Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178121 Del Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Håper det blir bra og passer Lees smak. Skulle ikke for(d)undre meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178122 Del Skrevet 16. mai 2018 Men...jeg gruer meg til i morra. Min søster som slo hånda av meg for 6 eller 7 år siden kommer til det besøket. Hun som droppet både jula og vår mors bursdager fordi jeg kom....Ikke en lyd på alle disse årene, så hvorfor hun ba vår mor om å få komme på hytta nå (og hun visste at jeg kommer) vet jeg ikke. ((Jada, jeg vet denne sutringa ikke hører hjemme her.)) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2018 #178123 Del Skrevet 16. mai 2018 Skal han til familiefamilie, eller nabofamilie? *om vi får spørre da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178124 Del Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Skal han til familiefamilie, eller nabofamilie? *om vi får spørre da? Se over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 16. mai 2018 #178125 Del Skrevet 16. mai 2018 16 minutter siden, Jerry Lee skrev: Se over. Ville bare si at nå har jeg siste ordet, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 16. mai 2018 #178126 Del Skrevet 16. mai 2018 20 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men...jeg gruer meg til i morra. Min søster som slo hånda av meg for 6 eller 7 år siden kommer til det besøket. Hun som droppet både jula og vår mors bursdager fordi jeg kom....Ikke en lyd på alle disse årene, så hvorfor hun ba vår mor om å få komme på hytta nå (og hun visste at jeg kommer) vet jeg ikke. ((Jada, jeg vet denne sutringa ikke hører hjemme her.)) Ønsker deg lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178127 Del Skrevet 16. mai 2018 6 minutter siden, PussLe skrev: Ønsker deg lykke til da Takk skal du ha. - Og, ja..behold Ordet litt du. Lykke til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 16. mai 2018 #178128 Del Skrevet 16. mai 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: - Og, ja..behold Ordet litt du. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2018 #178129 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg ønsker deg all mulig god fremgang i den affæren, Jerri og håper på aller beste resultat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 16. mai 2018 #178130 Del Skrevet 16. mai 2018 43 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men...jeg gruer meg til i morra. Min søster som slo hånda av meg for 6 eller 7 år siden kommer til det besøket. Hun som droppet både jula og vår mors bursdager fordi jeg kom....Ikke en lyd på alle disse årene, så hvorfor hun ba vår mor om å få komme på hytta nå (og hun visste at jeg kommer) vet jeg ikke. ((Jada, jeg vet denne sutringa ikke hører hjemme her.)) Vennen Kanskje det går bedre enn du tror? Trøbbel innenfor familie er ille. Snakker av erfaring. Hev deg over det, vær deg selv. Du er fin som du er du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178131 Del Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg ønsker deg all mulig god fremgang i den affæren, Jerri og håper på aller beste resultat. Takk skal du ha. Men som sagt gruer jeg meg til å møte min nest nærmeste som har så mye i mot meg at hun kuttet all kontakt. Grunnen? Hun ble fjernere og fjernere. Prøvde å holde kontakt, og spurte hva som var galt. Svaret var ---> " Jeg takler ikke at du er syk! " ...på en sms. Siste jeg hørte fra henne. Hvorfor hun vil komme til treff NÅ aner jeg ikke. Men nok sutring. Nå får dere jaggu se å lage gøysomhet er her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 16. mai 2018 #178132 Del Skrevet 16. mai 2018 I mellomtiden lager jeg kake til ordet og håper det kommer til å se sånn ca her ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2018 #178133 Del Skrevet 16. mai 2018 Gøy nok for meg det der! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178134 Del Skrevet 16. mai 2018 3 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Vennen Kanskje det går bedre enn du tror? Trøbbel innenfor familie er ille. Snakker av erfaring. Hev deg over det, vær deg selv. Du er fin som du er du. Takk for fine ord og oppmuntring. Men som sagt gruer jeg meg til å møte en som tydelig viste jeg er uønsket. Jaja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178135 Del Skrevet 16. mai 2018 5 minutter siden, Bonusmammaen skrev: I mellomtiden lager jeg kake til ordet og håper det kommer til å se sånn ca her ut. " den kaka til Tante Mamma'n jeg glefser i meg i en bit. Jeg spiser nemlig opp alle de godsaker som kommer hit " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2018 #178136 Del Skrevet 16. mai 2018 Så svær i brødboksen som den lille holder på å bli, kan han ta konkurransen opp med Kim Larsen snart... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 16. mai 2018 #178137 Del Skrevet 16. mai 2018 1 hour ago, Jerry Lee said: Men...jeg gruer meg til i morra. Min søster som slo hånda av meg for 6 eller 7 år siden kommer til det besøket. Hun som droppet både jula og vår mors bursdager fordi jeg kom....Ikke en lyd på alle disse årene, så hvorfor hun ba vår mor om å få komme på hytta nå (og hun visste at jeg kommer) vet jeg ikke. ((Jada, jeg vet denne sutringa ikke hører hjemme her.)) Vet du var ferdig med "sutringen", men jeg kan bare ikke la være å sende over en klem. Det er vondt med konflikter i familien. Kanskje angrer hun på valget hun har tatt, og ønsker forsoning, kanskje er det andre ting som ligger bak. Jeg håper at relasjonen lar seg reparere på. Uansett, jeg ønsker en skikkelig god dag til deg og familien. Håper dere får en flott feiring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178138 Del Skrevet 16. mai 2018 7 minutter siden, Kruset skrev: Vet du var ferdig med "sutringen", men jeg kan bare ikke la være å sende over en klem. Det er vondt med konflikter i familien. Kanskje angrer hun på valget hun har tatt, og ønsker forsoning, kanskje er det andre ting som ligger bak. Jeg håper at relasjonen lar seg reparere på. Uansett, jeg ønsker en skikkelig god dag til deg og familien. Håper dere får en flott feiring. Tusen takk, VeslaMi, for varmende ord (!) og forståelse. Vet som sagt ikke noe som helst akkurat nå. - En gang til tusen takk. Ønsker deg og en nydelig dag i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178139 Del Skrevet 16. mai 2018 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så svær i brødboksen som den lille holder på å bli, kan han ta konkurransen opp med Kim Larsen snart... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. mai 2018 #178140 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Men...hva om Ordet ikke er HAN? Hva om Ordet er et lite og søtt, sjenert og beskjedent PikeOrd...? " åååeeeh!! lovte ikke si det du jærri. Dummen du da. ... " - Ordet. Endret 16. mai 2018 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå