Dr. Ops Skrevet 29. august 2019 #191481 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: De blir selvsagt veterinærundersøkt før de sendes til mat. Slik all vill og tam mat blir. Med unntak av han jeg hørte om fra USA (hvis hukommelsen er korrekt) som faktisk plukket, renset selv og rett i tilberedning. Hadde visstnok ikke tatt noe skade av det heller.
Chantielle Skrevet 29. august 2019 #191482 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Dr. Ops skrev: Synes du det er skummelt? Kan de finne på å gå mot hus noen gang? Eller er de så vant med mennesker og hus at de aksepterer det som menneskets territorium og holder seg unna? Om du har hørt om tilfeller eller vet eller har observert. Beklager mye spørsmål, er oppriktig interessert. Du behøver ikke svare på alt altså. Dyrelivet er fascinerende. Jeg har aldri vært redd,men sjekker at den bjørnen som tydeligvis har samme rute hvert år,har passert meg og mitt,før jeg drar ut på tur. I fjor så skadet bjørnen en hundegård som lå i flukt med et hus,heldigvis hadde de tatt hundene vekk. Virker ikke mye redd akkurat, vil helst ikke møte den 😉 1
Jerry Lee Skrevet 29. august 2019 #191483 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Dr. Ops skrev: Med unntak av han jeg hørte om fra USA (hvis hukommelsen er korrekt) som faktisk plukket, renset selv og rett i tilberedning. Hadde visstnok ikke tatt noe skade av det heller. Så lenge ikke dyret er sjøldaua eller har ligget for lenge er det ingen fare. Men strengere regler i Norge om det skal selges/gis bort. Til eget bruk kan du spise hva du vil her, også. Gå å finn en nylig ihjelkjørt hare... 😉 1
Chantielle Skrevet 29. august 2019 #191484 Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, Luna Llena skrev: Hallo, bare innom å ønske alle tanter og onkler en fin kveld, jeg og Rune skal mekke kveldsmat nå, over og ut -ordet Det så bare herlig ut 😍 2
Chantielle Skrevet 29. august 2019 #191485 Skrevet 29. august 2019 Får Error'-melding mer eller mindre hele tiden,så tar kvelden og ønsker alle en god natt,med eller uten vilt som nattmat 2
Dr. Ops Skrevet 29. august 2019 #191486 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Chantielle skrev: Jeg har aldri vært redd,men sjekker at den bjørnen som tydeligvis har samme rute hvert år,har passert meg og mitt,før jeg drar ut på tur. I fjor så skadet bjørnen en hundegård som lå i flukt med et hus,heldigvis hadde de tatt hundene vekk. Virker ikke mye redd akkurat, vil helst ikke møte den 😉 Nei guriland, ville ikke møtt på en slik heller. Innrømmer at jeg er litt redd for sånne dyr, ja. Mulig den luktet noe ferskt avføring og ville markere? Huff. Jeg skal stoppe her, mine tanker er ikke akkurat gode for omgivelsene. Det ville dyrelivet er mektig og skal man ha respekt for altså. 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så lenge ikke dyret er sjøldaua eller har ligget for lenge er det ingen fare. Men strengere regler i Norge om det skal selges/gis bort. Til eget bruk kan du spise hva du vil her, også. Gå å finn en nylig ihjelkjørt hare... 😉 Nei huff, for pysete til sånt jeg.
Jerry Lee Skrevet 29. august 2019 #191487 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Chantielle skrev: Får Error'-melding mer eller mindre hele tiden,så tar kvelden og ønsker alle en god natt,med eller uten vilt som nattmat 😀 Fortsatt fin kveld, venn. 1
Dr. Ops Skrevet 29. august 2019 #191488 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Chantielle skrev: Får Error'-melding mer eller mindre hele tiden,så tar kvelden og ønsker alle en god natt,med eller uten vilt som nattmat God natt, sov godt 1
mia83 Skrevet 29. august 2019 #191489 Skrevet 29. august 2019 52 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja? Et vilt dyr like så godt som noe annet. Hva skulle være galt med det? Hæ? 😀 Kunne sikkert ha prøvd det 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2019 #191491 Skrevet 29. august 2019 Det til ytterste høyre på matbildet er hvite makk!
Jerry Lee Skrevet 29. august 2019 #191493 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det til ytterste høyre på matbildet er hvite makk! Mye fine proteiner der, ja.
Jerry Lee Skrevet 29. august 2019 #191494 Skrevet 29. august 2019 58 minutter siden, Dr. Ops skrev: God natt, kjære venner Natta med seg. 😊
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2019 #191496 Skrevet 29. august 2019 Godnatt alle som skal legge seg. Jeg skal også om et kvarters tid...elns.
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2019 #191498 Skrevet 29. august 2019 Skriver i søvne du jo. Natta miamor. Sove godt og drømme om VIP-invitasjon til Ullared...
Jerry Lee Skrevet 29. august 2019 #191499 Skrevet 29. august 2019 " det er nattatid her åsså nå for hele da'n har vi drivi på med ting ute i natur. Ut på tur å aldri sur. Slenger mer ved på bålet jeg før at jeg nå altså legger meg. ...natta. " - Ordet. 2
mia83 Skrevet 30. august 2019 #191500 Skrevet 30. august 2019 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Skriver i søvne du jo. Natta miamor. Sove godt og drømme om VIP-invitasjon til Ullared... Våkna nå jeg Har vært på Ullared 2 ganger, flere år før det ble tv-serie, og der var det litt vel mye folk allerede da... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå