Jerry Lee Skrevet 24. mai 2018 #178321 Del Skrevet 24. mai 2018 Meeen...Nå mister vi strømmen. Og uten lademuligheter veit vi ikke når vi prates. Alle ønskes fortsatt fin uke og god helg. Mvh Ordet og Jerry. Ha det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mai 2018 #178322 Del Skrevet 24. mai 2018 Det er 29+ ute så Ordet må kjøle seg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 24. mai 2018 #178323 Del Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee said: Meeen...Nå mister vi strømmen. Og uten lademuligheter veit vi ikke når vi prates. Alle ønskes fortsatt fin uke og god helg. Mvh Ordet og Jerry. Ha det. Gode dager ønskes deg og alle andre her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mai 2018 #178324 Del Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Meeen...Nå mister vi strømmen. Og uten lademuligheter veit vi ikke når vi prates. Alle ønskes fortsatt fin uke og god helg. Mvh Ordet og Jerry. Ha det. I like måte, kos deg på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mai 2018 #178325 Del Skrevet 24. mai 2018 Snappe ordet fra Jerry akkurat idet han tar ut batteriene av ryggen sin og skal legge seg til opplading. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. mai 2018 #178326 Del Skrevet 24. mai 2018 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Meeen...Nå mister vi strømmen. Og uten lademuligheter veit vi ikke når vi prates. Alle ønskes fortsatt fin uke og god helg. Mvh Ordet og Jerry. Ha det. Tusen takk Fin uke og god helg til deg og alle dere andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. mai 2018 #178327 Del Skrevet 24. mai 2018 9 timer siden, Nietsoj skrev: Og hvem tror du jeg tar? Vel, nå kan dere få tilbake (fytti) katta. Jeg tar ordet! Morn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #178328 Del Skrevet 25. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2018 #178329 Del Skrevet 25. mai 2018 ENDELIG MITT! Åhhh...vi har fått tusenvis av nye smileting her?!? 🍦 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2018 #178330 Del Skrevet 25. mai 2018 ☀️ @Sola de Seeee! *Hoppen kjenner seg overstadig lykkelig over å endelig ha fått nye symboler her inne* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #178331 Del Skrevet 25. mai 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ENDELIG MITT! Åhhh...vi har fått tusenvis av nye smileting her?!? 🍦 What!? Har vi fått nye smilyer 😀 Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2018 #178332 Del Skrevet 25. mai 2018 🐻 Jaaaa. 🤳 🍉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #178333 Del Skrevet 25. mai 2018 Ordet har laget seg litt snacks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. mai 2018 #178334 Del Skrevet 25. mai 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ☀️ @Sola de Seeee! *Hoppen kjenner seg overstadig lykkelig over å endelig ha fått nye symboler her inne* Det var mange! hmmm. Hvordan funker de nye? Må jeg trykke meg inn på hver enkelt, eller kan man skrive : foran? testing.. Går det ikke an å skrive bak en av de nye smileyene? 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. mai 2018 #178335 Del Skrevet 25. mai 2018 🐶Nå gikk det an å skrive bak. Merkelige greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2018 #178336 Del Skrevet 26. mai 2018 Forover, bakover og sidelengs: ORDET ER MITT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mai 2018 #178337 Del Skrevet 26. mai 2018 Takk for gode ønsker. 😀 Liten tur hjemme i helgen. " dummen det der. Men vi drar igjen på manda'n. " - Ordet. Nettopp. ☺ Hva er dette med nye smileys? DE ser jeg ingen av på mitt brett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2018 #178338 Del Skrevet 26. mai 2018 Vi har fått masse nye mobilsmil som vi ikke hadde før ja. Jeg...hehe...forresten så hadde jeg det litt morsomt med å vise lille ordet at bokstaver i folks navn kan, hvis vi stokker om på dem litt, bli til noe helt annet enn det startet som. Ordet konsentrerte seg dypt og brølte av latter plutselig: "Tante Hoppe! Tante Hoppe! NÅ kommer onkel Jerri til å bli stolt av meg! Onkel doktormannen heter egentlig "Dra lauk".... DET var rart navn det, tante Hoppe....ikke sant vel?" Ehhh...jo det var flinkt lite ord det. Her.....ta en bolle og gå ut og lek i det fine været! Den veien...uuut! >>> *Hoppen så raskt at noe måtte gjøres på kjøkkenet og fartet ut til kokekarene sine. * 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 26. mai 2018 #178339 Del Skrevet 26. mai 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi har fått masse nye mobilsmil som vi ikke hadde før ja. Jeg...hehe...forresten så hadde jeg det litt morsomt med å vise lille ordet at bokstaver i folks navn kan, hvis vi stokker om på dem litt, bli til noe helt annet enn det startet som. Ordet konsentrerte seg dypt og brølte av latter plutselig: "Tante Hoppe! Tante Hoppe! NÅ kommer onkel Jerri til å bli stolt av meg! Onkel doktormannen heter egentlig "Dra lauk".... DET var rart navn det, tante Hoppe....ikke sant vel?" Ehhh...jo det var flinkt lite ord det. Her.....ta en bolle og gå ut og lek i det fine været! Den veien...uuut! >>> *Hoppen så raskt at noe måtte gjøres på kjøkkenet og fartet ut til kokekarene sine. * Har du godt håndlag med løken (på kjøkkenet)? Jeg kom plutselig til å tenke på denne tråden: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 26. mai 2018 #178340 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) 20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi har fått masse nye mobilsmil som vi ikke hadde før ja. Jeg...hehe...forresten så hadde jeg det litt morsomt med å vise lille ordet at bokstaver i folks navn kan, hvis vi stokker om på dem litt, bli til noe helt annet enn det startet som. Ordet konsentrerte seg dypt og brølte av latter plutselig: "Tante Hoppe! Tante Hoppe! NÅ kommer onkel Jerri til å bli stolt av meg! Onkel doktormannen heter egentlig "Dra lauk".... DET var rart navn det, tante Hoppe....ikke sant vel?" Ehhh...jo det var flinkt lite ord det. Her.....ta en bolle og gå ut og lek i det fine været! Den veien...uuut! >>> *Hoppen så raskt at noe måtte gjøres på kjøkkenet og fartet ut til kokekarene sine. * Lille Ordet har lekt mer med bokstavene og funnet ut at du er Hoppesaujenta Endret 26. mai 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå