Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

"  nå klargjør jeg vår klippemaskin.

Ja jeg sjekker olja og fyller bensin.

Vet Jærri er glad for all hjelpen min.

Og når han blir ferdig er tomta vår fin.

👍  "     -   Ordet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"  Jææærriii hjææælp!!! Maskin kommer etter meg.  Brummer sint å tok nesten tæra mine. Nå blidde jeg redden ja.  😨  "

-   Ordet. 

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  Jææærriii hjææælp!!! Maskin kommer etter meg.  Brummer sint å tok nesten tæra mine. Nå blidde jeg redden ja.  😨

Haha få på han tresko. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

Haha få på han tresko. 

Idioten får skylde seg sjøl. Ble advart.  😜

Men flink til å hjelpe som det skrøt av over her.   :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Catalina Culès skrev:

Mat skal Ordet ha, så det blir stor å sterk 

image.png.c00c0dc0ecb7eba435061e84ef1009c9.png

Stor og STEK mener du? :fnise: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  onklene fra politi og brannvesen sier vi kan'ke grille foratte da kan vi brenne opp skauen vår. Vil ikke det nei.   :sukk:  "  

-   Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan bli er fryktelig dyrt kjøttstykke også etter som jeg hører på nyhetene.
               Gang det med to - minst! Det sier jeg.

:jolie: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det Jerry! Man må passe på nå som det er knusktørt ellers kommer onkel brannbil og tante @Hoppetaujenta å gir deg matbøter. Tenk å være uten stek eller is et helt år! :sjokkbla:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Bra det Jerry! Man må passe på nå som det er knusktørt ellers kommer onkel brannbil og tante @Hoppetaujenta å gir deg matbøter. Tenk å være uten stek eller is et helt år! :sjokkbla:

:skratte:  .....

...men, ja, seriøst.  Her grilles ikke, røyker bare på plattingen, motorsag får hvile (den kan gnistre), ingen levende utelys eller kveldsmåltid på åpen ild.

Ingenting som skremmer meg mer enn brann!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelige bilder på nyhetene fra andre steder i landet vårt. :(  Totalt umulig å få stoppet
og med et slukkebudsjett som allerede nå er oppbrukt, kan denne sommeren bli lang og hard. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fryktelige bilder på nyhetene fra andre steder i landet vårt. :(  Totalt umulig å få stoppet
og med et slukkebudsjett som allerede nå er oppbrukt, kan denne sommeren bli lang og hard. 

Å det som er verre er at folk IKKE respektere forbudet og kjører på med grilling!!!! Det sa de på Tv´n i morges!!!!! Skamme seg burde de!!!!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at de holder på å vedta bøtene 4000-6000.- er for lite!! La det svi godt for de som bryter reglene. Tomsehoder! :regler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det endelig falt litt regn i dag, og det er enda godt. Jeg håper at det kommer store mengder også i andre landsdeler de neste dagene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo brannfare.. en nabo her som har vannet Hagen sin i hele natt! Mener at brannvesenet gikk ut med en vennlig påminnelse om vannbruk før man må ty til sterkere midler og i verste fall må vi stenge i tørken ellers får brannvesenet dårlig trykk. Har ikke veldig lyst til å menge meg med disse. Aldri sett dem, kun hørt de ikke er helt gode. Noen *ord* og idee så man kan gi beskjed til naboene uten å involvere seg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iføre deg spøkelseskladdens gevanter og legge anonym lapp i postkassa i nattens mummel når de sover?

P.s. Det sies at man må ha to døgns skikkelig regn før det begynner å monne i naturen igjen. :opplyser: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Iføre deg spøkelseskladdens gevanter og legge anonym lapp i postkassa i nattens mummel når de sover?

P.s. Det sies at man må ha to døgns skikkelig regn før det begynner å monne i naturen igjen. :opplyser: 

:sulosi: høres ut som en bra plan!  Ellers kan jeg prøve kamuflasjedrakt med grønne trær på en side og et halvt hus på andre. :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utmerket plan. :jepp:  Kanskje vi kan få høre hvordan det gikk etter hvert...humm? :lur: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og badet i sjøen sammen med alle tantene og onklene mine- Ordet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ordet har herved mottatt sin første svømmeknapp for godt gjennomført svømmebragd med tilsyn.
      25-%C3%A5rs-knappen-200-meter-300x300.pn       :klappe: :klappe: :klappe: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...