Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Happy-Face skrev:

Hva blir tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre? 

  Vis skjult innhold

Jo, det blir en hel SKOG så klart!:cowboy:

 

 

"  :tre:   ja-ah å den høgger jeg opp til ve'en vår  :Nikke:  "     -   Ordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Happy-Face skrev:

Hva blir tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pliss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre? 

  Skjul innhold

Jo, det blir en hel SKOG så klart!:cowboy:

 

 

Hva sa mannen som kjørte inn i et tre? 

Spoiler

Tre mot en er feigt! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nei, da.   😜

Joda :jepp:

(minner om at jeg er ekspert på neida, joda-leken) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Joda :jepp:

(minner om at jeg er ekspert på neida, joda-leken) 

Nå er du bare vrang!   :jolie:   Bli heller rett?   :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Jeg er vrang ja, fordi jeg har rett :jolie:

*geleider Ops varsomt men i bestemt armgrep ut av tråden*      ((😉))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  Jammen atte du jærri?  Midda'n? Hæ?  Sulten jeg nå  "    -  Ordet. 

Ute, Ordet?   Tingene står der fra sist.

"  jaaa utemater   :hoppendeglad:  "     -  Ordet. 

Så sier vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bærbare kokeplater som er SÅ kjekt å ha skal vi mekke middag ute på kjøkkenverandaen. Igjen.

"  å det er så jæbbla bra å godt for nemlig   :Nikke:  "     -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal steike middagspølser, løk og steke poteter til min middag.
Grønnsaksblanding ved siden av. Og ketsupp/sennepp. :opplyser:  Alltid!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal steike middagspølser, løk og steke poteter til min middag.
Grønnsaksblanding ved siden av. Og ketsupp/sennepp. :opplyser:  Alltid!

"  Nydelig mater... mvh både meg åsså jærri'n min "    -  Ordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:   Akkurat nå gjorde jeg noe jeg er stolt av. I flere år har jeg tenkt at jeg skal utnytte plassen bedre i en trang gang og jeg ville ha en diger kommode oppå en annen. Jeg hadde målt og det var plass opp mot taket, men den var så tung at hver gang jeg forsøkte å løfte på den...bestemte jeg meg for at den var altfor tung for bare meg alene, men jeg glemte å be noen om hjelp ved besøk...så da ble det aldri noe av...før i dag. 

Som en bestemt og veldig sterk Hoppilotta med fletter og prikkete hest, gikk jeg bort og tømte alle skuffene og løftet hele sulamitten ved hjelp av meg selv, en krakk og en sånn sammenleggbar høy gardintrapp, vippe litt, få ene kommodeenden opp på krakk og løfte alt jeg kunne andre enden enda litt høyere på andre siden og opp på et trinn på trappa, så satte jeg beinet opp på krakken og vippet den videre opp med den ene enden på mitt ben....så løftevippet jeg andre enden opp på midttrinnet på trappestigen og så enda helt opp på øverste trinnet...og så kom verdensmesterskaputfordringen; jeg trakk pusten og konset, løftet alt i en jafs fra bystehøyde og fikk innpå den ene enden av kommodesiden og med et siste durabelig jubelfnys fikk jeg hele møbelet opp og på plass... :sjokkbla: 

                                                                         Jeg fikk det umulige til! :mynona:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...