Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172421 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg tror at Haugen kunne det han kunne jeg. Skulle gjerne ha truffet ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #172422 Del Skrevet 11. oktober 2017 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Min bestefar besøkte Marcello Haugen for "hundre" år siden kun fordi han mente fyr'n bare var juks og humbug. I følge min bestemor kom han tilbake med helt endret oppfatning av Haugen. " Ååh, var han gummel han Haugen da Jærri? Hæ? " - Ordet. Vet ikke. "Veldig intens" var alt bestefar noen gang sa om besøket. Takk for at du deler det med oss Ha en fin dag Jerry og alle dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172423 Del Skrevet 11. oktober 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at Haugen kunne det han kunne jeg. Skulle gjerne ha truffet ham. Enig. Haugen HADDE noe svært få kan forklare og forstå. Jeg skulle også gjerne ha truffet ham. Eller i det minste visst mer om bestefars møte med ham. Men utover det jeg nevnte over her var det visst aldri mer prat om mannen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172424 Del Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Takk for at du deler det med oss Ha en fin dag Jerry og alle dere andre Tusen takk og ditto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #172425 Del Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Tusen takk og ditto. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172426 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har en bok om ham. Interessant lesning og tema. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172427 Del Skrevet 11. oktober 2017 " syns han Haugen høres gummel ut jeg jærri. Redd nå. " - Ordet. Slapp av. Han har vært død lenge. Og han var ikke farlig. Bare annerledes og spesiell. " åja. Han kan'ke ta meg da? Hæ? " - Ordet. Nei, da. Han "tok" ingen. Han hjalp folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172428 Del Skrevet 11. oktober 2017 " Husk å ta med deg kvartingen smør når du går herfra, da. " - Marcello Haugen. Alle har i alle år sagt at han kunne se "klienten" gjemme halvparten av smøret fra vinduet. Det ble tilbakevist. Det var umulig. Men hvem vet...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172429 Del Skrevet 11. oktober 2017 " 😨...Neeei! " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172430 Del Skrevet 11. oktober 2017 Lille vennen får en kjærlighet-på-pinne av meg.Ta det med ro i lomma mi du. Ingen skal ta deg. Ikke en gang karius og baktius, for vi pusser tennene dine etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172431 Del Skrevet 11. oktober 2017 " Jærri sier atte jeg skal få ferskt brød med fleskepølse på, og okserull med agurken. Da blir jeg jaffal ikke surken! Og ost med skinke og paprika, er maten som vi nå skal ha. " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172432 Del Skrevet 11. oktober 2017 Fleskepølse er godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2017 #172433 Del Skrevet 11. oktober 2017 48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fleskepølse er godt! Ikke sant? Men savner den mørke, røkte. Den fantes fra tidenes ( i hvert fall Jerrys ) morgen til jeg var langt over 40. Og, vips...borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172434 Del Skrevet 11. oktober 2017 Må nesten iføre seg heldekkende burka for å ikke bli uglesett når vi kjøper utrendy ting i opplyst butikk med synlig fett i og det heter til og med noe så ekkelt som FLESKEPØLSE..... Men folk går glipp av noe altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #172435 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Ikke sant? Men savner den mørke, røkte. Den fantes fra tidenes ( i hvert fall Jerrys ) morgen til jeg var langt over 40. Og, vips...borte. Hei Jerry. Det ser ut til at Brødr Ringstad fører røkt fleskepølse. Kanskje en av butikkene som du handler i, kan bestille den for deg?http://www.brodr-ringstad.no/Produkter/Produktdetalj.aspx?ProductNumber=5205&keyword= Endret 11. oktober 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172436 Del Skrevet 11. oktober 2017 Mitt ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. oktober 2017 #172437 Del Skrevet 11. oktober 2017 Mitt ord. Jeg er sulten, så jeg lurer litt på hva jeg skal lage til meg og den lille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172438 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hadde ikke noen nattlige velspekkede ostesmørbrød vært noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 11. oktober 2017 #172439 Del Skrevet 11. oktober 2017 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg finner ingen rim som rimer på loppe....hilsen Hoppe. Det kan kanskje høres ut som om hoppe er urimelig, men det er bare på den måten at hun er het .... an icebreaker 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Når man lider av forkjølelsessykdom og leie host, ta en ost og gå rett til sengs. Faktorenes orden er ikke likegyldig i dette tilfelle, og det er motsatt - jeg vil jo ikkeligge igjen i sofaen 9 timer siden, An0nymBruker skrev: Vi føler oss også utvalgt, ettersom du deler til oss om dere som er KG's mest sjarmerende kjærester Dere alle bivånere er utvalgt til å få en ange av hvordan hengivenhet og lykke kan fomidles .... øh 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ....ja stort mere sjarmerende kan det ikke bli tror jeg. Hører du det @Nietsoj? Du sjarmerer oss i senk! Hva er det flere av dere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2017 #172440 Del Skrevet 11. oktober 2017 Av og til blir et jeg til et kongelig Vi på inspirasjonens poetiske vinger... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå