt enn gjort det, Ordet. Hu vil nok herje en stund til. Så vi må være forsiktige. " skal passe på deg å alle her jeg jærri. " - Ordet. Takk. Det er solidarisk av deg. 1
Kruset Skrevet 17. mars 2020 #195720 Skrevet 17. mars 2020 50 minutter siden, Jerry Lee said: Ordet er det. Men litt redd likevel. " ja-ah foratte du jærri? Det er gumle tider å jeg er redd for alle som ikke er som meg. " - Ordet Ja. Tror alle i dag er litt redde. Litt for seg selv og mye for familie og kjente som er gamle og syke fra før. " ja detta her er så drita dummen. Kan'ke hu derre Korona gå vekk'a? Hæ? " - Ordet. Lettere sagt enn gjort det, Ordet. Hu vil nok herje en stund til. Så vi må være forsiktige. " skal passe på deg å alle her jeg jærri. " - Ordet. Takk. Det er solidarisk av deg. Tror mange av oss er bekymret. De fleste ikke så mye for egen helse, men for økonomi, for landet, og for våre nære og kjære som er utsatt. Trenger litt fjas nå. God stemning. Og litt deilig mat.😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå