Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Eller dagens "blande seg opp i voksnes samtaler som en ikke har no`med"!  :raven:

"  Hihi.  Tante Hoppis blidde flauen hu jærri.  Helt sånn  -->  :rodme:  vøttø.  Det var gøysomt.   :fnise:  "   -  Ordet. 

Jepp. Og gjemmer det bak påtatt sinne.   :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Eller dagens "blande seg opp i voksnes samtaler som en ikke har no`med"!  :raven:

Nei, men når man får disse "samtalene" påprakket i et offentlig ordskifte, blir man ufrivillig dratt inn i detaljer som de promiskiøse deler med ublu frimodighet!  :jolie:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, men når man får disse "samtalene" påprakket i et offentlig ordskifte, blir man ufrivillig dratt inn i detaljer som de promiskiøse deler med ublu frimodighet!  :jolie:

Nettopp. Da bare MÅ de involverte påregne seg forundrede utsagn.   :opplyser:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke bare her i tråden hun oppfører seg som en våryr kalvs første dag på utebeite.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Og det er ikke bare her i tråden hun oppfører seg som en våryr kalvs første dag på utebeite.

Det kan hende at hun feberfantaserer for tiden - eller skriver i søvne smileys-sleeping-661853.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Men, er du ikke bare dritsur på noe så irriterende som "impotente planter" smileys-angel-919732.gif @Hoppetaujenta?:jepp: 

Sikkert.:sukk:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sopp assosieres oftest med noe negativt og ekkelt – og hører i hvert fall ikke hjemme i samme setning som underliv sex eller orgasme. Men ifølge Independent, er det en sopp som gjør nettopp det. Soppen, som tilhører Dictyophora-familien, vokser kun på mellom 600 og 1000 år gammel lavagrunn på Hawaii, skal angivelig gi kvinner orgasme øyeblikket. Bare ved å lukte på den. - Virkelig, nesten halvparten av de kvinnelige testpersonene fikk orgasme spontant når de luktet på den.Forskerne har også satt frem en teori om hvorfor soppen har en slik effekt.Men soppen virker ikke å ha samme effekt på menn som lukter på den, noe forskerne ikke har klart å forklare".http://www.side2.no/helse/soppen-som-gir-kvinner-orgasme-momentant/3423153645.html

sopp_mat_host_skog.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

sopp_mat_host_skog.jpg

Høh...vil ikke se på slike pikklignende ting. Og slett ikke spise dem!!   :jolie:

"  nettopp. Så jaffal jeg går for å steike griseflesker å kukjøtt.  :jepp:  ...jaffal sier jærri at jeg må det om jeg vil ha midda'n. "

-   Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lover ikke godt for helgen. For en språkbruk det er på dere her inne. :daane: 

23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, men når man får disse "samtalene" påprakket i et offentlig ordskifte,
blir man ufrivillig dratt inn i detaljer som de promiskiøse deler med ublu frimodighet!  

Pfft! Man har valget og kan gå forbi også vet du, men så vidt jeg ser fungerer enkeltes tiltrekning
til enkelte innbilte temaer som fluer på et visst papir. Vi følger med, så det så. :glare: 

Oppdaget en skrivefeil et sted oppi der. :klo: 
Potte planter (som jeg liker veldig godt) skal det nok stå, ikke det andre underlige poten te. Liker ikke te jeg. 

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Høh...jeg vil gjerne se på slike pikklignende ting...:alice:...og med største innlevelse og velbehag spise dem!! 

"  nettopp. Så jaffal jeg går for å steike griseflesker å kuk-kjøtt.  :jepp: 
 ...jaffal sier jærri at jeg må det om jeg vil ha midda'n. " -   Ordet. 

Det er det verste. Hvor er ordvernet når man har bevis sort på hvitt og virkelig trenger dem? :sjokkbla:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Happy-Face skrev:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å   

Møt meg til duell ved solnedgang, frekke tølper!  :trampe:       

*stjele umerkelig og grasiøst tilbake og gjemme dem for hurtigkopiering i massevis* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Happy-Face skrev:

Se, nå har jeg rappet alle bokstavene her i denne tråden. :sulosi: 

Så nå klarer dere ikke skrive noe mer fjolleri her. 

:skratte:  

:blomst: :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Happy-Face skrev:

Se, nå har jeg rappet alle bokstavene her i denne tråden. :sulosi: 

Så nå klarer dere ikke skrive noe mer fjolleri her. 

:skratte:  

:grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Dette lover ikke godt for helgen. For en språkbruk det er på dere her inne. :daane: 

Pfft! Man har valget og kan gå forbi også vet du, men så vidt jeg ser fungerer enkeltes tiltrekning
til enkelte innbilte temaer som fluer på et visst papir. Vi følger med, så det så. :glare: 

Oppdaget en skrivefeil et sted oppi der. :klo: 
Potte planter (som jeg liker veldig godt) skal det nok stå, ikke det andre underlige poten te. Liker ikke te jeg. 

Det er det verste. Hvor er ordvernet når man har bevis sort på hvitt og virkelig trenger dem? :sjokkbla:

:skratte:  Faen ikke rektig en plass, du.    Drikker ikke, lissom? Særlig.   :skratte:

Og den forvrengningen av mld mi oppi der, 'a gitt. Nuh, vel...

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skøyeraktig.   :nigo:

Men nå, altså..prøve å mekke middag.  ((Veit ikke helt om det blir bra, men...   :sukk:))

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know nooothing..... :vetikke::jolie: 
...og vil også lage meg mat. Jeg har ikke spist siden tidlig på dagen og er sulten. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

I know nooothing..... :vetikke::jolie: 
...og vil også lage meg mat. Jeg har ikke spist siden tidlig på dagen og er sulten. :jepp: 

Spiste 2 knekkebrød i går kveld en gang. Eller natt eller hva pa'an.  Sultne er vi nå... Ordet mitt og jeg.   :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  døh jærri?  Finn fram bæggett å tilmat.  Oster å løken å sånn. Ja åsså den sinnasausen.  

Fleskekjøtt å kjøtteflesk er straks klart. Ok?  "     -  Ordet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...