Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

NÅ er jeg dønn sliten altså! :daane: Jeg kastet meg med iver over en nyoppdagelse på nett; postordresalg, med salg på salg på salget som var (siste dager før salgsslutt ut august) og jeg fylte opp handlekurven passe fornuftig og kledelig kritisk syns jeg og jeg hadde gjort et godt kjøp (femten plagg/ting) om det ikke var for den store fornuften som slo inn ovenfra som en overvåkningsdrone og dro meg hardt i ørene med mentale elsjokkvåpen. Jeg trakk pusten inn fra magadragdypet av tilværelsen, slettet alt og logget meg ut derfra. :sjokkbla:  Godt det er helg snart, for jeg trenger aktiv hvile snarligen. #klynk

Har du shoppestopp? :)

hvile i helgen? :riste: not me... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mia83 skrev:

Ekorngryte :sjokkbla:

Ja?   Et vilt dyr like så godt som noe annet.  Hva skulle være galt med det? Hæ?   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja?   Et vilt dyr like så godt som noe annet.  Hva skulle være galt med det? Hæ?   😀

Har nok med hva man er vant til...ekorn er ikke hverdagskost her liksom 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Har nok med hva man er vant til...ekorn er ikke hverdagskost her liksom 😉

 

2 minutter siden, Chantielle skrev:

Det er isåfall mye råvarer rundt hushjørnene mine. Tror jeg står over den maten :P 

Pyser.   :fnise:    Jeg hadde glatt prøvd det.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det i USA jeg leste om en mann som levde gratis fra naturen? Han plukket med seg døde fugler osv fra veien og det ble middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chantielle skrev:

Det er isåfall mye råvarer rundt hushjørnene mine. Tror jeg står over den maten :P 

Har du fått besøk av noen store "råvarer" i hagen før? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Var det i USA jeg leste om en mann som levde gratis fra naturen? Han plukket med seg døde fugler osv fra veien og det ble middag. 

Road kill er fin mat...   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Har du fått besøk av noen store "råvarer" i hagen før? 

Hadde nylig elg i hagen,elgkjøtt er godt :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chantielle skrev:

Hadde nylig elg i hagen,elgkjøtt er godt :jepp:

Ja! Det er godt!

Hva med Bjørn og ulv, har du fått slikt storfint besøk noen gang? Spør fordi jeg har vært redd for å støte på slikt selskap alene på tur i slike type trakter før :ninja: innså at jeg kanskje ikke burde gått alene.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

For de spesielt interesserte :jepp:

Ikke noe galt med det.  Storvilt drept i trafikken blir gjerne sendt til institusjoner.

Sjøldaua dyr, derimot, spiser man ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

:mobil: Hallo, bare innom å ønske alle tanter og onkler en fin kveld, jeg og Rune skal mekke kveldsmat nå, over og ut -ordet

Bilderesultat for kveldsmat på tur

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Ikke noe galt med det.  Storvilt drept i trafikken blir gjerne sendt til institusjoner.

Sjøldaua dyr, derimot, spiser man ikke.

Nettopp. Har ikke greie på slikt, så ville ikke plukket det selv og renset selv osv. Har ingen problemer med om det kommer fra noen som vet at det er trygt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Dr. Ops skrev:

Ja! Det er godt!

Hva med Bjørn og ulv, har du fått slikt storfint besøk noen gang? Spør fordi jeg har vært redd for å støte på slikt selskap alene på tur i slike type trakter før :ninja: innså at jeg kanskje ikke burde gått alene.... 

Det var bjørn ca 500 m fra huset mitt,i fjor vår. Den vandret mellom mitt hus og naboens. Holdt meg  innendørs akkurat da,den har 'fast rute';så den ruslet videre. Ulv finnes også her,men den har jeg ikke sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Nettopp. Har ikke greie på slikt, så ville ikke plukket det selv og renset selv osv. Har ingen problemer med om det kommer fra noen som vet at det er trygt. :jepp:

De blir selvsagt veterinærundersøkt før de sendes til mat. Slik all vill og tam mat blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chantielle skrev:

Det var bjørn ca 500 m fra huset mitt,i fjor vår. Den vandret mellom mitt hus og naboens. Holdt meg  innendørs akkurat da,den har 'fast rute';så den ruslet videre. Ulv finnes også her,men den har jeg ikke sett.

Synes du det er skummelt? Kan de finne på å gå mot hus noen gang? Eller er de så vant med mennesker og hus at de aksepterer det som menneskets territorium og holder seg unna? Om du har hørt om tilfeller eller vet eller har observert. 

Beklager mye spørsmål, er oppriktig interessert. Du behøver ikke svare på alt altså. Dyrelivet er fascinerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Luna Llena skrev:

:mobil: Hallo, bare innom å ønske alle tanter og onkler en fin kveld, jeg og Rune skal mekke kveldsmat nå, over og ut -ordet

Bilderesultat for kveldsmat på tur

Litt misunnelig her nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...