Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hvor er kokosnøtten med sugerør i? Skjønner ikke ordet at han er nødt til å gjøre litt gjengjeldte tjenester her, når vi disker opp til en hver tid? :raven:

IMG_3993.PNG

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Her er desserten og den er god. Anbefaler alle å teste serien ut på MENY. :spise:  Hadde den i går.
Ostekake i glass

Wow, det skal bli saker som smaker .... ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Her er desserten og den er god. Anbefaler alle å teste serien ut på MENY. :spise:  Hadde den i går.
Ostekake i glass

Den så god ut. Den må jeg prøve. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet alle variantene og går god for dem alle sammen. :spise: 
Å sitte igjen med fine småkrukker i glass til småsaker gjør heller ikke noe.

For oss som bare er en...eller to og ikke skal på fest den søttende har meny faktisk velsmakende alternativer.
Sjokoladekake
Denne er personlig testet og er saftig og fyldig i smaken, men de har en annen variant også; marsipankake:

Marsipankake

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oijj....da blir det kanskje litt i lengste laget ja. Du får nøye deg med å tenke på dem mens du ser nøye på bildene
til du en vakker dag plutselig kommer til en slik himmelens port av en butikk. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj....da blir det kanskje litt i lengste laget ja. Du får nøye deg med å tenke på dem mens du ser nøye på bildene
til du en vakker dag plutselig kommer til en slik himmelens port av en butikk. :fnise: 

:laugh: Ja jeg får gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik i glasskrukke mener jeg å ha sett på min lokale Coop. Kan tenkes at jeg må kjøpe med hjem, kanskje som en belønning når eksamen er overstått.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Filicia skrev:

Den så god ut. Den må jeg prøve. :)

Hei Filicia :vinke: Velkommen i tråden :blomst: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Happy-Face skrev:

Jeg fikk øye på en liten løvetann i dag! 

:blomst: 

Hei Happy-Face :vinke: Velkommen i tråden :blomst: Så hyggelig at du deler fine sommertegn med oss :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Catalina Culès skrev:

:sukk: Jeg får nok aldri prøvd de kakene, er ca 7 mil til nærmeste Meny butikk....

Da kan du tenke at den marsipankaka ser ut til å være pyntet med en langbeint kakkerlakk..... eller no

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet nappet meg i ermet og pekte på to esker med billige kroneis i avisa. Tror kanskje at vi får kjøpe en av hver.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet nappet meg i ermet og pekte på to esker med billige kroneis i avisa. Tror kanskje at vi får kjøpe en av hver.

Med mine penger da, regner jeg med? Hæ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne det...tusen takk snille onkel Jerri! :jepp:  *ordet reiser seg opp med megafonen og brøler ut*
"Forumfolk - Jerry Lee spanderer og betaler for så mye iskrembokser som dere bare vil ha i dag!!!"  :mynona:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Gjerne det...tusen takk snille onkel Jerri! :jepp:  *ordet reiser seg opp med megafonen og brøler ut*
"Forumfolk - Jerry Lee spanderer og betaler for så mye iskrembokser som dere bare vil ha i dag!!!"  :mynona:

Greit. Men prøv å gjemme litt til  den 17. da, folkens.  Blir vanskeligst for Grådig:hoppe: det vil jeg tro.   :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri grådig, bare veldig glad i iskrem - alltid.           :jolie: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...