Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172341 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tenkte nå mest at jeg vil ha midda'n i fred for én gangs skyld.... " javeljaliksom. Du tru'kke jeg lukta nystekte kyllingen fra påsan du kom hjem med? Hæ? " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172342 Del Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, Kruset skrev: Denne tanta kjøper seg nok en kopp suppe i kantina i dag. Ellers blir det ikke middag før sene kvelden. Det er godt med kveldsmiddag Akkurat nå, Kruset skrev: Vi sender ordet til tante Blair tenker jeg, der pleier det å være god mat å få Det høres supert ut, synes Lille Ordet "Først middag hos tante Blair, og etterpå hos deg " -Lille Ordet Ha en fin dag Kruset og alle dere andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172343 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, Kruset skrev: Vi sender ordet til tante Blair tenker jeg, der pleier det å være god mat å få Lurt. Men sender det først til suppe i Koppiskantina. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172344 Del Skrevet 10. oktober 2017 13 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tenkte nå mest at jeg vil ha midda'n i fred for én gangs skyld.... "Jeg fant visst kyllingen din onkel Jerry, og jeg har spist den opp , men jeg har sendt Tachacha for å kjøpe en ny kylling til deg" - Lille Ordet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172345 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: "Jeg fant visst kyllingen din onkel Jerry, og jeg har spist den opp , men jeg har sendt Tachacha for å kjøpe en ny kylling til deg" - Lille Ordet ...fabelaktig. Men vi vet enda ikke hvem denne Tachacha er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172346 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ...fabelaktig. Men vi vet enda ikke hvem denne Tachacha er. "Du har ikke lagt merke til den damen som kommer innom med mellommåltider til meg flere ganger daglig, og som rydder etter meg når jeg har gått amok i kjøleskapet ditt? Og du har heller ikke lagt merke til at lønningen hennes blir trekt fra kontoen din hver måned? - Lille Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172347 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: "Du har ikke lagt merke til den damen som kommer innom med mellommåltider til meg flere ganger daglig, og som rydder etter meg når jeg har gått amok i kjøleskapet ditt? Og du har heller ikke lagt merke til at lønningen hennes blir trekt fra kontoen din hver måned? - Lille Ordet Tøv. Tante An0 har misforstått. Ordet prater fort og ikke helt rent. Så takk skal du ha høres ut som "tassaha". Her i hus frekventerer ingen ryddedamer som heter Tachacha. (()) Endret 10. oktober 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172348 Del Skrevet 10. oktober 2017 "Jeg kan betale deg tilbake onkel Jerry, med å ta alt husarbeidet fremover Jeg starter nå med en gang " -Lille Ordet "Tachacha kom også innom for å hjelpe til (gratis) onkel Jerry! " - Lille Ordet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172349 Del Skrevet 10. oktober 2017 Se her, ja. Du kan om du bare gidder. Flott. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172350 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Se her, ja. Du kan om du bare gidder. Flott. Jeg googlet Tachacha nå, og fant ut at TaChaCha er musikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172351 Del Skrevet 10. oktober 2017 Ha en fin dag alle sammen Vi sees 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172352 Del Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ha en fin dag alle sammen Vi sees Takk det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172353 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Takk det samme. Tusen takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172354 Del Skrevet 10. oktober 2017 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Lurer på om det er @Jerry Lee som sitter spiserør bak den stabelen der? Neppe. Han har aldri SÅ lite pannekaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172355 Del Skrevet 10. oktober 2017 14 timer siden, An0nymBruker skrev: @Jerry Lee lærer ordet å spille Som dere ser har jeg avansert til Steinway&Sons flygel. Mens Ordet som denger litt brutalt og ukontrollert får enn så lenge bare bruke mitt slitne Starck Upright. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. oktober 2017 #172356 Del Skrevet 10. oktober 2017 " Åffer har du tegneserier på pianoet ditt'a jærri? Hæ? " - Ordet. Det er notehefte, Ordet. Musikktegn, om du vil. " å ja. Musikktegneserie ja. Leser du musikken da'a? " - Ordet. Eh...hmm... kan ikke lese musikk jeg. Heftet er kun til pynt. " åkei. Men du speller nesten like pent som meg. " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. oktober 2017 #172357 Del Skrevet 10. oktober 2017 4 hours ago, An0nymBruker said: Det er godt med kveldsmiddag Det høres supert ut, synes Lille Ordet "Først middag hos tante Blair, og etterpå hos deg " -Lille Ordet Ha en fin dag Kruset og alle dere andre Når man har tid og krefter til å sjaue litt, er kveldsmiddag helt utmerket. Dager som denne er suppe perfekt Mulig jeg lager noe enkelt når jeg kommer hjem også. God dag til deg, venn 4 hours ago, Jerry Lee said: Lurt. Men sender det først til suppe i Koppiskantina. Koppiskantina, ja. Det kunne være et passende navn på kjøkkenet mitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172358 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, Kruset skrev: Når man har tid og krefter til å sjaue litt, er kveldsmiddag helt utmerket. Dager som denne er suppe perfekt Mulig jeg lager noe enkelt når jeg kommer hjem også. God dag til deg, venn Koppiskantina, ja. Det kunne være et passende navn på kjøkkenet mitt Tusen takk Kruset Ha en fin ettermiddag og kveld alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2017 #172359 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har kjøpt ny forsyning med havregrøtposetørrvarer, så det blir min kvelds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #172360 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har kjøpt ny forsyning med havregrøtposetørrvarer, så det blir min kvelds. Hei Hoppetaujenta Det høres godt ut Kan Lille Ordet spise litt sammen med deg også i kveld? Han visst allerede forsynt seg av havregodsakene dine Han har matvett den gutten Ha en fin ettermiddag og kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå