Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171241 Skrevet 7. september 2017 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Du? Nå ble DET redd igjen. Tø'kke engang komme fram for å spise..... DA er det virkelig vettskremt. Fy, Kviin. Unsyl a Skal gjør det godt igjen, Ordet får all den isen det måte ønske
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171242 Skrevet 7. september 2017 " men det er jo hygg'lig å spise slottemat. som serveres på kjempeschwære fat. " - Ordet. 1
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171243 Skrevet 7. september 2017 54 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Klart du kan bo i det høyeste tårnet Og hvis hun trenger å bli reddet så kan hun kaste ut hoppetauet sitt ut av vinduet 37 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Jepp, Men nå har slottets butler dekket på, så nå må alle komme å spise. Er det rottegift i de bollene? 31 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Jeg fant dette rommet, bortgjemt i den mørkeste delen av kjelleren, mye skummlere det, enn sånne flagre mus Der kan @Dr. A. Kula bo
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171244 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Unsyl a Skal gjør det godt igjen, Ordet får all den isen det måte ønske " Ååeeh det var snillen vel. Men tør være her ved bordet ditt for den fuggel'n er dau sier Jærri så vi skal spise'n. Og det rommet er nok bare barnerommet til han som bor helt nederst i huset ditt.. Men nå spiser vi Tante Kviin Bler ? " - Ordet. ( ) 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171245 Skrevet 7. september 2017 Maten før desserten, Ordet! " å...aalltid så streng du jærri. ....... Men je koser meg likkavæl i schwære huset til Tante..eh...Kvviin Bler. " - Ordet. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171246 Skrevet 7. september 2017 (endret) Og etterpå skal ordet ut å leke, i slottshagen.... Endret 7. september 2017 av Catalina Culès
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2017 #171247 Skrevet 7. september 2017 Jøjjemeg så mye skravling det blir her når jeg bare er borte bittelitt. 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Klart du kan bo i det høyeste tårnet Å jeg ber. *gammel taleform egnet til dette bruk* 1 time siden, Jerry Lee skrev: Bare bo der aller øverst du, Hoppis. Takker. 1 time siden, Jerry Lee skrev: ...sjøl om Ordet mitt ikke tør klatre så høyt med stutte bein og butte små fingre. Det er like redd for høyden som for dybden, veit du...eeh...vet De. Det er det ikke det så, for vi tar flyvetimer som vi ikke har fortalt til noen! Upps! *skulleikkehasagtdet* 1 time siden, Jerry Lee skrev: " ja-a. Men i kjeller'n var det dumme kravleting på gølvet...ja åsså de som Jærri sa heter Vagina Mobile på pent...som henger oppåned i taket...men jeg vet nok at de enkli heter flyvemuser. " - Ordet. ...ærreværstjegharhørt, Jerry! 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Men nå har slottets butler dekket på, så nå må alle komme å spise. Mine drømmer er oppfylt! 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171248 Skrevet 7. september 2017 41 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Og etterpå skal ordet ut å leke, i slottshagen.... " mhm. Go ' plass til meg der... " - Ordet.
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2017 #171249 Skrevet 7. september 2017 Jerry kan løpe fort og ha ordet etter seg i en slags slede med ski under og så kan det slalomme mellom de grønne buskene! Ordet gleder seg kjempemasse!!! 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171250 Skrevet 7. september 2017 59 minutter siden, Winza skrev: Er det rottegift i de bollene? " visst er det så. Bare forsyne seg Tante Wimza. " - Ordet.
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2017 #171251 Skrevet 7. september 2017 Ordet snakket ikke nå nei. Det er nemlig her hos meg og jeg så at det ikke var det.
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171252 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jerry kan løpe fort og ha ordet etter seg i en slags slede med ski under og så kan det slalomme mellom de grønne buskene! Ordet gleder seg kjempemasse!!! " jaaa ah. Tante Hoppissss som slede på rygg med tau rundt ankla, Jærri løper og jeg sitter på magen i den fulleste farten. Og Jærri'n min løper fort. " - Ordet. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171253 Skrevet 7. september 2017 Det er kun jeg som vet om det er rottegift i de bollene
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171254 Skrevet 7. september 2017 (endret) Etter vi har spist så kollapser @Blair Waldorf og det viser seg at noen har puttet rottegift i bollen hennes. Det blir en klassisk mord og mysterier, med Barnaby som etterforsker. Mens blair ligger på sykehuset i koma, ordet er første til å bli avhørt Endret 7. september 2017 av Winza
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171255 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Det er kun jeg som vet om det er rottegift i de bollene Jeg, og. For jeg har spist det før. Men er helt immun mot slikt tøys og middelaldersk forgiftingstøveri.. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171256 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Etter vi har spist så kollapser @Blair Waldorf og det viser seg at noen har puttet rottegift i bollen hennes. Det blir en klassisk mord og mysterier, med Barnaby som etterforsker. Mens blair ligger på sykehuset i koma, ordet er første til å bli avhørt Tull og tøys og fanteri.
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171257 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Tull og tøys og fanteri. Og en skyldig. Hvem kan det være? @Hoppetaujenta er neste person til å bli avhørt
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171258 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg, og. For jeg har spist det før. Men er helt immun mot slikt tøys og middelaldersk forgiftingstøveri.. De fleste er immune, men det finnes unntak
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171259 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Og en skyldig. Hvem kan det være? @Hoppetaujenta er neste person til å bli avhørt Som slottets øverste sier jeg nå, at du ikke bare kan dikte opp ting, det er strengt forbudt. Husk at dette er middelalderen
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171260 Skrevet 7. september 2017 30 minutter siden, Blair Waldorf skrev: De fleste er immune, men det finnes unntak Håper jo det.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå