Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

"  Nå rensker vi den makkerellen vår

for spising snart å no' i frysen går.

Men så sølete å klinete det er

å renske denne fisken her.   :angry:   "

-   Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ganske sikker på at jeg hadde sett både Sakte Kjærna og flere andre slag is på min nærbutikk, men da jeg kom til frysedisken, var det ingenting der av det jeg hadde tenkt å kjøpe. Spørs om ikke jeg må kjøre en tur til nærmeste Meny og kjøpe med noe godt. :essen2:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg at du skulle gjøre.
Du fortjener noe spesielt godt i dag...og i morgen, fordi det er helg og du fortjener det. :jepp: 

4 timer siden, Fame skrev:

Takk for det, takk for det. Deilig å bli ferdig nå kjenner jeg 

Svar til oppe og nede: Ferdig? ...men det er jo først NÅ at ting setter i gang. Nå skal det jobbes! :jepp: 

3 timer siden, Fame skrev:

Jeg tror det. Stryker ikke hvertfall så jeg ser på meg selv som ferdig utdannet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med og synger tredjestemme på den visa, men ikke en regndråpe å se på langtidsvarselet gitt. :sukk: 
Snart blir det vel fullt vanningsforbud over alt OG dusjeforbud. Leste at det var forbud mot det første et sted,
men der hadde forbruket gått opp til tross for at de visset at det var forbudt. Trangen til å ha SIN gressmatte grønn,
er visst for stor. De gir blaffen. Skulle ha vært vanningsforbud-politi også...og bøter som svir. :nei: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er med og synger tredjestemme på den visa, men ikke en regndråpe å se på langtidsvarselet gitt. :sukk: 
Snart blir det vel fullt vanningsforbud over alt OG dusjeforbud. Leste at det var forbud mot det første et sted,
men der hadde forbruket gått opp til tross for at de visset at det var forbudt. Trangen til å ha SIN gressmatte grønn,
er visst for stor. De gir blaffen. Skulle ha vært vanningsforbud-politi også...og bøter som svir. :nei: 

Har hørt at straff for brudd på vanningsforbud, der det finnes :ninja:, er plombering av krane(r).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lille  Ordet har bestemt at du og han skal være dusjpoliti og inspisere badeværelsene til folk :jepp: Lille Ordet gleder seg til å være med å se eller ehm jobbe smileys-bath-911653.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke isen nevnt over på Meny heller, men en bøtte Ben & Jerry's Cookie Dough ble med meg hjem. I denne varmen synes jeg helt klart det bør være lov å spise is hver dag. Til alle dagens måltider. :jepp:

Det siste der var det så klart Ordet som sa. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til is hver dag resten av livet!  - Ordet  :jepp:  P.s. Hoppe er enig! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg laken, pute eller klær i (plastpose og) frys eller kjøleskap en stund før en skal legge seg...? :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fame skrev:

JEG HAR LEVERT BACHELOROPPGAVEN 

:nordvesta:

10 timer siden, Fame skrev:

Jeg tror det. Stryker ikke hvertfall så jeg ser på meg selv som ferdig utdannet!

Gratulerer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  atte du jærri?  Lyst på den fisken jeg nå.   :jepp:  "     -  Ordet. 

Vi spiser da ikke middag klokka 4 om morra'n.

"  nei men tenkte..steke en til hver til frokosten?  Væssåsnill'a jærri? Hæ?   :jepp:  "   -  Ordet. 

Hmm..ja, det kunne vi jo. Godt tenkt.   😀

"  :hoppendeglad:     :spise:   "     -   Ordet. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli i hagens foreløpige kjølighet.   

Vekke Naboa. .eh, mener naboer, med lukten av stekt makrell...   :nigo:  ...og egg&bacon.     (( :lur:))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  det er litt schlemmen jærri men veldig gøysomt åsså.  :fnise:  "     -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jo at man skal få spise sin mat når man har lyst til å spise sin mat. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene her spiser midt på natten nå for tiden, men spurte pent om de vekket meg ved å kjøre mikrobølgeovnen sånn i tretiden. Sånn for øvrig spiste jeg middag etter klokken 23 i går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at de noen steder har siesta når det blir for varmt. Det eneste rette å gjøre syns jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Forstår godt at de noen steder har siesta når det blir for varmt. Det eneste rette å gjøre syns jeg.

Kremt. :ninja: Det er lov. Jeg tok en siesta når barna lekte prinsesser på trampolinen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...