Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å joda, men jeg gjør det i nøysomhet og stillhet som regel. Uten trombonefanfarer og sånn. :fnise: 

Vel... Ordet mitt sier noe annet, og det tror jeg på.    :tunge1:

" ja-ah ha'kke nesten aldri fått maten av Hoppis bare eneste gang den kjøtten i mørten.  Og måtte dele en pakke. Var mer sulten etter enn før.   "   -  Ordet. 

Endret av Jerry Lee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi vel lagt merke til at det forhenværende lille uskyldige ordet har blitt herdet betraktelig ved kjennskap og omgang med visse folk som lærer det å leve på adskillig voksnere vis, så da er vel sant og usant også litt relativt etter hvert. Ordet er i ferd med å utvikle oksehunger tror jeg. Alltid gruselig sultent og går fra tastatur til tastatur for å snoke litt og se veeldig sultent og forlatt ut. Jeg er såvisst ingen kaloriteller, men bare sier at det ikke har gått meg forbi, dette her. :glare: 

• Liker 1
Skrevet

"  ror seg bort hu der. Som alltid.  :tunge1:  ...TøveTante hu assa.

Men nå mekker jærri skiver med masse julete pålegger.   :hoppendeglad:   "   -  Ordet. 

Skrevet

Takk, der minnet du meg på at jeg skal gå til en skikkelig slakter og kjøpe to hekto med tykkere skiver sylte! :spise: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, der minnet du meg på at jeg skal gå til en skikkelig slakter og kjøpe to hekto med tykkere skiver sylte! :spise: 

👍...litt lite, men bedre enn ingen sylte.

• Liker 1
Skrevet

Ok. Høyner til FIRE hekto! :opplyser: 

• Liker 2
Skrevet

Tro om han far har laget lammerull til jul i år. Det blir nok i alle fall juleskinke og sild og kanskje rødvinspølse på bordet. Og loff og hvetekake bakt av ho mor. Jeg gleder meg allerede til julefrokost :spise: (Og må tilstå at det er helt greit for meg å snakke om mat både i den ene og den andre tråden)

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Kruset skrev:

Tro om han far har laget lammerull til jul i år. Det blir nok i alle fall juleskinke og sild og kanskje rødvinspølse på bordet. Og loff og hvetekake bakt av ho mor. Jeg gleder meg allerede til julefrokost :spise: (Og må tilstå at det er helt greit for meg å snakke om mat både i den ene og den andre tråden)

Lammerull!!!    :pls:

- Høres ut som Jerrys Vesla kommer til å kose seg veldig.   Det er bra!  :)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Høyner til FIRE hekto! :opplyser: 

Overbyr...600 gram.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok. :fnise:  *Jerry betaler!* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ok. :fnise: 

Hører jeg en kilo?  :)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. :fnise:  *Jerry betaler!* 

Den er grei.  😉

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

PS.   Husk kokt oksetunge.

"  ikke glem fiskene jærri.  :opplyser:

Røyka laks og eggerøre. Ja åsså gravlaks og speka ørret med løker,  smørklatter,  flattebrød og akkiakk.   :jepp:  "

-  Ordet. 

• Liker 2
Skrevet

Dette blir bra! :hoppe:  *bortsett fra laksefisken*

• Liker 1
Skrevet

:kaffekopp: Ordet hjelper meg med vanskelige ord, i dag ser vi på Ekphrasis.:ac:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...