Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  nå syns jeg du er veldig dummen jærri. Jeg må jo ha mat.   :jolie:  "

-   Ordet. 

Jo'a...men du behøver jo ikke glefse i deg ALT vi har HVER dag? Eller?!  :fnise:

"  spiser når jeg er sulten da...   :glare:  "   -  Ordet. 

Ja. Og det er hele tiden, døgnet rundt.

"  :glare:  :jolie:  "   -  Ordet. 

Nå tror jeg det er på sin plass å påpeke hvem som har lært det til sånne glupske spisevaner døgnet rundt;
nemlig Jerry himself og ingen andre. Jeg forsøker å bidra med et balansert kosthold og hoppetrim, men "noen
helt spesielle" saboterer og saboterer med (så vidt jeg kan se) et stort og ganske stolt smil. Det er notert! :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hushjelpen Tachacha smileys-cooking-054883.gif har kommet på besøk til dere Jerry, og hun lager til litt mellom-mat slik at Lille Ordet får litt å spise i mens du lager middan :jepp:

Lille Ordet håper at det er greit for deg at hushjelpen sendes bud på når lysten på mellom-mat kommer, og at du betaler @Jerry Lee :jepp: 

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå tror jeg det er på sin plass å påpeke hvem som har lært det til sånne glupske spisevaner døgnet rundt;
nemlig Jerry himself og ingen andre. Jeg forsøker å bidra med et balansert kosthold og hoppetrim, men "noen
helt spesielle" saboterer og saboterer med (så vidt jeg kan se) et stort og ganske stolt smil. Det er notert! :opplyser: 

For no' fjoll!  :jolie:

..men er det mat. Ha det alle.  :vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God morgen i tråden fra meg og ordet :vinke: Frokosten og dagens første kaffekopp er inntatt, den andre befinner seg i en termokopp, og vi er klare for å bevege oss ut på dagens eventyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...