Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177801 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Forholdsvis sammenhengende min, og. Men på et tidspunkt måtte jeg begynne å skille. Skille er et ord, ordet ikke liker. Stutttjukken liker han derimot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177802 Del Skrevet 7. mai 2018 Ordet er fordundre meg kun og bare mitt. Det er slettes ikke deres. Ikke engang litt. " ja-ah sånn er'e bare for nemlig! " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177803 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Bonusmammaen skrev: Skille er et ord, ordet ikke liker. Stutttjukken liker han derimot ...All righty, then. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177804 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: ...All righty, then. Smukkdukken hvis det er jente? Har liksom sett for meg at det er en hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177805 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Bonusmammaen skrev: Smukkdukken hvis det er jente? Har liksom sett for meg at det er en hans Eh .. en han skulle det stå.. snek seg inn en s der på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177806 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Bonusmammaen skrev: Smukkdukken hvis det er jente? Har liksom sett for meg at det er en hans Vel...det har jo påstått flere ganger at det har baller, så..... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177807 Del Skrevet 7. mai 2018 35 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Stuttjukke liker han derimot... I say no more.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177808 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: I say no more.... Haha stutt-tjukken din vrengompeis Jukke var dine ord. Hørte du det ordet? hoppe sa Jokke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177809 Del Skrevet 7. mai 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: I say no more.... TMI om dine preferanser, Hoppis... 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177810 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg vet kun om han som har venner de kaller Valentinerne. Ikke no annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177811 Del Skrevet 7. mai 2018 Noen ror så årene brekker.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177812 Del Skrevet 7. mai 2018 TMI? Snakker vi i hemmelige seksualkoder her også nå... Hmm..hva kan det bety da? Jeg er helt uerfaren (heldigvis) på hobbyer av grovere kaliber. *fnys* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177813 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Noen ror så årene brekker.... Man får forkalkninger i tette årer, Jerri. De brekker ikke. Å ro er en god treningsform dessuten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177814 Del Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: TMI? Snakker vi i hemmelige seksualkoder her også nå... Hmm..hva kan det bety da? Jeg er helt uerfaren (heldigvis) på hobbyer av grovere kaliber. *fnys* Mhm. Og Hans Inge Røkke har lite penger. Eller nå fikk jeg egentlig lyst til å kalle han Hans Inge Jokke. Han tar det nok som et kompliment. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177815 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: TMI? Endelig snakker vi i kjente seksualkoder her også nå... ..jeg vet hva det betyr, ja?! Jeg er SÅ dreven i beskjeftigelser av groveste kaliber. *hurra* I rest my case! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177816 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Mhm. Og Hans Inge Røkke har lite penger. Eller nå fikk jeg egentlig lyst til å kalle han Hans Inge Jokke. Han tar det nok som et kompliment. Nå snakker du veldig rart, Bonusmamsen og jeg tror at du kanskje bør legge deg nedpå og hvile i ti minutter før du går videre i din dagsgjerning. Stakkars. *bekymret* 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: I rest my case! Den dagen får vi neppe oppleve på dette forumet.... *jada jeg så det!* Endret 7. mai 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. mai 2018 #177817 Del Skrevet 7. mai 2018 Denne tråden tok brått en vending uegnet for små øyne og ører. Kom da, Ordet. Vi får ta oss en runde på biblioteket og finne noe mer velegnet å lese på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2018 #177818 Del Skrevet 7. mai 2018 Hmm...jeg tror ordet har fått med seg det aller meste hos en av sine onkler og den andre drikker blod på regelmessig basis - jeg sier ikke mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2018 #177819 Del Skrevet 7. mai 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den dagen får vi neppe oppleve på dette forumet.... Du er vel den som går sist ned med KGskuta når alle vi andre har forlatt den som rotter gjør et synkende skip. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mai 2018 #177820 Del Skrevet 7. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå