Kruset Skrevet 19. desember 2019 #194281 Del Skrevet 19. desember 2019 8 minutter siden, Jerry Lee said: Vet du, Vesla... det ser jeg fram til, også. At du får en fin jul med familie og så god mat, mener jeg. 😀 Mange takk. Jeg ser fram til litt late dager sammen med alle de jeg er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194282 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, Kruset skrev: Mange takk. Jeg ser fram til litt late dager sammen med alle de jeg er glad i. Ja. Du har kanskje jobbet og stått på? Da fortjener du litt ferie og hjemmelaget lammerull.. og det andre du nevner, ja. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. desember 2019 #194283 Del Skrevet 19. desember 2019 Jeg har aldri smakt skikkelig lammerull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2019 #194284 Del Skrevet 19. desember 2019 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...nettopp... Endelig er han enig med meg og det var på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194285 Del Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg har aldri smakt skikkelig lammerull. Å.... Om du kommer deg til en Meny finner du Tromsørull fra Anonmat. Skikkelig rull, ikke slik pressa drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. desember 2019 #194286 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, Jerry Lee said: Ja. Du har kanskje jobbet og stått på? Da fortjener du litt ferie og hjemmelaget lammerull.. og det andre du nevner, ja. 😉 Ja, jobber for tiden på en ungdomsskole. Tror aldri helt man klarer å være forberedt på hva som møter en de første årene i yrket. Det er givende, så absolutt, men det er også svært krevende. 3 minutter siden, Luna Llena said: Jeg har aldri smakt skikkelig lammerull. Luna er herved invitert på julefrokost med krusfamilien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194287 Del Skrevet 19. desember 2019 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Endelig er han enig med meg og det var på tide! VrøvleFantRaring... 😜 Gå og kjøp deg en lammerull på Menyen din du, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194288 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, Kruset skrev: Ja, jobber for tiden på en ungdomsskole. Tror aldri helt man klarer å være forberedt på hva som møter en de første årene i yrket. Det er givende, så absolutt, men det er også svært krevende. Luna er herved invitert på julefrokost med krusfamilien. Tviler ikke på at det er tøft. Men du er tøff.. og fikser dette 😀 Og ikke Jerry, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. desember 2019 #194289 Del Skrevet 19. desember 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Å.... Om du kommer deg til en Meny finner du Tromsørull fra Anonmat. Skikkelig rull, ikke slik pressa drit. Takk Skal se etter når jeg er inne i "storbyen" 4 minutter siden, Kruset skrev: Ja, jobber for tiden på en ungdomsskole. Tror aldri helt man klarer å være forberedt på hva som møter en de første årene i yrket. Det er givende, så absolutt, men det er også svært krevende. Luna er herved invitert på julefrokost med krusfamilien. Tusen takk snille kruset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. desember 2019 #194290 Del Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, Jerry Lee said: Tviler ikke på at det er tøft. Men du er tøff.. og fikser dette 😀 Og ikke Jerry, nei. Jeg trives med elever og kollegaer og lærer jevnlig nye ting, så jeg er ved godt mot. Velkommen, Jerry, til deilig mat og ellers et noget interessant felleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194291 Del Skrevet 19. desember 2019 " atte du jærri? Ommatte vi ruller inn Tante Hoppis...blir hu julerullemater da trur du? Hæ? " - Ordet Høh ..nei. Ville du spist henne? " Kanskje Spørs åssen.. " - Ordet. Ok. Nå legger du deg ,frekke Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194292 Del Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, Kruset skrev: Jeg trives med elever og kollegaer og lærer jevnlig nye ting, så jeg er ved godt mot. Velkommen, Jerry, til deilig mat og ellers et noget interessant felleskap. Godt å høre. 😀 Takk. Og husk KoppisFar ba meg i fjor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194293 Del Skrevet 19. desember 2019 " julekake med smør å lammerull er bedre enn hvert eneste.... eh...glem det. Å sylte det er veldig godt det å. Med masse sinna sennep på. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194294 Del Skrevet 19. desember 2019 16 minutter siden, Happy-Face skrev: God kveld. 'Kveld på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. desember 2019 #194295 Del Skrevet 19. desember 2019 God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2019 #194296 Del Skrevet 19. desember 2019 41 minutter siden, Dr. Ops skrev: God kveld Fyr opp. Ikke sitt og frys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. desember 2019 #194297 Del Skrevet 20. desember 2019 Her er det grei temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2019 #194298 Del Skrevet 20. desember 2019 Her også. . .men så er jo det to sider av samme sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. desember 2019 #194299 Del Skrevet 20. desember 2019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2019 #194300 Del Skrevet 20. desember 2019 Rart at man kan se så avslappet og vakker ut når men egentlig holder på å se seg ut målet for intens klasebombing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå