Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2018 #178601 Del Skrevet 8. juni 2018 Nå stikker jeg ut en kveldstur. Må lufte oss litt her og nyte sommernatta mens den er ung og lys. Hade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juni 2018 #178602 Del Skrevet 8. juni 2018 " mens kveldemat går i mitt svelg jeg ønsker alle den besteste helg. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 8. juni 2018 #178603 Del Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Nå stikker jeg ut en kveldstur. Må lufte oss litt her og nyte sommernatta mens den er ung og lys. Hade. God tur -Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. juni 2018 #178604 Del Skrevet 8. juni 2018 6 hours ago, Hoppetaujenta said: I dag har jeg vist lille vennen min at man kan bestille ting på nett og det likte det veldig godt. Jeg sa at det var greit sånn for første gang, at jeg kunne betale litt smågodisbestilling fra en svensk søtsakplass og vi ble enige om en liten mengde og kronasje. Så tenkte jeg at det var på tide å lære lille luringen å hekle, så jeg fant frem en side hvor de hadde garn...ordet ville ha noen fine farger og jeg bestilte litt til meg også, så nå er vi begge forventningsfulle og venter på pakker i posten om litt. Jeg venter på det øyeblikket der denne lærdommen brukes til å tømme ikke bare lommeboka til Jerry, men også kontoen. Ordet har en tendens til å bruke denne for å få tak i spiselige saker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juni 2018 #178605 Del Skrevet 9. juni 2018 Ordet er ute å snikfotograferer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178606 Del Skrevet 9. juni 2018 10 timer siden, Kruset skrev: Jeg venter på det øyeblikket der denne lærdommen brukes til å tømme ikke bare lommeboka til Jerry, men også kontoen. Ordet har en tendens til å bruke denne for å få tak i spiselige saker. Jeg har sett at lille vennen har talent i så måte og det kommer til å bli en skikkelig røver på det området når det bare får grodd seg litt større... Fritt valg til barne-tv, eller litt før... En kalorifri hobby. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juni 2018 #178607 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Lille Ordet og @Hoppetaujenta hjelper @Bonusmammaen med å plante og å stelle med de humlevennlige blomstene Endret 9. juni 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178608 Del Skrevet 9. juni 2018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juni 2018 #178609 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178610 Del Skrevet 9. juni 2018 Mhm...visste nok at de satt pris på at vi tok vare på dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juni 2018 #178611 Del Skrevet 9. juni 2018 Og Ordet setter veldig stor pris på favoritt tanta si, altså meg Og nå skal Ordet få litt kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178612 Del Skrevet 9. juni 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Og Ordet setter veldig stor pris på favoritt tanta si, altså MEG! Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv en gang! Meg altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juni 2018 #178613 Del Skrevet 9. juni 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv en gang! Meg altså. Bra du har innsett at jeg er favoritten 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juni 2018 #178614 Del Skrevet 9. juni 2018 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv en gang! Meg altså. Du kan sitere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178615 Del Skrevet 9. juni 2018 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Bra du har innsett at jeg er favoritten Ja, jeg har alltid sagt at jeg er favoritten. 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Du kan sitere igjen Det kommer og går her og det er så trivelig når det funker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 9. juni 2018 #178616 Del Skrevet 9. juni 2018 49 minutter siden, An0nymBruker skrev: Lille Ordet og @Hoppetaujenta hjelper @Bonusmammaen med å plante og å stelle med de humlevennlige blomstene Haha føler for et navnebytte snart🐝 Er humlemamma tatt? Litt ironisk... jeg har blitt så allergisk mot stikk. En ekkel rød flue er observert. Trolig en humlerasist eller noe sånt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juni 2018 #178617 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg har alltid sagt at jeg er favoritten. Det kommer og går her og det er så trivelig når det funker. Ha, ha morsom du 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2018 #178618 Del Skrevet 9. juni 2018 Det er du også. Ordet nikker og vinker fra fanget mitt. *tørker sjokoladekake fra hele fjeset sitt gjør det også* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. juni 2018 #178619 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) 5 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Haha føler for et navnebytte snart🐝 Er humlemamma tatt? Litt ironisk... jeg har blitt så allergisk mot stikk. En ekkel rød flue er observert. Trolig en humlerasist eller noe sånt! @Humlemamma er ledig Så leit at du har blitt allergisk mot stikk. Vet du hvilket insektsstikk du reagerte på? Du nevner en rød flue. Ser den ut som en stor husflue? Denne er ikke direkte rød @Bonusmammaen men den har rødbrune øyne. Er det en stikkflue? https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/fluer-og-mygg/stikkflue/ Endret 9. juni 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juni 2018 #178620 Del Skrevet 9. juni 2018 Lurer på om jeg skal bytte navn engang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå