Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Ordet og jeg har spist pizza. Hjemmelaget så klart. Og nå skal slaven, eeeeh jeg mener samboer lage politisk ukorrekte boller til oss. Eller negerboller som det egentlig heter. :fnise: Ordet gleder seg. Det er litt av en godtesnopmons dette Ordet mitt. Ordet har fått navn. Ronja heter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet og jeg ser Divergent. Vi ligger flatt ut på sofaen, for vi spiste oss akkurat litt for mette på middagen (eller kvelds-/nattmat, kall det hva du vil). Det blir altså ikke noe godtesnop her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag når jeg skal inn på mine innlegg...da kommer jeg ikke inn rett og slett. Må forsøke mange ganger
på siste innlegg og så snike meg inn via andres innlegg i "mine tråder". Lurer på hva grunnen kan være.
Akkurat som at man ganske ofte ikke kommer inn på forumet form forteller noe om error og et tall,
hvor det står at feilen ligger hos forumet. Lurer på hva grunnen kan være del.2 

Jaja, god søndagsmorgen og fred være med oss i hele dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hver dag når jeg skal inn på mine innlegg...da kommer jeg ikke inn rett og slett. Må forsøke mange ganger
på siste innlegg og så snike meg inn via andres innlegg i "mine tråder". Lurer på hva grunnen kan være.
Akkurat som at man ganske ofte ikke kommer inn på forumet form forteller noe om error og et tall,
hvor det står at feilen ligger hos forumet. Lurer på hva grunnen kan være del.2 

Jaja, god søndagsmorgen og fred være med oss i hele dag. :) 

Jeg har alltid brukt mine innlegg + favoritter, funker fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Salka skrev:

Ordet har fått navn. Ronja heter det.

"  ...kremt!  :nei:   jeg heter Ordet. Men lyder også navnene Stutt-Tjukken og JærriSin.  Du tøver du!  :jolie:  "

-   Ordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første er helt riktig, for det sa til meg at det ville hete Ronja Hoppedatter herfra til evighetens evighet! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det første er helt riktig, for det sa til meg at det ville hete Ronja Hoppedatter herfra til evighetens evighet! :opplyser: 

"  fjoll og vås!   :angry: ...dere kan'ke bestemme det jeg skal hete når jeg alt heter noe. Dustinger!  :jolie: "

-   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stringfellow1 skrev:

 nå er det vel bare tre små måneder igjen til julaften? 

 :nissevink:

Vet du?  Slikt julemas fra august/september ødelegger gleden med jula hvert eneste år. Er så drittlei jula når jula kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Vi lever i 2017 Jerry. Folk og ord skal selv få definere seg som det de føler seg som. :jolie: 

Ja. Og dere påtvinger Ordet og lar det ikke bestemme sjæl.  :angry: ...noe det altså har gjort. Les over. 

FjolleTanta!   :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Ordet heter Prins  Stutt-Tjukken von Waldorf und Lie. :opplyser: 

Så det så :rope:

 

 

:skratte: Nå døde jeg litt. Men du har helt rett!  :edie:

" ja-ah... Tante Bler har schønt det hu!  :jepp:  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:  Så feil de tar alle sammen. Alle TO!...ler lille ordet mot meg
           og tilføyer at DU HAR RETT, HOPPEMORA MI. :rodmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

          "  ...annet sted er menyen skrevet ned.

              Og jeg å jærri skal gå å gå å fixe det.

 

Må være ferdig til HU kommer vøtt.  :)  "   -  Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

Nå har det seg altså sånn at Ordet selv har valgt sitt navn, nemlig :jolie:Og  det har også en tittel.

Så ikke bare kom her og lag nye navn til ordet :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Nå har det seg altså sånn at Ordet selv har valgt sitt navn, nemlig :jolie:Og  det har også en tittel.

Så ikke bare kom her og lag nye navn til ordet :frkk:

:skratte:

Prinz Stutt-Tjukken von der FeineWaldorf und TeitenLie,  RittMeister und Chef des Guten Mat und zånn.   :jepp:

Nettopp.....   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hold Deres Klaff, und plötzlich....    :jolie:

"  Jaah!  Og nå mekker vi midda'n. Håper MiniNaboa syns det er godt, for det syns vi.   :jepp: 

Ha det litt.   :vinke: ".   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...