Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

@Humlemamma er ledig :)  Så leit at du har blitt allergisk mot stikk. Vet du hvilket insektsstikk du reagerte på? Du nevner er rød flue. Ser den ut som en stor husflue?

Ikke bombesikker, men mistenker at den røde som er litt mindre enn en husflue er synderen. Ja, flott kanskje jeg bytter da🐝:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Lurer på om jeg skal bytte navn engang  også :ninja:

Catalina rødrevdottir? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Ikke bombesikker, men mistenker at den røde som er litt mindre enn en husflue er synderen. Ja, flott kanskje jeg bytter da🐝:fnise:

Jeg håper at de røde fluene holder seg unna. Har du funnet ut  mer om kjempevepsene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, An0nymBruker skrev:

@Humlemamma er ledig :)  Så leit at du har blitt allergisk mot stikk. Vet du hvilket insektsstikk du reagerte på? Du nevner en rød flue. Ser den ut som en stor husflue? 

Denne er ikke direkte rød @Bonusmammaen men den har rødbrune øyne. Er det en stikkflue? https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/fluer-og-mygg/stikkflue/

Kan være den ja! Går etter bena er passende. Har ikke noe kyr da uten om hundene 😳 Blir jeg forvekslet som en ku er det dobbelfornærmelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jeg håper at de røde fluene holder seg unna. Har du funnet ut  mer om kjempevepsene?

Nope, ingen som tror oss så langt. Alt for stor sier de. Skal forsøke enda en gang neste helg .. får sette opp spionkamera. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

😄nei...noe helt annet :lur:

Har du sagt A får du si B:bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bonusmammaen skrev:

Nope, ingen som tror oss så langt. Alt for stor sier de. Skal forsøke enda en gang neste helg .. får sette opp spionkamera. :ninja:

Håper at du får tatt bilde/ film av de. Jeg synes det er dårlig gjort av folk å ikke tro på dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kanskje du får fanget en av de i en krukke med syltetøy el.l. @Bonusmammaen? Så kan du ta den med til en ekspert som kan fastslå hvilken art det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

800 meter rett ned..... :(  Blir fysisk dårlig ved tanken jeg....og liksom kjenner suget i magen.
Så lett å bare lene seg litt utover og flyyyyy.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

B for bøllefrø:opplyser:

@bøllefrø med liten b er faktisk ledig :mynona:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...