Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var hyggelig å høre. :jepp:  Alltid fint å kunne inspirere de unge til å ta tak i ting som trengs.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:tommelopp:   Akkurat nå gjorde jeg noe jeg er stolt av. I flere år har jeg tenkt at jeg skal utnytte plassen bedre i en trang gang og jeg ville ha en diger kommode oppå en annen. Jeg hadde målt og det var plass opp mot taket, men den var så tung at hver gang jeg forsøkte å løfte på den...bestemte jeg meg for at den var altfor tung for bare meg alene, men jeg glemte å be noen om hjelp ved besøk...så da ble det aldri noe av...før i dag. 

Som en bestemt og veldig sterk Hoppilotta med fletter og prikkete hest, gikk jeg bort og tømte alle skuffene og løftet hele sulamitten ved hjelp av meg selv, en krakk og en sånn sammenleggbar høy gardintrapp, vippe litt, få ene kommodeenden opp på krakk og løfte alt jeg kunne andre enden enda litt høyere på andre siden og opp på et trinn på trappa, så satte jeg beinet opp på krakken og vippet den videre opp med den ene enden på mitt ben....så løftevippet jeg andre enden opp på midttrinnet på trappestigen og så enda helt opp på øverste trinnet...og så kom verdensmesterskaputfordringen; jeg trakk pusten og konset, løftet alt i en jafs fra bystehøyde og fikk innpå den ene enden av kommodesiden og med et siste durabelig jubelfnys fikk jeg hele møbelet opp og på plass... :sjokkbla: 

Jeg fikk det umulige til! :mynona:

Holst pusten når jeg leste det her, spennende! 

Og viktigst hurra!!!! Kjempebra jobba :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk og pust ut! :fnise:  Logger av og ønsker god kveld videre. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, ja. Jeg skrev nettopp et langt og indignert svar i en tråd -som plutselig var forsvunnet da jeg skulle poste det. Faen, as. Det var fem minutter jeg aldri får igjen.Dessuten skulle jeg gjerne karnøflet TS noe så grundig. Barnemishandling er det verste jeg vet.

Endret av Tøytigern
Skrevet
9 timer siden, Happy-Face skrev:

Hva blir tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre? 

Vis skjult innhold

Jo, det blir en hel SKOG så klart!:cowboy:

Og her satt jeg meg ned og forsøkte å finne ut nøyaktig hvor mange treere det var snakk om... Ja, der kan man se...:roll:

Skrevet

God morgen!:kaffekopp:

Skrevet

Jeg skal bli kunstner når jeg blir stor- Ordet

Bilderesultat for painting smiley

Skrevet
12 timer siden, Tøytigern skrev:

Og her satt jeg meg ned og forsøkte å finne ut nøyaktig hvor mange treere det var snakk om... Ja, der kan man se...:roll:

Vil vel heller si at da "så du ikke skogen for bare trær".. :opplyser:

Skrevet
1 time siden, Sola de skrev:

Jeg skal bli kunstner når jeg blir stor- Ordet

Bilderesultat for painting smiley

1 time siden, Luna Llena skrev:

Og ordet er på veldig god vei

Bilderesultat for paint emoji gif

"  nettopp. Bare kall meg Edvard Salvador Ordet.   :jepp:  "     -  E.S. Ordet.   

Skrevet

"  jeg fikk en påsa boller til bare meg helt alene for megsjæl.   Det var snillen av jærri'n min det.   :Nikke:  "     -  Ordet. 

Skrevet
1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Med eller uten rosiner ?

" med såklart...   😜  :fnise:  "     -   BolleOrdet.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

" med såklart...   😜  :fnise:  "     -   BolleOrdet.

Å...:sukk:

Da skal jeg ikke knabbe de :laugh:

Skrevet
1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Å...:sukk:

Da skal jeg ikke knabbe de :laugh:

"  det visste jærri for nemlig dæffor jeg fikk sånne. Ja åsså foratte de er best.   :nigo:   med iskalde mjælka til.  "

-  Ordet. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

"  det visste jærri for nemlig dæffor jeg fikk sånne. Ja åsså foratte de er best.   :nigo:   med iskalde mjælka til.  "

-  Ordet. 

Hehe, kos deg 🙂

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet har bestemt seg for å gro bart slik som Salvador hadde :Nikke:

Bilderesultat for salvador dali

Skrevet
2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hehe, kos deg 🙂

"  tassaha. godt ja men tomt nå...   :sukk:"     -  Ordet. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

"  tassaha. godt ja men tomt nå...   :sukk:"     -  Ordet. 

Det gikk fort, hvor mange boller var det oppi den posen..

Skrevet
2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ordet har bestemt seg for å gro bart slik som Salvador hadde :Nikke:

"  ja å da blir jeg så veldig schtilig for tenk.   :jepp:  "     -  Ordet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...