Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174641 Skrevet 5. desember 2017 Det hele er fortsatt meget flytende. Skal få hevet det til kjøling ganske snart, så blir det smaksprøver! 3
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174642 Skrevet 5. desember 2017 9 minutter siden, Kruset skrev: Det hele er fortsatt meget flytende. Skal få hevet det til kjøling ganske snart, så blir det smaksprøver! I'm in! 3
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174643 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Jerry Lee said: I'm in! Fortell hvor jeg skal sende, så kommer de med en brevdue eller noe slikt 3
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174644 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Fortell hvor jeg skal sende, så kommer de med en brevdue eller noe slikt Ååeeh...? Ingen personlig leveranse? 1
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174645 Skrevet 5. desember 2017 7 minutter siden, Jerry Lee said: Ååeeh...? Ingen personlig leveranse? Det er litt i lengste laget, mener jeg å huske. Da må den gamle i tilfelle komme hit. 3
Bonusmammaen Skrevet 5. desember 2017 #174646 Skrevet 5. desember 2017 Det ordet her var vanskelig å få fatt på? Jeg prøvde løpe etter det, men tror det sprang å gjemte seg bak deigen til @Kruset. 4
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174647 Skrevet 5. desember 2017 Det er klart ordet vil være her med alle godsakene 3
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174648 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Kruset skrev: Det er litt i lengste laget, mener jeg å huske. Da må den gamle i tilfelle komme hit. Ja, litt langt. Og schwær i kjeften tør du være når du veit Gamle ikke kommer. God, du. 2
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174649 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Det ordet her var vanskelig å få fatt på? Jeg prøvde løpe etter det, men tror det sprang å gjemte seg bak deigen til @Kruset. " Hei'a. Du er gøysom. Ny tante til meg? " - Ordet. 2
Bonusmammaen Skrevet 5. desember 2017 #174650 Skrevet 5. desember 2017 19 minutter siden, Jerry Lee skrev: " Hei'a. Du er gøysom. Ny tante til meg? " - Ordet. Så klart. Jeg melder meg frivillig som ekstratante hvis det trengs. 3
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174651 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Bonusmammaen skrev: Så klart. Jeg melder meg frivillig som ekstratante hvis det trengs. " Huhey! Alltid fint med nye tanter, ja og flere nye Tøvefanter. " - Ordet. 2
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174652 Skrevet 5. desember 2017 32 minutter siden, Jerry Lee said: Ja, litt langt. Og schwær i kjeften tør du være når du veit Gamle ikke kommer. God, du. Svær i kjeften enten Gamle dukker opp eller ei Bare gi han noen karameller og litt marsipan, så blir han så blid atte. Kommer du hit i morgen er kanskje også mintpinnene ferdige. 2
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174653 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Kruset skrev: Svær i kjeften enten Gamle dukker opp eller ei Bare gi han noen karameller og litt marsipan, så blir han så blid atte. Kommer du hit i morgen er kanskje også mintpinnene ferdige. Du tar sjanser! Jeg kommer... " øhm...får JEG væ'me å? Hæ? Eller skal dere bedrive hemliser? " - Ordet. 1
Kruset Skrevet 5. desember 2017 #174654 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Jerry Lee said: Du tar sjanser! Jeg kommer... " øhm...får JEG væ'me å? Hæ? Eller skal dere bedrive hemliser? " - Ordet. Ingen hemmeligheter her, lille venn. Kom og få julegodt du 2
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2017 #174655 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Kruset skrev: Ingen hemmeligheter her, lille venn. Kom og få julegodt du " å...go'este lilletanta... !! Kommer. Ja åsså må du lære jærri'n min å lage sånne. " - Ordet. 1
Zenobia Skrevet 5. desember 2017 #174656 Skrevet 5. desember 2017 17 minutter siden, Kruset skrev: Bare gi han noen karameller Håper du ikke er elektriker.. Nei, @Jerry Lee du er sikkert trygg. Bare jeg som ikke kunne motstå et ordspill. Det er bare zkumle damer som kan finne på sånt Anyways, ordet ble lei av snille onkler og tanter – det har blitt med meg på et lite, hemmelig tokt 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #174657 Skrevet 5. desember 2017 (endret) 4 timer siden, Calandria skrev: "Å e det for no tante Hoppis"- Ordet Besteste godtekaka som er oppfunnet i hele verden, lille venn. Bare vent og se. 1 time siden, Jerry Lee skrev: " knabba en nesten ferdig jeg jærri. Veldig god...men pa'an'a...tenna sitter fast. " - Ordet. (()) Bare vent til du blir eldre du; da følger alle tennene med ut i samme slengen. Har jeg hørt. 1 time siden, Jerry Lee skrev: I'm in! 1. Tyypisk Jerry det der ja... 1 time siden, Kruset skrev: Fortell hvor jeg skal sende, så kommer de med en brevdue eller noe slikt... Du må sende ut en klasebombe med duer for vi er mange som vil smake. 18 minutter siden, Jerry Lee skrev: Du tar sjanser! Jeg kommer... 2. Å bevare meg vel her er han i fartaaaaa! 13 minutter siden, Kruset skrev: Kom og få "julegodt" du.... 3. Aner jeg en litt dårlig skjult juleakrobatikk på gang her eller? Men spøk til side og over til viktigere ting. Jeg har i dag blitt spandert på og jeg skulle få et stykke "verdens beste", som jeg har hørt navnet på og kanskje også smakt en gang i tidenes morgen, men jeg husker den dårlig....skal det ikke være noe stivnet marengs på toppen av den da? Det var det ikke her...det var som følger nedenfra: sukkerbunn - 1 cm krem - sukkerbunn - et uhell av et kvart millimetertykt krem-"lag" som de tynne skivene med mandelflak måtte ha for å sitte fast på toppen. Skal da ikke være slik vel? Følte meg litt småsnytt faktisk. "Verdens beste" bør da være godere enn dette? Endret 5. desember 2017 av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #174658 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: Anyways, ordet ble lei av snille onkler og tanter – det har blitt med meg på et lite, hemmelig tokt Å? Er det hetetokter på gang kanskje?
Zenobia Skrevet 5. desember 2017 #174659 Skrevet 5. desember 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å? Er det hetetokter på gang kanskje? Det må være noe du tror du kjenner på gikta. Det kalles væromslag Hemmelig bare. Ordet er tilbake i tråden nå. Hadet, fininger 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #174660 Skrevet 5. desember 2017 Huh? Fining? *vannkjemme håret, rette på skjortekragen og rette seg opp på stolen* Hadebra, kunstnerinnen vår. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå